2015-07-27, 20:42
Medlem
bumbaclot.s avatar
Jadu, smaken är som baken. Men så långt bak i tiden och bland de jag kan minnas så har det alltid varit uppskattat med slick, sug, naffs på brösten. Men det betyder ju inte att alla gillar det, hon kanske inte gör det, eller så gjorde du det för hårt kanske, bröstvårtorna är ju väldigt känsliga på kvinnor.
Citera
2015-07-27, 20:49
Medlem
Baachs avatar
Kan väl inte säga att jag ogillar det, däremot ger det inte mig någon som helst sexuell stimulans. Kan jämföra det med att killen plötsligt skulle slicka mig på armbågen eller naffsa mig på knät.
Citera
2015-07-27, 22:55
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Jag kommer ihåg en tjej som klagade lite på när jag sög på hennes bröst.

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade men, hon det var inte så populärt verkade det som...

Jag skriver detta med skammens rådnad...

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade det.. men nu får man ju höra annat...

Inget att skämmas över! Alla gillar vi ju olika saker. Jag gillar verkligen att få brösten stimulerade, exempelvis.

Brukar säga ifrån ifall snubben gör något jag inte gillar, alltså om jag verkligen ogillar det eller ifall han är kass på det. Typ slicka kräver skills (i alla fall om man vill slicka mig) och det har inte alla. Vill också att killen skall säga till ifall situationen är den motsatta. Livet är för kort för tråkigt sex.
Citera
2015-07-27, 23:06
Medlem
Jag är inte heller ett stort fan av att bli smekt eller slickad på brösten, känns bara meningslöst.

Sen tillhör jag den där ovanliga typen som ogillar är att bli slickad, klarar inte sådana killar som vill gå ner på mig.
Citera
2015-07-27, 23:40
Medlem
Citat:
Är du säker på nåt egentligen? Du klarar inte killar som "vill gå ner på dig".

Dags för dig att fundera lite på din egen sexualitet kanske?

Och varför inte? Det vore ju för hemskt om du skulle tycka det om killar som "gick ner på dig"...

Ja, jag är säker på att jag älskar att få kuk i mig, oavsett hål.
Finns inget att fundera över.
Nu är man tydligen lebb för att man har lite krav på killar
Som lebb får man inte orgasm en gång i minuten av att få kuk i sig, samt blir inte avtänd av fitta.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-07-27 kl. 23:44.
Citera
2015-07-28, 00:04
Medlem
Citat:
Bara för sakens skull tjejen... Ditt språkbruk är under all kritik. Bara för att du använder fula ord så får du ingen respekt alls. Det kan jag lova dig.

Jag behöver inte din respekt. Att påstå att någon mer troligt skulle vara homo bara för att denne har vissa krav på sina partners ger inte heller respekt.
Jag vill alltså bara ha kuk i mig, skulle vara mer fundersam ang. min sexualitet om jag njöt mer av tunga än kuk.
Citera
2015-07-28, 07:44
Medlem
Citat:
Jag respekterar ditt livsval!

Men kom för fan inte sen och ha åsikter om mina hetro sexgrejer.

Du får ha dina lesbiska grejer för dig själv. Det låter enormt härligt med två nakna brudar i en ormgrop! Du kanske är en av dom?

Svara nu på frågan, hur kan en lesbisk få en orgasm i minuten av kuk?
Jag vill ha kuk, kvinnor har inte kuk. Jag tänder inte på bröst eller fitta, kvinnor har bröst och fitta. Svårt att fatta att en kvinna inte har något att ge mig?
Senast redigerad av LionQueen88 2015-07-28 kl. 07:49.
Citera
2015-07-28, 08:15
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepescarlet
Jag är tjej och jag hatar det. Även tjejer i mitt kompisgäng tycker det känns skumt när killar gör det. (19-20år är vi)

Stackars de män som belägrar er i relationer senare i livet, barnet lämnar aldrig män och att suga på bröst är ett jävla krav för att en relation överhuvudtaget skall fungera. Jag talar säkert för 9 av 10 män just nu.
Citera
2015-07-28, 09:50
Medlem
HepatitBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weediaan
Att någon slickar/suger på mina bröst är en grej som är så jävla upphetsande

Amen!
Citera
2015-07-28, 10:41
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Jag kommer ihåg en tjej som klagade lite på när jag sög på hennes bröst.

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade men, hon det var inte så populärt verkade det som...

Jag skriver detta med skammens rådnad...

Jag gjorde det för jag trodde hon gillade det.. men nu får man ju höra annat...

Vissa tjejer är superkänsliga för beröring kring/på bröstvårtorna, medan andra känner väldigt lite. De flesta är nånstans mittemellan. Tänker att det kanske kan vara så att du inte haft så många möjligheter att utveckla din teknik och därför hade svårt att hitta rätt nivå? Första gången man gör något är man oftast inte expert.
Citera
2015-07-28, 10:53
Medlem
JehovasFittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Vissa tjejer är superkänsliga för beröring kring/på bröstvårtorna, medan andra känner väldigt lite. De flesta är nånstans mittemellan. Tänker att det kanske kan vara så att du inte haft så många möjligheter att utveckla din teknik och därför hade svårt att hitta rätt nivå? Första gången man gör något är man oftast inte expert.

Visst är det olika. Min flickvän har väldigt okänsliga bröst och hon tycker om när man kramar brösten hårt och nyper i bröstvårtorna. Försiktigt smekande eller slickande ger henne däremot ingenting.
Citera
2015-07-28, 12:29
Medlem
pelle_snusks avatar
Vad tjejer (och killar med för den delen) gillar och inte varierar. En del tjejer älskar att få brösten smekta, andra inte. Sedan är det också olika från en gång till en annan - vissa gånger älskar min hustru om jag nafsar och suger på hennes bröst, andra gånger inte och ibland är hon överkänslig och klarar det inte även om hon vill.

Fråga, testa och acceptera att det som är en hit ena gången är big no-no en annan gång utan man är en dålig älskare/älskarinna för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in