Citat:
Ursprungligen postat av
Brölbrutus
De flesta normala tjejerna gillar att visa upp sig på badhus och stränder. Det är liksom i den normala kvinnans instinkt att hitta en lämplig partner att bli gravid med.
De onormala vilka är i minoritet men väldigt högljudda på internet är ofta överviktiga med dålig hy och ser ut som sopor. Eftersom de har ratats av män i hela sitt liv så är det kanske egentligen inte så konstigt att de söker någon sorts tröst och empati när de gråter ut i media och på nätet.
Som person är hon strax bortglömd igen och nästa kränkta flickebarn som kanske precis denna sekund har hittat en ny kofta på myrorna blir nästa som får några timmar i rampljuset imorgon. Vem vet? Inte jag! Men snart ska jag ner till stranden och titta på välsvarvade töser och jag älskar att se suget i deras ögon. Ses i baren gumman!
Det kan jag hålla med dig om. Jag som kvinna tycker om att bli sedd av en man. Jag skulle ljuga annars.
En naturlig del av man och kvinna kan jag tycka.
En slags parningslek som ibland kan bli fel då vissa människor ej kan sätta gränser i sitt eget handlande.