2024-08-07, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Källa på det?

Det är en fråga som jag ställer. Är jag queer eller och ska känna till sådant här? Jag litar inte på plusset dock och tror att det omfattar vad som helst inklusive pedofili, nekrofili och tidelag.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Sexualitet är inte längre en privatsak när Pride är Stockholms största återkommande happening, som polis och militär deltar i. Sexualitet är inte längre en privatsak när människor skriver ut sina sexuella preferenser i sin profil på Twitter.

Tycka vad man vill om det. HBTQ vann.

Det får väl anse att HBTQ vann och vilken är segern och vad betyder det då? Att Sveriges fåniga militär och polis deltar i Pride kan gemene man skita i. Det betyder inte vad du får det till. Sverige är väl ganska oanständigt med en massa sunkiga människor och det är en sak.
Citera
2024-08-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur vet du det? Och varför ser de så glada ut om de försöker "prestera ett litet lidande"?
De flesta i paraden är förmodligen straighta.
Citera
2024-08-09, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Vilka rättigheter saknar HBTQi-grupperingen i samhället?
Donera blod? Det verkar dock vara på gång att "lösas". Finns det några ytterligare rättigheter de saknar?
Om bögar skall få donera blod är en medicinsk/vetenskaplig fråga och inte en politisk vilka nu senast M verkar att tro.
Citera
2024-08-09, 13:39
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Om bögar skall få donera blod är en medicinsk/vetenskaplig fråga och inte en politisk vilka nu senast M verkar att tro.
Givetvis men Wokeraterna inbillar sig väl att de kan vinna någon urban vänsterliberal röst på det viset.
Citera
2025-07-28, 21:38
Medlem
Tydligen är Pride extra viktigt i år enl Pride Generalen. De rättigheter som HBTQIA+arna har fått är tydligen mer hotade än någonsin. Men så tycker jag det låter varje år eller har det blivit tuffare at vara HBTQIA+?
Citera
2025-07-28, 21:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Tydligen är Pride extra viktigt i år enl Pride Generalen. De rättigheter som HBTQIA+arna har fått är tydligen mer hotade än någonsin. Men så tycker jag det låter varje år eller har det blivit tuffare at vara HBTQIA+?

Tvärtom. Det är ju bara mer och mer fjäsk och krypande för HBTQP-lobbyn. Nu senast den nya könsbyteslagen. Finns inget land där HBTQP-lobbyn har det så bra som i Sverige, men ändå klagar de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in