2024-05-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Att han är oerfaren i hur människor fungerar. Ett stort problem för människor som honom är rädslan för fitta.

Jag förstår att subtext/undertext går förlorad i min obegåvade kritik och att man väljer att bli högtravande och pretentiös när man försöker bemöta den om man lever sitt liv i en studentikos Peter Pan-värld.

Now please get fucked.

Helt ärligt fick jag inte ut mer av det du skrev. Det var mest en radda med förolämpningar.

Men ja, jag tror han är både smartare och bättre insatt i det hann skriver än dig. Även om han spenderar halva dagen på twitter/4chan och med dataspel.
Citera
2024-05-13, 08:22
Citat:
Ursprungligen postat av Ironside79
Helt ärligt fick jag inte ut mer av det du skrev. Det var mest en radda med förolämpningar.

Men ja, jag tror han är både smartare och bättre insatt i det hann skriver än dig. Även om han spenderar halva dagen på twitter/4chan och med dataspel.

Det brukar normalt vara ett tecken på omognad att leva så i hans ålder.

Jag efterlyste därför lite kvinnor i Malcoms liv.

Kan du sluta sura nu, Peter Pan.
Citera
2024-05-13, 17:46
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Han får angripa korruptionen. Däremot ska vi inte ha ett samhälle som vilar på hans ideologiska ståndpunkt, det ska vi inte ha. Vi ska ha kvar kapitalism. Jag tänker inte jobba en enda dag till i det här samhället om det någon dag skulle bli klasslöst.
Allard har inga visioner om att avskaffa kapitalism. Rent svammel!

Senaste avsnittet mycket intressant! Handlar om hyperinflation och hur man kan parera när samhället går omkull i total anarki och kaos
Citera
2024-06-03, 20:32
Medlem
Lantbruks avatar
Malcom är just nu i 🇺🇸 D.C. i ett jobbuppdrag:

https://x.com/swordmercury

Ska bli intressant att se vad jänkarna anlitat honom för.
Citera
2024-06-26, 12:47
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Malcom är just nu i 🇺🇸 D.C. i ett jobbuppdrag:

https://x.com/swordmercury

Ska bli intressant att se vad jänkarna anlitat honom för.

Här berättar han om hans resa:

https://m.youtube.com/watch?v=ZTVvHM...l0eSBwb2RjYXN0

Han höll visst ett föredrag för en amerikansk militärkonferens.
Citera
2024-06-29, 03:21
Medlem
Det går bra nu i USA. Spännande tider.
Citera
2024-07-04, 02:04
Medlem
Blir Kamala Harris demokraternas kandidat istället för Joe Biden till hösten, pga interna demokrat intriger och nödvändighet att byta ut honom.

Då kan det vara dags att helt sluta läsa Svensk media i frågan, och läsa mer artiklar om USA från Malcom.
Citera
2024-07-04, 08:38
Citat:
Ursprungligen postat av Ironside79
Blir Kamala Harris demokraternas kandidat istället för Joe Biden till hösten, pga interna demokrat intriger och nödvändighet att byta ut honom.

Då kan det vara dags att helt sluta läsa Svensk media i frågan, och läsa mer artiklar om USA från Malcom.

Ja han är en verklig auktoritet i frågan. Han är svart precis som Harris.

När kommer Mackans TED talk video? Spelade ingen in konferensen och vad han sa eller är det classified by the Secret Service?

J-vla tomte. Ta mindre tjack.
Citera
2024-07-04, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Ja han är en verklig auktoritet i frågan. Han är svart precis som Harris.

När kommer Mackans TED talk video? Spelade ingen in konferensen och vad han sa eller är det classified by the Secret Service?

J-vla tomte. Ta mindre tjack.

Orkar inte med svengelskan, men hade det varit kul att höra lite om hur hans resa annars i M&M.

Tyckte hans observationer under resans gång på twitter var rätt roande.
Citera
2024-07-04, 12:11
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerDjup
Orkar inte med svengelskan, men hade det varit kul att höra lite om hur hans resa annars i M&M.

Tyckte hans observationer under resans gång på twitter var rätt roande.

"Militärkonferens" är lite för fluffigt.

Finns det bilder? VIdeo? Talarlista?

Vet du, en gång påstod Malcom att han knullat en brud. Alla vet att det inte är sant.
Citera
2024-07-04, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
"Militärkonferens" är lite för fluffigt.

Finns det bilder? VIdeo? Talarlista?

Vet du, en gång påstod Malcom att han knullat en brud. Alla vet att det inte är sant.

Lite charmig är han ju ändå? Hon kanske fick känna på hans hår?

Menar mest hans observationer av samhället, dess tillstånd. Det var lite Karl Pilkington över det.
Senast redigerad av HolgerDjup 2024-07-04 kl. 12:30.
Citera
2024-08-25, 23:01
Medlem
Ograsts avatar
Det är intressant och skrämmande att följa Malcoms radikalisering. Nu har han på kort tid lyckats bli avstängd från sitt andra konto på X. Och detta trots de nya betydligt mindre restriktiva reglerna avseende censur sedan Musk tog över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in