2015-07-18, 13:50
Medlem
Tvonds avatar
Tjena panelen !

Har lovat en tjej jag dejtar att jag ska med och dansa styrdans ikvll p lokal till Dansband

Problem r har inte dansat styrdans p typ 20 r nykter, ska man ta en stnkare eller ser det illa ut

Finns det ngot styrdans proffs hr p flashback som kan ge ett lite rd om hur det gr till p dylika tillstllningar ?

Citera
2015-07-19, 12:37
Medlem
Tvonds avatar
Inga styrdans proffs hr p flashback tydligen

Kvllen gick iaf bra och var riktigt rolig, Hll mig nykter och dansade frn 21:30-02:00 gick alldeles utmrkt vart bde foxtrot och lite bugg och ngon skolvariant av tryckare, Buggen gick vl sis dr kan man sga dr behver det vas vilket blir redan nsta helg om damen i frga vill ut igen, Vilket jag tror hon vill

S idag har man lite trningsvrk pga muskler man inte anvnder s ofta och visste man hade.
Citera
2015-07-19, 17:49
Medlem
ImBurnings avatar
Det dansas alldeles fr lite styrdans nu fr tiden!!
Citera
2015-07-19, 21:12
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImBurning
Det dansas alldeles fr lite styrdans nu fr tiden!!

Ja visst gr det Passar ju alla mrkte jag igr, lderspann p 18-70+ mer tjejer/kvinnor n mn .

Kul som fan var det ocks trots man r novis, Styrdans p lokal eller loge borde alla singelkillar testa p finns en hel del damer p dylika tillstllningar om man r ute efter det

Jag har redan bokat in nsta helg med damen jag var ute med nu bde Lrdag och ev ven fredagen till veckan
Citera
2015-07-19, 23:18
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Ja visst gr det Passar ju alla mrkte jag igr, lderspann p 18-70+ mer tjejer/kvinnor n mn .

Kul som fan var det ocks trots man r novis, Styrdans p lokal eller loge borde alla singelkillar testa p finns en hel del damer p dylika tillstllningar om man r ute efter det

Jag har redan bokat in nsta helg med damen jag var ute med nu bde Lrdag och ev ven fredagen till veckan

Vad roligt! Skall du brja ta ngon kurs ocks, nr du blivit frlst?
Citera
2015-07-19, 23:53
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Vad roligt! Skall du brja ta ngon kurs ocks, nr du blivit frlst?
Japp har tnk g en buggkurs Enligt damen jag var ute med i helgen s var mina buggkunskaper lite frlegad eller 80 tals stuk som hon s fint uttryckte det, Vilket jag villigt erknde att det var dom d jag senaste gick en danskurs var just p 80 talet
Citera
2015-07-21, 00:42
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Japp har tnk g en buggkurs Enligt damen jag var ute med i helgen s var mina buggkunskaper lite frlegad eller 80 tals stuk som hon s fint uttryckte det, Vilket jag villigt erknde att det var dom d jag senaste gick en danskurs var just p 80 talet

Bli en helt crazy lindyhop:are! Skiter i om det r vldigt 2010, det ser hur hftigt som helst ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in