Vart kan man hitta sådana? Det är axelremsväska som man har snett över ena axeln, alla killar går runt med dom just nu och jag vill köpa en till min bror och gärna av ett exklusivare märke kanske Michael kors eller nåt sånt.
www.trendhim.se har en massa olika väskor tror jag. Vet inte exakt vilken typ du var ute efter, men där kan man i alla fall handla på avbetalning. Köpte en fluga där för någon vecka sen och det funkade bra och gick snabbt.
www.trendhim.se har en massa olika väskor tror jag. Vet inte exakt vilken typ du var ute efter, men där kan man i alla fall handla på avbetalning. Köpte en fluga där för någon vecka sen och det funkade bra och gick snabbt.
Det var exakt det jag var ute efter. Tackar så mkt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!