2015-07-30, 18:15
Medlem
Någon som sitter på mer info om member 24 Stockholm? De verkar bygga ut i storstan och de väckte mitt intresse.

Frågor:
åldersgräns? Har yngre syskon som gärna vill gymma men inte får på de större kedjorna.

Hur stora hantlar har dem?

Hur många bänkar/skivstänger/squatracks osv? Monterbara skivstänger i olika storlekar, z stång, 10kgs stångar som man kan justera osv?
Citera
2015-07-30, 18:34
Medlem
Grimleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude
Någon som sitter på mer info om member 24 Stockholm? De verkar bygga ut i storstan och de väckte mitt intresse.

Frågor:
åldersgräns? Har yngre syskon som gärna vill gymma men inte får på de större kedjorna.

Hur stora hantlar har dem?

Hur många bänkar/skivstänger/squatracks osv? Monterbara skivstänger i olika storlekar, z stång, 10kgs stångar som man kan justera osv?

Varför mailar du inte de? Lär få bättre svar på dina frågor.
Citera
2015-07-30, 21:46
Medlem
Opiumtal18s avatar
När blir det överetablering i gym-branschen? fattar inte hur alla kan gå runt.
Citera
2015-09-06, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude

Frågor:

minimiålder för att teckna medlemsavtal på Member 24 är 17 år (16 år för College Young). Du som
är under 18 år behöver målsmans godkännande vid tecknande av autogiro medlemskap.
Citera
2015-09-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiumtal18
När blir det överetablering i gym-branschen? fattar inte hur alla kan gå runt.
Tror det ligger mkt bidrag från staten i gym!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in