2015-07-17, 23:53
Medlem
Har ganska snygg kropp men får inte ligga särskilt mycket för det eller får den uppmärksamhet jag strävar efter... Dock är det massa feta gamla tanter som bara står och glor. Dem är oftast så äckliga att man måste undvika ögonkontakt. Ofta går man förbi och verkligen anstränger sig för att inte glo på dem men man ser hur deras huvud följer efter när man går förbi, man känner sig nedstämd och sexuellt trakasserad för man vet att dom inte tänker "undrar vad den där gossen pluggar för något" man vet vad dem tänker. Dem kan stå och stirra hur länge som helst, samt kan de låtsas hitta på saker som en skenmanöver bara för att få in lite tid att stirra eller gå förbi sen gå tillbaka bara för att glo... Jag känner mig så jävla äcklad, den värsta sorten är kort hår sjukt stora höfter och bara rent ut sagt vidriga. Hade gamla gubbar stått o glott på unga tjejer hade dom ringt polisen. Men vad ska man göra med dessa feta äckliga tanter? Man vill ju inte ens be dom fara åt helvete för dem är för äckliga...

Ibland brukar jag titta tillbaka lite snabbt för att se om det är mig dom kollar på så står dom alltid där med ett leende och stirrar på en... Med deras ådriga feta ben, ådrorna poppar upp i ansiktet på mig... Brukar se ut som gamla maskar... Nä fyfan tror jag spyr.

Tips på hur jag avleda en gammal kärring som står o tittar på mig, men att inte riktigt titta på dem.
Senast redigerad av mephomannen 2015-07-18 kl. 00:02.
Citera
2015-07-17, 23:57
Avslutad
Blunda och vänta tills du är gammal nog att uppleva livets åldrande.
Citera
2015-07-18, 00:05
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
Har ganska snygg kropp men får inte ligga särskilt mycket för det eller får den uppmärksamhet jag strävar efter... Dock är det massa feta gamla tanter som bara står och glor. Dem är oftast så äckliga att man måste undvika ögonkontakt. Ofta går man förbi och verkligen anstränger sig för att inte glo på dem men man ser hur deras huvud följer efter när man går förbi, man känner sig nedstämd och sexuellt trakasserad för man vet att dom inte tänker "undrar vad den där gossen pluggar för något" man vet vad dem tänker. Dem kan stå och stirra hur länge som helst, samt kan de låtsas hitta på saker som en skenmanöver bara för att få in lite tid att stirra eller gå förbi sen gå tillbaka bara för att glo... Jag känner mig så jävla äcklad, den värsta sorten är kort hår sjukt stora höfter och bara rent ut sagt vidriga. Hade gamla gubbar stått o glott på unga tjejer hade dom ringt polisen. Men vad ska man göra med dessa feta äckliga tanter? Man vill ju inte ens be dom fara åt helvete för dem är för äckliga...

Ibland brukar jag titta tillbaka lite snabbt för att se om det är mig dom kollar på så står dom alltid där med ett leende och stirrar på en... Med deras ådriga feta ben, ådrorna poppar upp i ansiktet på mig... Brukar se ut som gamla maskar... Nä fyfan tror jag spyr.

Tips på hur jag avleda en gammal kärring som står o tittar på mig, men att inte riktigt titta på dem.
Hur gamla är kåta och feta tanter? 35?
Citera
2015-07-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Hur gamla är kåta och feta tanter? 35?

45-55
Citera
2015-07-18, 00:14
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
45-55
Lika gammal som jag! Men vore väl härligt om Anette 48 år hoppade upp och red dig med hennes jätterumpa skumpandes? Tänk vilken erfarenhet hon har!
Citera
2015-07-18, 00:15
Medlem
CompressorVanes avatar
Vad är det för genomgående ålder på dem som stirrar
ungefär?
Citera
2015-07-18, 00:22
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Kan man få se en bild på kroppen?
Citera
2015-07-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kan man få se en bild på kroppen?

Nej horulla har fullt med tatueringar på den så folk kommer känna igen mig.
Citera
2015-07-18, 00:48
Medlem
zebraonions avatar
Provocera dessa jävla tanter.
Stå o spänn dig, se extra snygg ut!

Jag brukar tänka såhär, att om en person gör en situation obekväm för dig, så får du ge igen med samma mynt, och göra alla andra ännu mer obekväma!
Citera
2015-07-18, 00:49
Medlem
StigAllans avatar
Kåta tanter i dvärgformat som tror sig lika knullvänliga som för en 20 - 30 kg sedan är vidriga!
Dessa tanter får nog drömma sig tillbaka då fylltrattarna fyllde fitthålet på sista möjligheten.
Citera
2015-07-18, 01:14
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Kåta tanter i dvärgformat som tror sig lika knullvänliga som för en 20 - 30 kg sedan är vidriga!
Dessa tanter får nog drömma sig tillbaka då fylltrattarna fyllde fitthålet på sista möjligheten.
Du ger inte dessa kvinnor en positiv prognos.
Citera
2015-07-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebraonion
Provocera dessa jävla tanter.
Stå o spänn dig, se extra snygg ut!

Jag brukar tänka såhär, att om en person gör en situation obekväm för dig, så får du ge igen med samma mynt, och göra alla andra ännu mer obekväma!

Men jag kommer ju inte vinna något på det, bara gynna kärringarna med hopp om vi kanske ska knulla.
Senast redigerad av mephomannen 2015-07-18 kl. 02:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in