2015-07-27, 18:24
Bannlyst
Jag kommer ihåg en tjej som klagade lite på när jag sög på hennes bröst.

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade men, hon det var inte så populärt verkade det som...

Jag skriver detta med skammens rådnad...

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade det.. men nu får man ju höra annat...
Senast redigerad av Jarlsberg 2015-07-27 kl. 18:47.
Citera
2015-07-27, 18:27
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Hon kanske hade komplex över sina bröst, annars brukar ju det vara det mest upphetsande man kan göra på en tjej. Nu är jag i och för sig kille, men slicka tutte är högt upp på deras lista.
Citera
2015-07-27, 18:35
Medlem
BottleBenders avatar
Alla gillar olika.

Har stött på vissa brudar som måste bli påsatta ifall man ens har kommit i kontakt med deras bröst.

Me likey
Citera
2015-07-27, 18:37
Medlem
cepescarlets avatar
Jag är tjej och jag hatar det. Även tjejer i mitt kompisgäng tycker det känns skumt när killar gör det. (19-20år är vi)
Citera
2015-07-27, 18:43
Medlem
Tompa-123s avatar
Älskar att suga på brösten när hon rider. Aldrig fått klagomål
Citera
2015-07-27, 18:47
Medlem
Men att suga och slicka/nafsa på tuttarna är väl olika saker?

Slicka och nafsa har jag aldrig varit med om att någon inte gillat.
Citera
2015-07-27, 18:52
Medlem
havrekakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Jag kommer ihåg en tjej som klagade lite på när jag sög på hennes bröst.

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade men, hon det var inte så populärt verkade det som...

Jag skriver detta med skammens rådnad...
Skäms inte över det! Vi hyllar ju initiavtivtagande män. Gör han något man inte gillar så är det bara för honom att hitta på något annat. Eller så kan man som tjej tala om för honom att "gör såhär istället".

Något som många envisas med, enligt min erfarenhet, är att hångla med alldeles för mycket tunga och typ helt öppen mun, som att de ska äta upp mig. Sluta med det!
Citera
2015-07-27, 19:09
Medlem
Fyrahundrafjortons avatar
Felet kan ligga i att du gjorde det för hårt och/eller för länge. Då gör det ont och blir skavigt. LITE är lagom i det här fallet.
Citera
2015-07-27, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av havrekaka
Skäms inte över det! Vi hyllar ju initiavtivtagande män. Gör han något man inte gillar så är det bara för honom att hitta på något annat. Eller så kan man som tjej tala om för honom att "gör såhär istället".

Något som många envisas med, enligt min erfarenhet, är att hångla med alldeles för mycket tunga och typ helt öppen mun, som att de ska äta upp mig. Sluta med det!

Tack måste jag väl säga. Jag försökte ge henne sjönt. Det är inte så lätt att veta hur det andra könet ska reagera... Man försöker så gott det går!
Citera
2015-07-27, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundrafjorton
Felet kan ligga i att du gjorde det för hårt och/eller för länge. Då gör det ont och blir skavigt. LITE är lagom i det här fallet.

Hon sa nåt om det..
Citera
2015-07-27, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cepescarlet
Jag är tjej och jag hatar det. Även tjejer i mitt kompisgäng tycker det känns skumt när killar gör det. (19-20år är vi)

Bild på det?

Vad då skumt? .. hela det jag trodde vad tjejer gillade sabbar du med ens!
Citera
2015-07-27, 19:44
Medlem
weediaans avatar
Att någon slickar/suger på mina bröst är en grej som är så jävla upphetsande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto