2015-07-24, 18:18
Medlem
arereds avatar
Hej!

När jag sitter vid datorn är jag oftast relativt uttråkad, även fast jag sitter här en hel del. Jag har numera börjat med att lyfta en tio kilos hantel när jag tränar biceps samt en fem kilos hantel när jag tränar triceps.

När jag '' tränar'' brukar jag lyfta kanske 10 lyft, lite mer triceps än biceps och tidsintervallen är väl i snitt 10 minuter skulle jag tro.

Resultat sen jag började ( började i förrgår ) Det resultat jag märkt är att armarna blivit hårdare men att de till viss del slaknar ganska fort, normalt?

Nu till huvudfrågan. Kommer jag få större armmuskler? och hur lång tid tror ni det tar?
Citera
2015-07-24, 18:36
Medlem
smurflers avatar
Nej, du kommer inte att få större armmuskler. För det behöver du faktiskt träna, och äta vettigt.
Citera
2015-07-24, 18:36
Medlem
kinesarsles avatar
Jag har svårt att tro att du kommer se några resultat med lite slentrianmässig träning framför datorn.
Citera
2015-07-24, 18:39
Medlem
svampdamps avatar
10 minuter för 10 lyft. Hur pass mycket negativ fas kör du?
Citera
2015-07-24, 18:41
Medlem
Ja dina armar (muskler) ska bli större och hårdare när du tränar helt normalt. Dock försvinner det ju efter någon/några timmar
Citera
2015-07-24, 18:52
Medlem
arereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Jag har svårt att tro att du kommer se några resultat med lite slentrianmässig träning framför datorn.

Jag går upp från datorn när jag tar ''träningspaus''
Citera
2015-07-24, 19:15
Medlem
Pankreatits avatar
Kör hårt! Bättre än inget.
Citera
2015-07-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Nej, du kommer inte att få större armmuskler. För det behöver du faktiskt träna, och äta vettigt.

Klart som fan att han kommer få mer armmuskler när han tränar dom, att han får lika mycket resultat på 6 månader som han får på 1 månad med bra kost och ordentlig träning är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in