2015-09-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bättre att vinna och spela dåligt än förlora och spela snyggt.

Det är sant,men det är ju lag som känns bättre så här tidigt, AIK ett av dom, även Västerås tycker jag, dom såg mycket bättre ut i premiären, man får se nu dom 2 bortamatcher som kommer,det blir torsk i bägge om dom spelar som i dom 2 senaste.
Citera
2015-09-20, 11:36
Medlem
Corrans avatar
Jag undrar om jag missuppfattat nåt, men fick intrycket av att Cmore skulle visa Alla matcher i HA?

Nu har det ju varit ganska tunt med vad som visas på TV-kanalerna, där SHL verkar gå före.
Men visas vare individuell match i deras play tjänst på nätet?

Försöker logga in, men de går inte...
Citera
2015-09-20, 11:44
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Jag undrar om jag missuppfattat nåt, men fick intrycket av att Cmore skulle visa Alla matcher i HA?

Nu har det ju varit ganska tunt med vad som visas på TV-kanalerna, där SHL verkar gå före.

Tror det är sagt att dom ska visa en HA match på TV per omgång och resten ska visas på CMore Play.
Citera
2015-09-20, 12:02
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Alla visas på cmore.se, några även på TV. Dumt att bägge ligorna har så många gemensamma speldagar, annars skulle de såklart visa mer på TV.
Citera
2015-09-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Tror det är sagt att dom ska visa en HA match på TV per omgång och resten ska visas på CMore Play.

Ja det var sagt så från början och det är så dom marknadsför det på hemsidan. Men nu har dom ändrat sig. Enligt cmore på twitter så är det numer en match i snitt som gäller! Dvs ingen match någon omgång och två matcher någon annan omgång.

Av det första 26 omgångarna så tror jag det var 8 omgångar utan sändning i TV. Dock finns de ju som sagt på play, men där verkar det vara enorma problem att få skiten att funka.
Citera
2015-09-20, 12:25
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochefort10
Ja det var sagt så från början och det är så dom marknadsför det på hemsidan. Men nu har dom ändrat sig. Enligt cmore på twitter så är det numer en match i snitt som gäller! Dvs ingen match någon omgång och två matcher någon annan omgång.

Av det första 26 omgångarna så tror jag det var 8 omgångar utan sändning i TV. Dock finns de ju som sagt på play, men där verkar det vara enorma problem att få skiten att funka.
Ja det är fan skandal att det strular så mycket. Här betalar man svindyra pengar för att se på hockey, då ska det fan funka klanderfritt 100% av gångerna.
Citera
2015-09-20, 12:47
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Alla visas på cmore.se, några även på TV. Dumt att bägge ligorna har så många gemensamma speldagar, annars skulle de såklart visa mer på TV.

Har dom fått ifrån tidigare matchdagar? Innan var ju HA ofta på Fredagar t.ex.

Själv kan jag inte logga in på Cmore. Den säger att jag har fel användarnamn när jag vill koppla ihop det med mitt TeliaAbonnemang.
Citera
2015-09-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggen
Är det nu man ska hoppa in i tråden?

Jag väntar nog ett antal omgångar till. Starkt att fortsätta vinna trots toppspelarna blir skadade på löpande band.

Nej, man får nog avvakta några omgångar...

Men om en månad ska jag kliva in här och skriva att allt tycks vara som vanligt i och kring Leksand.

Nämligen; den vanliga vonOben-attityden & övertygelsen om sin egen storhet. Och när resultaten inte motsvarar självbilden så går man i baklås.

Alltid detta hypande - och så lite verkstad...

(Kanske idé för organisationen Leksand att lyfta blicken mot Ovansiljan och se att hård arbete på isen ger bättre "avkastning" än att förlita sig på sitt varumärke?

Att på hemmaplan vika ner sig mot Oskarshamn signalerar Big Problems...)
Senast redigerad av Vansternationellt 2015-09-20 kl. 13:00.
Citera
2015-09-20, 13:42
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Själv kan jag inte logga in på Cmore. Den säger att jag har fel användarnamn när jag vill koppla ihop det med mitt TeliaAbonnemang.

Vet inte hur det gick till men ur Cmores perspektiv, både tekniskt och marknadsmässigt, så hade det ju varit bättre med separerade dagar, får hoppas det løser sig till nästa säsong.

Ta kontakt med kundtjänst, jag hade samma problem før några år sedan men det løste sig när de fick ordning på synkningen.
Citera
2015-09-20, 14:15
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:

Jag kunde inte logga in på CMore i torsdags. Funkar dock fint nu.
Citera
2015-09-20, 14:51
Medlem
whaks avatar
Hur fungerar det för sportbarerna som sänder HA?

Tvingas dom också dras med cmoreplay?
Citera
2015-09-20, 16:31
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ha ha ,då är nog Löven också det båda spelar lika kasst så.

Fast Löven ligger dock hyfsat till tabellmässigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in