Citat:
Ursprungligen postat av
Ethina
Gym har ju ofta en egen del för tjejer och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan även badhus har det. Kanske till och med ett helt badhus endast för kvinnor? Jag har blivit antastad många gånger på badhus men de senaste åren har jag bara varit och badat med min pojkvän så då vågar de inte. Skönt det i alla fall

Varför inte införa burka och att kvinnor ska ha en manlig släkting med sig i alla sammanhang? På så sätt slipper ju kvinnor bli antastade, och den som skippar burkan bjuder ju in och borde då vara glad över antastningarna? :-D
Kul att du längtar till medeltiden, själv föredrar jag trots stort intresse för den att leva i ett modernt samhälle.