Citat:
Ursprungligen postat av
Magnet83
Så sant, den slagkraftige nationalistiske uppviglaren Andrew Anglin gav tidigare i år en bra och aforistisk kommentar som dementerar hela feministmyten om "patriarkatet":
http://www.dailystormer.com/woman-whines-about-70-of-american-men-aged-20-34-being-unmarried/
Visst är det så. Att feminismen existerar, och dessutom är statsreligion och den enda tillåtna åsikten inom media och politik enligt det dominerande maktetablissemanget, är bevis i sig att det inte existerar en manlig makt som förtrycker kvinnor. En vit manlig makt dessutom, tydligen. Trots att staten aktivt påbjuder att vita män ska sorteras bort från jobb, utbildning bostad och politik, och jämt och ständigt ylar efter mer s.k "positiv diskriminering", för diskriminering är fel och olagligt, förutom när vita män ska diskrimineras, eller vita i allmänhet, då är det positivt.
En rolig bit i programmet som tydligt visar hur feminismen verkligen slår krokben för sig själv ännu mer, är denna, 26.10:
Citat:
Man måste kunna generalisera för att se strukturer. För om man blundar för strukturer, då kan man inte se hela bilden, och det är dåligt att förneka att problem finns i samhället. Vilket är samma sak som att förbise, eller tillochmed strunta i folk som blir förtryckta, på grund av hudfärg, religion, läggning, eller kön. Manshat är inte riktat till män som personer. Jag vill att du som lyssnar ska förstå att jag inte hatar män eller killar som individer. Jag vill att du som lyssnar ska förstå att jag inte hatar min pappa, min morfar eller mina bästa killkompisar. Jag vill att du som lyssnar ska förstå, att manshatet är riktat till patriarkatet och machokulturen.
Snacka om att verkligen legitimera den enligt dem "ondskefulla rasismen", som generaliserar. Snacka om att legitimera erkännandet av den judiska maktstrukturen.
Citat:
Man måste kunna generalisera för att se strukturer. För om man blundar för strukturer, då kan man inte se hela bilden, och det är dåligt att förneka att problem finns i samhället. Vilket är samma sak som att förbise, eller tillochmed strunta i folk som blir förtryckta, på grund av ras, religion, läggning, eller kön. Judehat är inte riktat till judar som personer. Jag vill att du som lyssnar ska förstå att jag inte hatar judar som individer. Jag vill att du som lyssnar ska förstå, att judehatet är riktat till maktjudarna och den judiska kulturen.
Vad skulle hända om SR tillät detta att sändas? Sommarprataren inklusive hela redaktionen skulle slängas i fängelse på livstid för åsiktsbrott(HMF), hela landets medier och alla riksdagspartier skulle utlysa nationellt kristillstånd, alla massmedier och partier skulle ägna 3 år åt uteslutande kampanjarbete för att säga att judar inte äger någonting, 10 miljarder skulle sättas åt att staten skulle sprida påståenden att judar inte har någon makt(varför inte återöppna Ullenhags "myter"-hemsida på statens webbdomän?), förintelsefilmer skulle visas 10 gånger per termin obligatoriskt i varje klass i den obligatoriska skolan, plus gymnasiet och kanske även kan de klämma in det i universitetet under en lag om "mångfald och tolerans".
Ungefär så ser verkligheten ut. Att tala om en vit manlig maktstruktur får bästa sändningstid i den statliga radion. Att tala om en judisk maktstruktur är förbjudet, och alla samhällsresurser ägnas åt att motverka alla som vågar titta på vilka som dominerar medieägande, bankägande och har enormt politiskt inflytande i Västvärlden.