2016-02-02, 16:29
Medlem
Sluta skicka skäggbarn till badhus? , dem får ju klippkort på sina hvb-hem. Lägg av att ge klippkorten!!
Citera
2016-02-02, 16:30
Medlem
Ballcancers avatar
när kvinnor sluta gå och bada, då slutar nog skäggbarnen dyka upp också. så det är ju dåliga affärer för simhallarna runtom i riket.
jag ser inget fel i att mina svenska män vill försvara mig. Dem får gärna klå upp äcklen
Citera
2016-02-02, 16:38
Avslutad
Om jag som man inte står upp för kvinnors rätt så som de står upp för min, så spelar jag ju bara de manshatande feministerna i händerna...

aldrig att jag skulle se någon kvinna bli antastad, svart som vit...fy farao.. tänk o möta någons blick i det läget och bara "gå"...
Citera
2016-02-02, 16:39
Medlem
dunn0mans avatar
Helt klart trist med denna utveckling. Äventyrsbadet i Husby hade ju en del våldtäkter redan för 10år sedan. Minns hur jag och mina kompisar (tjejer) på den tiden ville dit på helgerna men ingen av våra föräldrar ville att vi skulle dit om inte någon av de fick följa med och vara i närheten. För er som inte vet är Husby ett väldigt berikat område.

Är denna artikel bara på DN's hemsida eller finns den med i tidningen också? Hoppas. Det är dags att vakna upp nu och inse vart Sverige är på väg med denna berikning av skäggbarn.
Citera
2016-02-02, 16:43
Medlem
Märkligt att skylla på "män", det är som att skylla på "universum"!

Jag vägrar dras in i de här psyko-feministernas dramer.

Men intressant att se vad många såna som hörs i våra gammel-medier trots att dom egentligen är ganska få.

Bäst att ignorera dom genom att ignorera gammel-medierna.

Det är sunt att fundera och ta höjd för att vi fått 260 000 nytillkomna, och många med olika diagnoser som trauma, missbruk, kriminalitet och narcissism.
Citera
2016-02-02, 16:45
Medlem
Ethinas avatar
Gym har ju ofta en egen del för tjejer och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan även badhus har det. Kanske till och med ett helt badhus endast för kvinnor? Jag har blivit antastad många gånger på badhus men de senaste åren har jag bara varit och badat med min pojkvän så då vågar de inte. Skönt det i alla fall
Citera
2016-02-02, 16:51
Medlem
Katzyns avatar
Tycker att det är konstigt att detta ens blivit ett problem. Reglerna gäller för alla, släng ut och porta.

Simhallarna måste ju själva se att det inte blir god ekonomi att vara slapphänta mot det tafsande klientelet, släng ut och porta.
Citera
2016-02-02, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Ja, vad säger man mer än att det minst sagt är för jävligt. Jag tycker dock snacket att man inte ska bry sig p.g.a. vissa högröstade feminister menar att det är män och implicit även etniska svenskar som ställer till med tafskalas går bort.

Detta är en angelägenhet som angår alla svenskar och om problemet inte omgående åtgärdas kommer det bli permanent och sprida sig till alla offentliga miljöer och drabba samtliga kvinnor unga som gamla i Sverige som inte klär sig enligt den muslimska seden.

Feminister hemmahörande på dårhuset är trots allt lätträknade och utgörs endast de av som syns och skränar i plojmedia a.k.a MSM samt dess lättkränkta svans av misslyckade genusbloggare, twitter-aktivister, Facebook-knarkare och icke binära HBTQ-Ufon. Dessa ska självklart inte få förstöra för alla normala kvinnor i Sverige.
Förvisso. Men kvinnor i allmänhet kan ändå i viss mån påverka vilka man låter tala för sin sak. Om de av bekvämlighetsskäl lämnar fältet fritt för de radikala feministerna och låter sig representeras av dem så får det naturligtvis konsekvenser i långa loppet. Om de enda kvinnor som hörs i mediabruset är de som hävdar att dessa sexuella trakasserier och övergrepp i grupp inte är något nytt utan i alla tider även har praktiserats av den etniskt svenske mannen så är ju risken större att svenska män till sist rycker på axlarna och tänker att det här är ju inte värre än förr, så varför ska jag då bry mig?

Förhoppningsvis blir det inte konsekvensen i enskilda fall, om man ser någon antastas, och naturligtvis inte om någon i familjekretsen blir utsatt. Men jag skulle tycka att det var jäkligt trist om svenska män slutade uppröras när svenska kvinnor systematiskt trakasseras. Och det är där vi riskerar att hamna om de röststarka kvinnorna alltid tar de nyanländas parti och hävdar att den genomsnittlige svenske mannen inte har ett skvatt bättre kvinnosyn än män från medeltida kulturer.
Citera
2016-02-02, 17:14
Medlem
Pansarveckets avatar
Införandet av patriarkat går bra nu!
Snart har vi shariarättegångar också. (troligen finns det såna råd redan)
Citera
2016-02-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunn0man
Helt klart trist med denna utveckling. Äventyrsbadet i Husby hade ju en del våldtäkter redan för 10år sedan. Minns hur jag och mina kompisar (tjejer) på den tiden ville dit på helgerna men ingen av våra föräldrar ville att vi skulle dit om inte någon av de fick följa med och vara i närheten. För er som inte vet är Husby ett väldigt berikat område.

Är denna artikel bara på DN's hemsida eller finns den med i tidningen också? Hoppas. Det är dags att vakna upp nu och inse vart Sverige är på väg med denna berikning av skäggbarn.

Jadå, stort uppslag. Höll på att sätta kaffet i vrångstrupen imorse när jag såg hur pass öppna de var med vilka förövarna var.
Citera
2016-02-02, 17:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ethina
Gym har ju ofta en egen del för tjejer och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan även badhus har det. Kanske till och med ett helt badhus endast för kvinnor? Jag har blivit antastad många gånger på badhus men de senaste åren har jag bara varit och badat med min pojkvän så då vågar de inte. Skönt det i alla fall

Jo det är en lösning. Detta med samma band var faktiskt kontroversiellt i Sverige också en gång i tiden typ 1890 när det infördes. Blev faktiskt i många och mycket en modell för övriga Europa också och det kom turister hit för att uppleva detta märkliga att män och kvinnor var tillåtna på samma bad! Vill man gå tillbaka i tiden så visst. Efter det kör vi skilda klasser i skolorna också. Sedan detta med kvinnor i arbetslivet är ju en liten fara det också så lika bra att förbjuda det också så det bara blir hemkunskap på schemat för flickors del. Tar man ett steg så är vägen ganska given.
Citera
2016-02-02, 17:21
Medlem
dunn0mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Nothing
Jadå, stort uppslag. Höll på att sätta kaffet i vrångstrupen imorse när jag såg hur pass öppna de var med vilka förövarna var.

Äntligen börjar det hända saker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in