2015-07-26, 15:51
Medlem
Hur länge brukar det ta innan inflammationen börjar läkas? Jag har nu fastat 2dgr och har visserligen inte den fruktansvärda smärta somjag hade tidigare. Har fortfarande ont dock och lite feber,38,2! När kan jag tänkas va tillbaka på jobbet? Någon som har erfarenhet eller kunskap?
Citera
2015-07-26, 16:01
Medlem
Kokosolja ska vara bra för tarmsystemet och sägs ha feberdämpade egenskaper och även antiinlammatoriska.
Citera
2015-07-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Kokosolja ska vara bra för tarmsystemet och sägs ha feberdämpade egenskaper och även antiinlammatoriska.
. Jaha,se där då får jag testa detta!
Citera
2015-07-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sstar1
. Jaha,se där då får jag testa detta!
Ja gör det. Köp extra virgin. Finns bland annat på Ica, annars kan man beställa på nätet.
Citera
2015-07-26, 16:18
Medlem
emaptis avatar
Har haft liknande symptom och fick rådet att prova albyl, inte mot smärtan utan för att det innehåller blodförtunnande. Jag tyckte det lät långsökt men albyl är ju inte precis skadligt så jag provade och smärtan och de övriga magproblemen försvann, inklusive en ständigt molande huvudvärk. Nu äter jag två albyl om dagen och har inga problem längre.
Citera
2015-07-26, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Har haft liknande symptom och fick rådet att prova albyl, inte mot smärtan utan för att det innehåller blodförtunnande. Jag tyckte det lät långsökt men albyl är ju inte precis skadligt så jag provade och smärtan och de övriga magproblemen försvann, inklusive en ständigt molande huvudvärk. Nu äter jag två albyl om dagen och har inga problem längre.
Men jag förstår inte varför jag skulle behöva blodförtunnande!? Naturligtvis tacksam för tipset.
Citera
2015-07-28, 13:48
Medlem
Fullständig återhämtning kommer att ta 10-14 dagar. Fasta ska du göra första 2 dagar, sedan introducera flytande kost under resten av första veckan. Därefter fortsätter du med mosad mat med försiktig övergång till fastare mat förutsatt att du fortfarande förbättras dag för dag.
Citera
2015-07-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmedlem
Fullständig återhämtning kommer att ta 10-14 dagar. Fasta ska du göra första 2 dagar, sedan introducera flytande kost under resten av första veckan. Därefter fortsätter du med mosad mat med försiktig övergång till fastare mat förutsatt att du fortfarande förbättras dag för dag.
Klockrent svar, är tacksam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in