2015-07-26, 18:31
Bannlyst
Vart kan man hitta sådana? Det är axelremsväska som man har snett över ena axeln, alla killar går runt med dom just nu och jag vill köpa en till min bror och gärna av ett exklusivare märke kanske Michael kors eller nåt sånt.
Citera
2015-07-26, 18:34
Medlem
www.zalando.se
Citera
2015-07-26, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
www.zalando.se

Helst där man kan ta på avbetalning, jag såg att boozt hade massa väskor ska kika vidare där, men om det finns fler tips så är det välkommet.
Citera
2015-07-26, 19:03
Medlem
www.trendhim.se har en massa olika väskor tror jag. Vet inte exakt vilken typ du var ute efter, men där kan man i alla fall handla på avbetalning. Köpte en fluga där för någon vecka sen och det funkade bra och gick snabbt.
Citera
2015-07-26, 19:04
Medlem
Oj, missa lite att du ville ha lite exklusivare. Kanske inget för dig då.. Sorry.
Citera
2015-07-26, 19:20
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fladdermusan
www.trendhim.se har en massa olika väskor tror jag. Vet inte exakt vilken typ du var ute efter, men där kan man i alla fall handla på avbetalning. Köpte en fluga där för någon vecka sen och det funkade bra och gick snabbt.

Jädra coola saker dom hade där
Citera
2015-07-26, 20:32
Bannlyst
Citat:
Oj, missa lite att du ville ha lite exklusivare. Kanske inget för dig då.. Sorry.

Du får gärna berätta ändå.
Citera
2015-07-26, 20:41
Bannlyst
Citat:

Det var exakt det jag var ute efter. Tackar så mkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in