2026-03-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForEverBorussia
Jag tror att du inte har njutit av särskilt många tantramassage.

Fascinationen med T. massage ligger i att man släpper taget och överlämnar sig till sina känslor.

Att sluta ögonen är nästan obligatoriskt under T.M.
F är Skinny men who cares ??
F. Lingam massage är helt enastående.

Det finns inget bättre i hela Sverige.
Fakt !!
Jag måste hålla med Borussia om F och lingammassage - just den delen är hon helt outstanding på. Hade bokat en tvåtimmarssession som blev till tre timmar där hela sista timmen ägnades åt en oerhört utdragen och njutbar lingammassage. Sen är F lite kantig i kommunikationen och, som sagt, skinny. För egen del föredrar jag annars tanramassöser som är trevligare att se på och kommunicera med.
Citera
2026-03-31, 01:10
Medlem
Ber om ursäkt om detta låter dumt men hur vågar ni alla öppet gå till sådana här ställen? Om det är i utlandet där det är lagligt förstår jag det såklart. Men här i Sverige?
Citera
2026-03-31, 01:35
Medlem
Nu har nyfikenheten tagit mig. Måste fråga om Frida Svensk i Örebro. Hon driver ett tantraställe kallat Full of Life och texten på hemsidan får mig att undra om det är ett "regelrätt" ställe eller inte. Någon som vet?
Citera
2026-03-31, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lionheart
Jag måste hålla med Borussia om F och lingammassage - just den delen är hon helt outstanding på. Hade bokat en tvåtimmarssession som blev till tre timmar där hela sista timmen ägnades åt en oerhört utdragen och njutbar lingammassage. Sen är F lite kantig i kommunikationen och, som sagt, skinny. För egen del föredrar jag annars tanramassöser som är trevligare att se på och kommunicera med.
Tre timmar? Jösses!

Blir det ett avslut till slut i en sån session?
Citera
2026-03-31, 23:50
Medlem
Citat:
Jag håller också med om F
Citera
2026-03-31, 23:52
Medlem
Jag ska till Stockholm… och tänker prova Lomi Lomi från Jelena (har hittat det på Instagram). Någon som har provat?
Citera
2026-04-01, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elBoras
Jag håller också med om F
Och samma fråga till dig då, hur slutar det hela?
Citera
2026-04-01, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tre timmar? Jösses!

Blir det ett avslut till slut i en sån session?
Yesss!
Citera
2026-04-01, 11:31
Medlem
Citat:
Yesss!
Tack, då vet jag.
Citera
2026-04-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa
Nu har nyfikenheten tagit mig. Måste fråga om Frida Svensk i Örebro. Hon driver ett tantraställe kallat Full of Life och texten på hemsidan får mig att undra om det är ett "regelrätt" ställe eller inte. Någon som vet?

Frida är en riktig person som gör en stor insats i dokumentären HOLY FUCK på SVT PLAY

https://www.svtplay.se/holy-fuck
Citera
2026-04-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Frida är en riktig person som gör en stor insats i dokumentären HOLY FUCK på SVT PLAY

https://www.svtplay.se/holy-fuck
Är du säker?

Minns ingen Frida och tycker inte att någon av kvinnorna som deltar mycket, liknar henne.
Citera
2026-04-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Är du säker?

Minns ingen Frida och tycker inte att någon av kvinnorna som deltar mycket, liknar henne.

Hmm du har rätt. Jag blandar ihop henne med Lin H som jag bor på samma gata . De kanske bor i samma kollektiv. Jag tror det är samma gruppering som fortfarande samlas på Ängsbacka m m
Frida bor nu på V-gatan 4 bodde tidigare på L-gatan 14 Lin bor på L-gatan 16. Alla adresserna är samma hus/gård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in