2026-04-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Hmm du har rätt. Jag blandar ihop henne med Lin H som jag bor på samma gata . De kanske bor i samma kollektiv. Jag tror det är samma gruppering som fortfarande samlas på Ängsbacka m m
Frida bor nu på V-gatan 4 bodde tidigare på L-gatan 14 Lin bor på L-gatan 16. Alla adresserna är samma hus/gård.
OK, tänkte just att det var Lin H som du syftade på. Som ju som du skriver, fortfarande är involverad i Ängsbacka.
Citera
2026-04-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elBoras
Jag ska till Stockholm… och tänker prova Lomi Lomi från Jelena (har hittat det på Instagram). Någon som har provat?

Var där första gången för någon vecka sedan. Du kommer vara naken och endast ha på dig något likt typ en stringtrosa medan hon masserar. Hon kommer ha på sig kläder. Runt slutet av massagen blir det rätt mycket teasing och pungsnudd. Hon lägger brösten i din hand när hon masserar fram och tillbaka, men hon har på sig tröja och bh, så blir inte något speciellt. Sen är hon väldigt pratglad innan massagen började. Allting tog 30 min mer än förväntat
Citera
2026-04-05, 21:26
Medlem
Har någon varit på Pragna? Vem skulle ni tipsa om där?
Citera
2026-04-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AluminiumCompactor
Var där första gången för någon vecka sedan. Du kommer vara naken och endast ha på dig något likt typ en stringtrosa medan hon masserar. Hon kommer ha på sig kläder. Runt slutet av massagen blir det rätt mycket teasing och pungsnudd. Hon lägger brösten i din hand när hon masserar fram och tillbaka, men hon har på sig tröja och bh, så blir inte något speciellt. Sen är hon väldigt pratglad innan massagen började. Allting tog 30 min mer än förväntat
Det låter härligt
Citera
2026-04-07, 00:07
Medlem
Citat:

Hon har stora bröst. Det vore trevligt om hon kunde klämma lite.
Citera
2026-04-07, 00:45
Medlem
Citat:

Fanns det någon chans till ett avslut eller kändes det inte möjligt?
Någon mer som varit där?
Citera
2026-04-07, 09:31
Avstängd
Någon som provat Charlotte och Änglarna i Landskrona?
Citera
2026-04-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tack, då vet jag.
Jag tror att hon är i Göteborg denna helgen 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto