• 1
  • 2
2015-07-18, 02:13
Medlem
plasticitets avatar
Varför ska du ens bry dig, ta det som en komplimang och gå vidare. Förstår inte hur man kan se detta om ett problem och bli arg dessutom.
Citera
2015-07-18, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Kåta tanter i dvärgformat som tror sig lika knullvänliga som för en 20 - 30 kg sedan är vidriga!
Dessa tanter får nog drömma sig tillbaka då fylltrattarna fyllde fitthålet på sista möjligheten.

Du skrev det på ett väldigt bra sätt. Ibland handlar det om 40 kg också + korta shorts...
Citera
2015-07-18, 09:17
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
Men jag kommer ju inte vinna något på det, bara gynna kärringarna med hopp om vi kanske ska knulla.

Då är alternativet "gå därifrån" det bästa du kan satsa på.
Citera
2015-07-18, 09:35
Medlem
Är det verkligen bara dom som står och stirrar ? Låter inte troligt.
Men du kanske bara är uppmärksam om dom, och sänder ut dessa uppmärksammande vibbar som missförstås som intresse. Du själv kanske startar hela hjulet
Citera
2015-07-18, 09:53
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Har ganska snygg kropp men får inte ligga särskilt mycket för det eller får den uppmärksamhet jag strävar efter... Dock är det massa feta gamla tanter som bara står och glor. Dem är oftast så äckliga att man måste undvika ögonkontakt. Ofta går man förbi och verkligen anstränger sig för att inte glo på dem men man ser hur deras huvud följer efter när man går förbi, man känner sig nedstämd och sexuellt trakasserad för man vet att dom inte tänker "undrar vad den där gossen pluggar för något" man vet vad dem tänker. Dem kan stå och stirra hur länge som helst, samt kan de låtsas hitta på saker som en skenmanöver bara för att få in lite tid att stirra eller gå förbi sen gå tillbaka bara för att glo... Jag känner mig så jävla äcklad, den värsta sorten är kort hår sjukt stora höfter och bara rent ut sagt vidriga. Hade gamla gubbar stått o glott på unga tjejer hade dom ringt polisen. Men vad ska man göra med dessa feta äckliga tanter? Man vill ju inte ens be dom fara åt helvete för dem är för äckliga...

Ibland brukar jag titta tillbaka lite snabbt för att se om det är mig dom kollar på så står dom alltid där med ett leende och stirrar på en... Med deras ådriga feta ben, ådrorna poppar upp i ansiktet på mig... Brukar se ut som gamla maskar... Nä fyfan tror jag spyr.

Tips på hur jag avleda en gammal kärring som står o tittar på mig, men att inte riktigt titta på dem.
Du kanske ska tänka lite på hur du är klädd? Och tänka över vilka flörtiga signaler du sänder ut till dessa oskyldiga damer? Och sen är det inget fel i att erkänna för sig själv att du gillar deras uppmärksamhet och bekräftelse vettu

Citera
2015-07-18, 09:59
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Nej horulla har fullt med tatueringar på den så folk kommer känna igen mig.

Om du lägger upp bilderna här så tänkte ja att du kunde hänvisa alla feta äckliga tanter hit, och sen kan dom sitta å pulla sina bullfittor bäst dom vill.
Citera
2015-07-18, 12:45
Medlem
Tänker att du sänder ut fel signaler och klär dig för sexigt, du borde tona ner dig och ev dölja alla tatueringar för det kan egga vilken tant som helst.

Sen tror jag faktiskt du får skylla dig själv för du sänder ut KOM OCH KNULLA MIIIIIIIIIIIG....

Håll dig hemma eller undvik att gå där det finns kåta tanter.

Ni killar är bra horiga som går omkring och eggar ..... vi vet ju ni VILL.. sen låssas ni som ni inte vill..
Citera
2015-07-18, 13:18
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Hade gamla gubbar stått o glott på unga tjejer hade dom ringt polisen.
Eh, NEJ, eftersom man inte kan ringa polisen var femte minut från att man gått ut genom dörren där hemma. Välkommen till många unga kvinnors vardag: att bli sedda som köttstycken av män som dessutom tycker att tjejerna borde bli smickrade.

Däremot tror jag att du kan hålla dig lugn, du kan säkert försvara dig vid en eventuell våldtäkt. Glöm inte att skrika "Nej" tydligt och högt.

Sedan brukar människor i regel vara mindre intresserade av kids än vad kidsen själva tror. I alla fall vad det gäller seriösa kontakter. It takes a man to do a man's job, not a little boy.
Citera
2015-07-18, 14:17
Medlem
YoungTonys avatar
Citat:
Nej horulla har fullt med tatueringar på den så folk kommer känna igen mig.
Äldre damer brukar ju inte vara för tatueringar, du kanske provocerar dom med din kropp full av tatueringar och dom mer tänker "Vad fan har idioten gjort" mer än "Honom skulle jag vilja rida av en sen tisdagskväll". Nu säger jag inte att du är en idiot som tatuerat dig, menar mer att det kanske är så dom tänker.
Citera
2015-07-18, 19:25
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Du ger inte dessa kvinnor en positiv prognos.

Herregud, jag känner igen stereotypen ganska väl och det är dessvärre inte möjligt med någon positiv prognos. Jag ska erkänna att jag faktiskt blivit med en dam i den grupperingen en gång, men då hade hon verkligen glimten i ögat och en god dos humor också, något som saknas hos de flesta som kan sorteras in i det TS beskriver. Det värsta är att många helt tycks sakna verklighetsförankring. En som jag träffade på frågade en bekant i efterhand om jag var homosexuell eftersom jag inte satte på henne (eller ens låtsades om att jag förstod att det var det hon ville).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in