2015-09-19, 18:45
Medlem
Leksingens avatar
jobs o sjur ska bort, jag kommer anordna ett fackeltåg imorn kl 15:00 med start vid mårtas sedan vidare till hallen.
Citera
2015-09-19, 18:46
Medlem
von_Ss avatar
Embach platsar inte på den här nivån. En misslyckad chansning. Lukas och Bryggis gör ingenting förutom att åka i hörnen. Knuts är inkompetent offensivt och kan inte spela i andrakedjan. Hari är ingen stjärna i AS men verkar trodde själv. Frögren och Eriksson gör misstag så fort de är på isen. Erlandsson platsar inte. PP är lättläst och uselt.

Peta Embach och Eriksson, omplacera Knuts, in med Lang i andrakedjan och gör om allt spel.
Citera
2015-09-19, 19:02
Medlem
Är det nu man ska hoppa in i tråden?

Jag väntar nog ett antal omgångar till. Starkt att fortsätta vinna trots toppspelarna blir skadade på löpande band.
Citera
2015-09-19, 19:17
Medlem
Leksingens avatar
Ring Brunnström Jobs Din Tjockis!!!!!!
Citera
2015-09-19, 19:41
Medlem
Tidigt såga Leksand redan , B-löven som tippas bli ett topplag spelar precis lika dåligt (tar dock poäng)
Det tar tid spela ihop, trotts attl har dom i stort sett ett nytt lag och det är ändå en ny serie , det finns inte jättedåliga lag i HA längre, finns inga man kan gå och ställa ut skridskorna mot längre. man måste ge 100 % varje byte, går inte gå in liksom "det här går nog vägen om vi gör en hyfsad match" det räcker oftast inte längre.
Lindskoug har i stort sett vunnit 2 matcher för Löven mot "skitgäng"
Efter 10 omgångar när serien satt sig kan vi börja diskutera vart det lutar åt.
Citera
2015-09-19, 19:47
Medlem
IceEyess avatar
Leksand är årets Södertälje
Citera
2015-09-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Leksand är årets Södertälje

Ha ha ,då är nog Löven också det båda spelar lika kasst så.
Citera
2015-09-19, 20:53
Medlem
€rics avatar
Ja, utklassning i Sundsvall. Saknade Hedström.

Egentligen ganska lik matchen mot hästen fast vi gör inga större inviduella misstag. Vi spelar verkligen rolig hockey, de var ganska länge sedan jag kunde säga så.
Citera
2015-09-20, 00:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ha ha ,då är nog Löven också det båda spelar lika kasst så.

Vunnit 3 av 4 och du dömer ut dem?
Citera
2015-09-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vunnit 3 av 4 och du dömer ut dem?

Hade du sett matcherna live hade du också börjat undra, matchen ikväll var bland det sämsta jag sett någonsin faktiskt inräknat division 1
Citera
2015-09-20, 00:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Hade du sett matcherna live hade du också börjat undra, matchen ikväll var bland det sämsta jag sett någonsin faktiskt inräknat division 1

Bättre att vinna och spela dåligt än förlora och spela snyggt.
Citera
2015-09-20, 07:32
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bättre att vinna och spela dåligt än förlora och spela snyggt.

Förlora och spela sämre än man gjort under föreningens snart 100 år är ännu värre.

Man tyckte Leksand var dåliga förra säsongen när man satte diverse "sämst någonsin"-rekord i SHL, men faktum är att man är betydligt sämre i år även relativt till motståndet.

Pantern och Tingsryd borta nu och 0 poäng skulle faktiskt inte vara en skräll alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in