Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-07-30, 16:56
Bannlyst
Jag har aldrig haft någon enorm sexdrift eller så, har alltid varit lite socialt obekväm, men ändå varit på några dejter som aldrig lett till något. Så jag gav väl upp hoppet mer eller mindre när jag var 25. Nu 7 år senare har jag återfått lite av det och tänkte ge det ett nytt försök. Vad bör jag göra för att fixa detta och tycker ni jag bör berätta till hon jag har sex med att jag inte haft det förr?
Citera
2015-07-30, 17:01
Bannlyst
Jag är emot prostitution och vill inte engagera mig i det.
Citera
2015-07-30, 17:03
Bannlyst
Börja gymma?
Citera
2015-07-30, 17:12
Bannlyst
I ditt scenario hade jag nog börjat flörta med brudar på THE internetz try N fail innan du ger dig ut IRL med lite tur haffar du någon fin chey på internetz som du kan datea!

Lycka till!
Citera
2015-07-30, 17:18
Medlem
James91s avatar
Hur ser du ut?
Är du efterbliven?

Ja du bör berätta om din oskuld för den stackars kvinna som ska ta sig an dig.
Citera
2015-07-30, 17:19
Medlem
Hysteria90s avatar
Jag har legat med 14st tjejer och är 25 - något jag tycker är ett litet antal. Blev av med min oskuld när jag var 19 år.

Vad som verkar vara gemensamt för de flesta är att "proppen lossnar" efter första gången och sen rullar det på. Fan, se till att göra dig attraktiv - träna och byt frisyr eller något, kämpa för att tjäna mer pengar.

Vad jag märkt är att man aldrig får tjejer när man går omkring och letar. Du skall fokusera på dig själv och ditt egna tåg så kommer tjejerna springa efter dig.
Citera
2015-07-30, 17:20
Medlem
Onlinedejting skulle nog vara något för dig.
Citera
2015-07-30, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag har legat med 14st tjejer och är 25 - något jag tycker är ett litet antal. Blev av med min oskuld när jag var 19 år.

Vad som verkar vara gemensamt för de flesta är att "proppen lossnar" efter första gången och sen rullar det på. Fan, se till att göra dig attraktiv - träna och byt frisyr eller något, kämpa för att tjäna mer pengar.

Vad jag märkt är att man aldrig får tjejer när man går omkring och letar. Du skall fokusera på dig själv och ditt egna tåg så kommer tjejerna springa efter dig.

Struntar i hur många jag ligger med.
En enda tjej räcker gott om det är rätt människa.

Ja fokus på sig själv är nog rätt väg att gå här.
Citera
2015-07-30, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Hur ser du ut?
Är du efterbliven?

Ja du bör berätta om din oskuld för den stackars kvinna som ska ta sig an dig.

Jag ser väl rätt normal ut, 188 lång, brunhårig, normaltbyggd, kanske lite överviktig (mage).
Jag är normalbegåvad, runt 100 IQ.
Citera
2015-07-30, 17:28
Bannlyst
Normalbegåvad? Hur menar du då?

QUOTE=epicuros|54180617]Jag ser väl rätt normal ut, 188 lång, brunhårig, normaltbyggd, kanske lite överviktig (mage).
Jag är normalbegåvad, runt 100 IQ.[/quote]

Jag tror på dig.. inom kort får du nog ligga ska du se!

Men 32 år och oskuld. Det är lite gammalt! Jag skulle ljuga om jag sa nåt annat!
Senast redigerad av Jarlsberg 2015-07-30 kl. 17:34.
Citera
2015-07-30, 17:42
Medlem
Erikons avatar
Eftersom du associerar IQ som en ursäkt att få doppa, än att aktivt "söka" en relation för att stilla ert behag. Enklaste och snabbaste är att köpa ett "fnask", eller som många andra Svenskar och åka på "sexsemester" till Thailand. Eller likt prostitution betalar du ett fruntimmer genom att ge bort mat o nöjen för att sen kräva att hen ska stilla ditt sexuella behov.
Citera
2015-07-30, 18:53
Medlem
ut o datea säger du inte att du inte är oskuld kommer det knappast märkas iaf. blir du intresserad av någon kommer det fixa sig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in