2015-07-22, 01:54
Medlem
Har ett obemannat solarium i staden. Har aldrig tidigare solat solarium heller. Har varit regn hela veckan här.

Men hur fan gör man? Betalar man i en automat? När börjar tiden ticka? Så fort man betalat eller när man precis har stängt dörren? Stängt locket?

Snälla hjälp. Alla tips är välkomna. Tänker dra dit 06:00!
Citera
2015-07-22, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasteeleven
Har ett obemannat solarium i staden. Har aldrig tidigare solat solarium heller. Har varit regn hela veckan här.

Men hur fan gör man? Betalar man i en automat? När börjar tiden ticka? Så fort man betalat eller när man precis har stängt dörren? Stängt locket?

Snälla hjälp. Alla tips är välkomna. Tänker dra dit 06:00!

Där jag solar går du in genom dörren, går och växlar dina sedlar i automaten om du inte har mynt. Går till dörren till det solarium du vill använda, stoppar in mynten i automaten och går in. Där jag solar har du 4 min på dig att klä av dig och lägga dig innan den kör igång, efter du lagt i pengarna. Lycka till.
Citera
2015-07-22, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maania
Där jag solar går du in genom dörren, går och växlar dina sedlar i automaten om du inte har mynt. Går till dörren till det solarium du vill använda, stoppar in mynten i automaten och går in. Där jag solar har du 4 min på dig att klä av dig och lägga dig innan den kör igång, efter du lagt i pengarna. Lycka till.
Tack!

Hur gör man med skyddsglasögon? Behöver man det?
Citera
2015-07-22, 02:11
Medlem
Citat:
Tack!

Det sägs att man behöver de, jag skulle rekommendera det sånna kan du köpa i automaten som borde finnas på ditt solarium, kostar typ 20 kr!
Citera
2015-07-22, 02:16
Medlem
James91s avatar
Citat:
Tack!

Brukar ligga inne vid solariumet som man kan låna men det är kanske inte så fräscht. Jag brukar sola utan.
Citera
2015-07-22, 02:36
Medlem
Korvmackas avatar
Du stoppar i mynt i myntinkastet, går in i rummet med solariet, klär av dig till underkläder, lägger dig i solariet, trycker på start, drar ner kåpan, solar.
Citera
2015-07-22, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Du stoppar i mynt i myntinkastet, går in i rummet med solariet, klär av dig till underkläder, lägger dig i solariet, trycker på start, drar ner kåpan, solar.
Solar folk med underkläder?
När det begav sig så solade jag alltid näck,ser så fjantigt ut att ha kritvit kalsongrand.
Dock en strumpa som täckte testiklarna och penis.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-07-22 kl. 02:43.
Citera
2015-07-22, 03:11
Medlem
Burkbubbas avatar
Bara jag som vill tipsa om att torka av solariet innan? Där jag solar finns det alltid en flaska med vatten/rengöringsmedel så man ska göra rent efter sig. Vet inte hur noggranna folk är med detta så för säkerhets skull rengör jag det alltid innan jag lägger mig och solar.
Citera
2015-07-22, 13:28
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Solar folk med underkläder?
När det begav sig så solade jag alltid näck,ser så fjantigt ut att ha kritvit kalsongrand.
Dock en strumpa som täckte testiklarna och penis.

Mest av hänsyn till andra så låter jag bli, har inga problem med kalsongränder, tros och bh ränder finner jag sexigt av någon anledning

Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Bara jag som vill tipsa om att torka av solariet innan? Där jag solar finns det alltid en flaska med vatten/rengöringsmedel så man ska göra rent efter sig. Vet inte hur noggranna folk är med detta så för säkerhets skull rengör jag det alltid innan jag lägger mig och solar.
Både före och efter gör jag detta
Citera
2015-07-22, 21:29
Medlem
Afrolovers avatar
ANVÄNF ALLTID SKYDDSGLASÖGON NÄR DU SOLAR I ETT SOLARIUM.
Det är direkt farligt att inte göra det. Dina ögon kan förstöras på mindre än en minut om olyckan är framme.

Att sola i ett obemannat solarium går till som beskrivs ovan med lite olika varianter.

Givetvis tvättar du beden före och efter du använt den. För allas trevnad om inget annat.

Själv solar jag alltid naken, det är skönast så, Du skall alltid låss rummet när du solar Indikerar att det är upptaget och du slipper oroa dig för stöldrisken.
Citera
2015-07-25, 00:46
Medlem
Man tar med sig nån form av tillhygge, annars är det stor risk för att man blir bögvåldtagen på Solarium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in