2016-01-11, 17:49
Medlem
Zara Larsson spelade själv på evenemanget i fråga. Undrar hur många 12-åriga flickor som gick på hennes spelning och blev tvångsfingerknullade av 30åriga Ahmed från Afghanistan mitt i publikhavet framför henne medan hon hoppade runt på scenen och lalla "it was a crush but I couldnt couldnt get enough"

Sedan fick Zara sin check och åkte hem till hotellet igen. Sket fullständigt i barnen som blivit våldtagna när dom kom för att se sin idol.
Citera
2016-01-11, 17:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Zara Larsson spelade själv på evenemanget i fråga. Undrar hur många 12-åriga flickor som gick på hennes spelning och blev tvångsfingerknullade av 30åriga Ahmed från Afghanistan mitt i publikhavet framför henne medan hon hoppade runt på scenen och lalla "it was a crush but I couldnt couldnt get enough"

Sedan fick Zara sin check och åkte hem till hotellet igen. Sket fullständigt i barnen som blivit våldtagna när dom kom för att se sin idol.

Just det, bara profiten räknas för sådana människor.
Darwinisten Sir David Attenborough menar att vissa människor måste offras för att inte hela mänskligheten ska utplånas inom några generationer. Troligen är det profitörer som han menar.
Citera
2016-01-11, 18:34
Moderator
MrFishboys avatar
Rubriken ändrad.

/Moderator
Citera
2016-01-11, 18:39
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsedick.mpeg
Om det nu var som poliser har beskrivit och även de som jobbat där att gråtande offer samt gärningsmän de facto samlades/togs back stage av säkerhetskäl eller vad man nu vill kalla det finns det inte en chans att hon kan ha missat detta eller tänker jag fel? Vilket leder till nästa fråga, har även hon aktivt valt att inte dela detta?
Ingen aning. Är också upprörd över att sånt ens händer. Är väl mer det som är problemet än hur hon agerar.
Citera
2016-01-11, 19:15
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Vilket leder till nästa fråga, har även hon aktivt valt att inte dela detta?

Hon är väl upplyft av Aftonbladet? Det är sannolikt Aftonbladet som bestämt att inget ska berättas och därmed även satt munkavle på Larsson.

Sen är hon en rätt gräslig person för det som tycker att alla ska stå över sin resa eller julklapp för att hjälpa flyktingar, medans hon själv far på lyxsemester.

Man kan ju alltid hoppas att hon får så mycket karma för detta att till och med Aftonbladet ger upp på henne. Då har hon bara sin talang kvara att leva på.
Citera
2016-01-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ingen aning. Är också upprörd över att sånt ens händer. Är väl mer det som är problemet än hur hon agerar.

Njaa, håller med dig att det är ett betende som inte ska finnas oavsett vart du kmr ifrån. Men om hon har haft en chans med 3 rader på twitter att säga typ "herregud vilka pervon det finns i denna stad" så hade det räckt för att man skulle börja gräva - utan (tror jag iaf) att hon hade blivit rasist
stämplad.

Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Hon är väl upplyft av Aftonbladet? Det är sannolikt Aftonbladet som bestämt att inget ska berättas och därmed även satt munkavle på Larsson.

Sen är hon en rätt gräslig person för det som tycker att alla ska stå över sin resa eller julklapp för att hjälpa flyktingar, medans hon själv far på lyxsemester.

Man kan ju alltid hoppas att hon får så mycket karma för detta att till och med Aftonbladet ger upp på henne. Då har hon bara sin talang kvara att leva på.

Tror inte riktigt på det du säger men förstår frustrationen. Påtal om just avstå julklapp så hörde jag att en jävla massa företag tog beslut att skita i presonal och ge till flyktingar istället - utan att någon ens reagerar. Det för mig är fan värre. Om folk går på hennes prat och ger frivilligt så fine det får dom stå för. Men när maktpositioner börjar bestämma åt en ja då jävlar
Citera
2016-01-11, 20:29
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsedick.mpeg
Njaa, håller med dig att det är ett betende som inte ska finnas oavsett vart du kmr ifrån. Men om hon har haft en chans med 3 rader på twitter att säga typ "herregud vilka pervon det finns i denna stad" så hade det räckt för att man skulle börja gräva - utan (tror jag iaf) att hon hade blivit rasist
stämplad.

Tror inte riktigt på det du säger men förstår frustrationen. Påtal om just avstå julklapp så hörde jag att en jävla massa företag tog beslut att skita i presonal och ge till flyktingar istället - utan att någon ens reagerar. Det för mig är fan värre. Om folk går på hennes prat och ger frivilligt så fine det får dom stå för. Men när maktpositioner börjar bestämma åt en ja då jävlar
Tycker inte direkt det är hennes ansvar isåfall polisens... Sen kanske hon hade fullt upp med sitt uppträdande och inte märkte vad som hände i publiken... Gissar bara jag vet inte..
Citera
2016-01-11, 20:37
Medlem
WordWarriors avatar
Få se nu...

Den radikalfeministiska sångerskan, och propagandistiska förebilden för unga flickor, uppträder alltså på en festival, där arrangörer och myndigheter känner till de pågående massövergreppen på unga tjejer av "ensamkommande flyktingbarn", men ändå mörkar man av profitskäl detta för att få besökare.

Lilla Zara, som hatar och hetsar mot vita män, är så ung, men har redan fingrarna fulla med smuts.... För att inte tala om polis, media, myndigheter och politiker.

Nu står hela packet med brallorna neddragna till fotknölarna.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-01-11 kl. 20:39.
Citera
2016-01-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Få se nu...

Den radikalfeministiska sångerskan, och propagandistiska förebilden för unga flickor, uppträder alltså på en festival, där arrangörer och myndigheter känner till de pågående massövergreppen på unga tjejer av "ensamkommande flyktingbarn", men ändå mörkar man av profitskäl detta för att få besökare.

Lilla Zara, som hatar och hetsar mot vita män, är så ung, men har redan fingrarna fulla med smuts.... För att inte tala om polis, media, myndigheter och politiker.

Nu står hela packet med brallorna neddragna till fotknölarna.
Hehehe ja jösses jag skäms att ta ordet skadeglad i min mun för de är inte de utsattas fel och jag lider med dessa….men en viss skadeglädje kan jag inte låta bli att känna å feminismens vägnar som starkt bidragit till denna utveckling.

Men det börjar tystna i de feministiska leden och t.o.m. pk media börjar antyda att problemen finns.
Som sagt var, de har slagit knut på sig själva och snart kan de inte ta sig ur röran…..taktiken blinka höger och svänga vänster verkar till slut ha resulterat i en frontalkrock
Citera
2016-01-12, 16:07
Medlem
Nu har alltså Zara gjort ett uttalande på sin blogg och DN dom fräcka jävlarna tar saxar massa stycken och drar en enorm jävla text " POLISEN GJORDE FEL" på första sidan för att såklart vinna poäng mot polisen.

Angående uttalandet finner jag det högst osannolikt att hon inte märkte något av detta? Om hon nu redan visste att det var stök sedan tidigare år som hon skriver.
Jag kan inte annat se det som att även hon är censurerad och vill såklart inte dras med i hela vågen nu heller och därför bara hatar på män generellt.
Citera
2016-01-12, 16:09
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Om, jag säger om, versionen att BO i Brobyknivningen agerat altruistisk bestraffare ("third party punisher") stämmer genom att "informera" GM om det olämpliga i att trakassera flickorna, så kommer Zara Larssons uttalande idag i Dagens Nyheter att bli klassiskt

Citat:
Hoppas alla tjejer där ute mår bra. Ta hand om er! Och om ni ser någon bli utsatt för ofredande, ge han en box på kuken.

Kanske inte helt ofarligt.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2016-01-12 kl. 16:15.
Citera
2016-01-12, 16:36
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Men jag menar att om du bryr dig kan väl du själv ge ditt stöd. Istället för att klaga.

Kritik ska ges till dom som förtjänar kritik. ZL är myndig nu och står inte över kritik. Nu har hon dock gett svar på sin blogg. Går att både kritisera ZL och ge stöd åt drabbade.
Senast redigerad av elliot1990 2016-01-12 kl. 17:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in