fick inga pengar av mina föräldrar någonsin , när jag fyllde 15 så köpte jag min moped själv för pengar jag slitit i hop själv i den åldern , frågade en bonde om jobb och fick plocka sten på hans åkrar en sommar för att få i hop till moped och hjälm , när jag fylde 16 så tog jag körkort för lätt mc , intensivkurs 1v på körskolan och 2400kr kostade körkorten , hojen har jag för mej jag betalade 5500kr för , pengarna till det va 3 månaders sommarjob som vaktmästare på kyrkogården

, när jag fylde 18 så hade jag fått första lönen från ett fast arbete inom metall industin togt kortet på både bil och tung mc för första lönen , köpte en billig bil (fiat 128) som jag hade avställd på sommaren och sedan sålde jag av mopeder , crossar , och allt skit man kunde undvara för att få råd med den sporthoj jag drömde om , köpte en Suzuki gsx750r 1985 års modell år 1987

efter otroligt mycket slit och släp för att få i hop pengarna jag behövde ....... flyttade hemifrån vid 19 års ålder till en 2 rummare helt själv !!! har aldrig fått nå pengar av mina föräldrar någonsin utan har alltid fått kämpa för att få det jag äger , utan massa lån och skulder . har även aldrig någonsin fått höta av mina föräldrar att de älskar mej under hela min uppväxt , detta har format mej till den jag är i dag , en kämpe och ensamvarg som dock är riktigt snäll åt de som respekterar mej för den jag är

och en obehaglig människa till de som är mina fiender garanterat , mina föräldrar och släkt har jag brutit med totalt med sedan 15år tillbaka minst och är inget som jag ångrar ............. livet är hårt och kämpigt men har fixat det ganska bra med eget slit för det jag vill uppnå .............