Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-25, 14:15
  #1
Medlem
Att gå från 75 kg till att bli rippad som Patrick Bateman (Christian Bale) I amerikan psycho på ett år. Anamma hans livsstil minus morden, möjligt?

Är 190 cm lång, väger 75 kg och köper in testosteron nästa månad. Är det möjligt att bli lika rippad och besatt vid klädkoder etc som Patrick Bateman på bara ett år?
I så fall hur ska detta gå till, diet, magaziner etc man måste läsa dagligen?
Föredrar kalorisnål kost personligen. Äter aldrig pizza, MC Donalds etc. Tuggar mest ris och kött. Har fattat att jag måste ligga på ett kaloriöverskott men jag hatar verkligen fett, vill inte se skiten på mig.
Funkar det med att bara mata ris, kyckling och grönsaker för att uppnå målet?
Vilka produkter mer än steroider kan va bra att bli besatt utav? Kör redan en hudlotion jag gillar. Alla grejer är välkomna. Även sjysta klädsidor, sitter och glor många timmar på yesstyle numera.
Citera
2015-07-25, 14:28
  #2
Medlem
klettermauss avatar
Livskris månne ?

ont: http://www.gq-magazine.co.uk/style här har du fantastiska tips och tricks, faqs och mycket annat kring dina klädfrågor
Citera
2015-07-25, 14:42
  #3
Medlem
Ingen direkt kris nej, är bara leds på hamsterhjulet. Vill nu få ut min potential till fullo och snabbt. Satt ett år som milstolpe
Citera
2015-07-25, 14:53
  #4
Medlem
Kenny Kuks avatar
Anamma hans livsstil? Jag då blir säkert livet roligare. En mer tragisk karaktär har väl sällan skådats?
Citera
2015-07-25, 14:57
  #5
Medlem
För den som gillar hamsterhjulet kanske inte
Citera
2015-07-25, 16:12
  #6
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
För den som gillar hamsterhjulet kanske inte


Finns väl många andra som brutit sig ut ur hamsterhjulet på ett mer positivt sätt?
Citera
2015-07-25, 18:37
  #7
Medlem
UncleBerts avatar
Fyfan va patetiskt. Du kan inget om träning och ska börja trycka testo samtidigt som du sitter och läser nån jävla kostymtidning?

Släpp den där wallstreet inbillningen och börja jobba med kroppen på hälsosamma grunder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback