2015-07-30, 21:00
Medlem
Jag har en ganska outvecklad kropp, jag är väldigt liten och späd, har knappt några höfter eller bröst. Jag fick mens ganska sent, jag var 15år, nu är jag 24 och har nästan sett lika dan ut i kroppen sedan dess, ser ut som en 12åring i kroppen och min syster som är 14år är mer utvecklad i kroppen än vad jag är vilket ger mig komplex.. Min mens har heller aldrig vart regelbunden..
Citera
2015-07-30, 21:14
Medlem
Hysteria90s avatar
Tycker du borde kolla här om du känner igen dig i symptomen: http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/S...-fertil-alder/

Rådgör med en läkare om du seriöst tror att du har brist på östrogen. Du kan även googla dig fram till olika kosttillskott. Sedan finns det killar som gillar kroppar som din, en smaksak helt enkelt.
Citera
2015-07-30, 21:25
Medlem
RouterEpenoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Rådgör med en läkare om du seriöst tror att du har brist på östrogen. Du kan även googla dig fram till olika kosttillskott. Sedan finns det killar som gillar kroppar som din, en smaksak helt enkelt.

Definitivt.

Varför har du komplex?
Citera
2015-07-30, 21:43
Medlem
Du behöver sannerligen inte ha komplex, det är verkligen inte alla som suktar efter DD och Rihannas akter.

Men upplever du att det är väldigt besvärligt - trots ovanstående (och vi är inte få som tycker så ^) - kan du ta hormonprover för att se om en medicinsk förklaring finns, alternativt det vanliga.. inlägg och träning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in