Citat:
Ursprungligen postat av
heyhey1
Hahaha, du verkar uppenbart ha problem med att folk inte delar dina patetiska åsikter då är de fikusar åsnor osv. Riktiga män tar inte åt sig som du gjort, smygfikus och ledsen över att andra inte bryr sig? "Att föra sin säd vidare..." oj boy, är sommarlovet inte snart slut?
Internationellt perspektiv? tala för dig själv. Kanske ur ett putin och medeltida islams länder perspektiv. Just nu har bögarna ledningen och det bevisar även ditt låga intellekt.
Har bögarna ledningen? Så vitt jag vet inte där jag jobbar eller där jag beblandar mig. Mitt låga intellekt? Vad baserar du det på? För att jag är rakt på sak och uttalar mig på ett sätt som du inte är van vid? Just precis, ni är allt för vana att bli tilltalade från antingen kvinnor, fikusar eller fega heteromän. De pratar ett sånt jävla bebisspråk med dig så att du inte tar illa vid dig. Jag däremot, och likasinnade, pratar exakt så som jag vill. Dvs som en riktig hetero man gör genom sin maskulinitet och om det stör dig då är det DITT jävla problem inte mitt.
Som sagt, jag vill inte att homos inte existerar eller har färre rättigheter men kom inte och läxa upp mig om vad som är rätt och fel eller normalt. Respektera mig och oss som är hetero och inte vill beblanda oss med er, så får ni respekt tillbaka. Väldigt enkelt!
Men ni bögar är som kvinnor, det går inte att resonera med er för ni håller er varken till ämnet eller vill se saker från nån annans perspektiv. Ni bara vill HA och KRÄVER och GNÄLLER och prackar på oss massa dynga som vi INTE vill ha.
Gör va fan du vill med dina bögvänner bakom stängda dörrar med kom fan inte i mitt ansikte med din bögpropaganda för det stör mig! OK?