Citat:
Ursprungligen postat av
CreepyCrawl
Kan någon förklara för mig exakt vad HBTQ-certifieringen innebär? Lyssnade lite smått imorse när ordföranden för RFSL (tror jag det var) pratade lite om det här. Hon menade på att det var bra bl.a för företag som har någon sitter i en reception och möter kunder. Alltså, handlar det om att få folk att inte säga "Hej på dig bögjävel" eller "Du var mig en ful transa" när dom träffar nya människor? Isf kan jag med lätthet ta på mig uppgiften att utbilda personalen, jag gör det på en dag och för halva kostnaden.
Det är en kurs gjord i syfte att bredda en identitetspolitisk entitets position i samhället och påtvinga majoriteten en minoritets tankesätt och normalisera ett beteende som tidigare varit exklusivt för minoriteten. Normaliseringen är central men det underliggande syftet är att tillskansa sig en politisk position som är oantastlig och moralisk riktigt över majoriteten där denna förvrids till att vara hädisk och ond.
För den oinvigde så handlar det hela om att äldre män skall få tillfälle att knulla små osäkra pojkar. Inte mer, inte mindre. Rörelsen genomgår för tillfället sin guldålder där en hel generation av småpojkar (och för den delen flickor som är de stora förlorarna) fostras i analsex, fisting, spermasväljning och förnedrande lekar allt i syfte för en minoritet att ha kontroll över en majoritet.
Det handlar om kontroll. Det handlar om fantasier. Det handlar om sex. Inget mer.
Ren vänster helt enkelt.
Pedofillobbyn i RFSL är med hela tiden också men jobbar mycket klokar nu än förr men når sina mål ändå. Särrättigheter för mäns sexuella behov av småpojkar kommer sakta men säkert. Flickor ramlar med på det hela men är inte alls det tilltänka målet, dessa hamnar dock i positionen helt utan rättigheter.
Så om vi ska summera det så handlar det om minoritetens rättighet att knulla ditt barn.
Som en betydligt yngre vän berättade: "När vi var 12 så fick vi lära oss i skola att analsex var nyttigt och hur vi undvek att få sperma i ögonen".
Tur man inte är moralens väktare iaf, då hade man helt brutit ihop.