2015-07-21, 12:07
Medlem
Hej, har lite saker som jag vill sälja där hemma, detta kommer vara av ett pris på 400 kr st, är de möjligt att ha kanske 5-6 kunder i veckan utan att man blir kollad?

Kommer tjäna ca 2k i veckan på detta.

All betalning sker via swish, hade gärna använt annan betalningsmetod men måste underlätta för kunderna.

Mvh
Citera
2015-07-21, 12:13
Medlem
Du får ta emot hur många betalningar som helst. Kollar dom dig (vilket dom inte kommer) så har du ju bevis på att pengarna är lagligt inlagda.
Citera
2015-07-21, 12:15
Medlem
Det sägs vara en gråzon att sälja melanotan men lagligt att bruka, jag köpte i bulk för det var så himla billigt och nu vill jag som sagt sälja detta.
Citera
2015-07-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getben
Det sägs vara en gråzon att sälja melanotan men lagligt att bruka, jag köpte i bulk för det var så himla billigt och nu vill jag som sagt sälja detta.
Jaha, det försvårar ju situationen. Hur som helst kan du säga att du såld leksaker. Oroa dig inte
Citera
2015-07-21, 12:49
Medlem
Tänkte lägga upp en tshirt som annons, kanske 20 st på tradera, be kunden som vill köpa melanotan att köpa "tshirten" så skulle dom granska så ser de ut som kunden köpt tshirten men egentligen fått melanotan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in