• 1
  • 2
2015-07-22, 10:21
Medlem
Satt på jobbet och kunde inte släppa blicken från en faktiskt snygg donna men med ett par riktiga paraboler till öron.
Tror bannemig hon får in frekvenser från en annan planet på dom t.o.m

Är inte detta en ganska så ovanlig egenskap hos kvinnor i allmänhet?,stora öron alltså.

Det är först nu jag börjat tänka djupare på detta fenomen.

Det är lite avtändande om jag ska vara ärlig.
Citera
2015-07-22, 10:40
Medlem
HAHAHAHAHAHA! Jo jag håller med, sjukt äckligt! Tycker iofs det ser förjävligt ut med killar som har rejävla öron också.

Brudar kan iallafall täcka det med sitt hår kan man tycka.
Citera
2015-07-22, 10:55
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Det skulle vara ovanligt vanligt på kvinnor just?
Tveksamt.
Nyfiken man blir på hur hon såg ut.
Borde kanske göra en öron-förminskande operation, nu gick hon ju miste om ett ligg. Måste hända henne hela tiden.
Citera
2015-07-22, 10:58
Medlem
Japp. Jobbar inom vården så då måste håret va uppsatt ur hygienisk synpunkt,därför jag börjat lägga märke till detta mer och mer.

Snubbar med dumbo öron ser man ju titt som tätt. Men tjejer..? Det vettifanken.
Citera
2015-07-22, 11:27
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Tjejer med stora öron är dock sjukt bra i sängen!
Citera
2015-07-22, 12:07
Bannlyst
Måste vara ovanligt. Kan inte komma på att jag någonsin lagt märke till en tjejs öron.
Citera
2015-07-22, 12:07
Bannlyst
Jag håller inte med, gillar att suga på ett stort öra under akten. Öronsnibbarna måste vara bra bara.
Citera
2015-07-22, 12:23
Medlem
lighten-ups avatar
Hur illa kan det vara?

De flesta människor har nog normalstora öron, men om nån har stora öron eller så är ju bara oturligt och faktiskt lite avtändande imo.
Citera
2015-07-22, 12:40
Medlem
Människor som ens orkar tänka och starta trådar om sånt här måste ju vara riktigt ointelligenta, ts du är säkert ful.
Citera
2015-07-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorsac
Människor som ens orkar tänka och starta trådar om sånt här måste ju vara riktigt ointelligenta, ts du är säkert ful.
Antar att det är en avgörande del hos mig, i detta fall:huruvida stora tjejens öron är.Ett irritationsmoment kanske.
Kalla mig petig men så är det. Men alltså detta är ju ett högst förhoppningsvis ovanligt "fenomen" som det exempel jag beskrev,därav trådstarten.
Och alla har vi våra preferenser inte sant?
Citera
2015-07-22, 14:35
Medlem
hahahahahaha så sant, har själv märkt detta allt mer och mer, otroligt osexigt
Citera
2015-07-22, 14:39
Medlem
emaptis avatar
Jag har aldrig lagt märke till någon tjej med dumboöron, kan det vara för att dom döljer det med frisyrer? Kan tjejer ens ha såna öron?

Den dag jag stöter ihop med en kvinna med stora eller utstående öron kommer jag nog lägga märke till det, minst lika avtändande som ett stort störande adamsäpple.

edit: kom att tänka på att playboybunnies undantas från avtändanderegeln.
Senast redigerad av emapti 2015-07-22 kl. 14:41.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in