Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-21, 03:55
  #1
Medlem
Hej. Jag är 183 cm lång och min midja är 87 cm. Har alltid använt S men undrar om M också kanske kan användas. I allafall så undrar jag vilken storlek som är rätt för mig och var man köper billiga kalsonger som boxer kalsonger eller som på bilden här. https://www.google.se/search?q=keyzo...-fROdSeyWFM%3A
Citera
2015-07-21, 04:00
  #2
Medlem
Hur ska någon annan kunna svara på det..?

Även om man har en viss storlek så ser alla kroppar olika ut.

Du får väl prova? H&M har billiga kalsonger.
Citera
2015-07-21, 04:06
  #3
Medlem
hagsatras avatar
Hos ditt lokala regement. Fick väl med mig tiotalet när man muckade för femton år sen. Håller än idag har aldrig behövt köpa nya sen dess
__________________
Senast redigerad av hagsatra 2015-07-21 kl. 04:08.
Citera
2015-07-21, 04:06
  #4
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Det går vanligen till så att man testar och sedan ser vad som passar bra. Tycker du att S är skönt så varför fundera på att byta? Tycker du att S är oskönt, ja då kanske du ska testa M.

Kalsonger kan du köpa för en billig penning överallt. ICA Maxi om du inte är så modemedveten.

Jag kan dock rekommendera att du köper sådana här kalsonger, ju mindre dom är desto bättre.
Citera
2015-07-21, 04:19
  #5
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Krut
Har alltid använt S men undrar om M också kanske kan användas. I allafall så undrar jag vilken storlek som är rätt för mig och var man köper billiga kalsonger som boxer kalsonger
Jo det är nämligen så att man tar sig ut ur huset, lämnar Flashback, tar sig till den affären med billigast indisk-sydda kläder (H&M, Kappahl etc.) och köper sig S,M och L. Sen efter det får du svaret!
Citera
2015-07-26, 21:12
  #6
Medlem
Hade M nu punkt slut
Citera
2015-07-27, 19:33
  #7
Medlem
Afrolovers avatar
Och var hittade Du de billigaste?

Själv köper jag enkla hos Dressman men "kostar på mig" en märkeskalsong då och då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback