Citat:
Sir.|55493285]Varför håller du på och tjatar om dessa saker? Vi diskuterar homosexualitet.
Är du så jävla dum så du inte förstår vad skillnaden mellan homosexualitet och droger är?
Anledningen till att jag inte vill sitta och göra ett utlägg om vad jag specifikt anser om dessa irrelevanta exempel, är just för att de är irrelevanta för sakfrågan.
Är du så jävla dum så du inte förstår vad skillnaden mellan homosexualitet och droger är?
Anledningen till att jag inte vill sitta och göra ett utlägg om vad jag specifikt anser om dessa irrelevanta exempel, är just för att de är irrelevanta för sakfrågan.
Det ena drar in det andra. Det jag tar upp är inte alls irrelevant oavsett vad din sjuka hjärna tror. Det jag tar upp är frågor, sociala frågor i samhället som är känsliga vare sig du vill det eller inte. Punkter jag drog upp som droger, dödshjälp, självmord, abort, sex med lik, sex med träd, OCH homosexualitet är alla sociala frågor. Hur kan du missa det relevanta i det hela? Jag ger dig andra punkter som är känsliga och får dig att öppna ögonen att du har så fel som en människa kan ha men du vägrar att öppna ögonen. Du är helt förlorad. Så förklara för mig varför droger ska vara förbjudet men homosexualitet påbjudet eller lagligt? I både fallen handlar det om sociala frågor, i både fallen handlar det om vuxna människor som fattar sina beslut. Förklara.
Citat:
Jag tycker inte att det ska vara förbjudet med droger, dödshjälp eller prostitution, det är väl det relevanta. Och ge nu fan i att göra en halmgubbe av detta. Det är inga svartvita frågor.
Nej, det tycker du självklart inte. Du är för nedgradering av människovärdet. Du har hjärntvättats av humanismen, kommunismen, kapitalismen. Människan betyder ingenting i din värld men det är inte du som tänker så utan din hjärntvättade hjärna men det inser du inte. Det är givet att du är för dödshjälp, självmord, prostitution, droger, homosexualitet, incest osv. Men sådana som du ska inte få inflytande och detta är mitt sanna ord. Ni kommer aldrig att få er vilja igenom.
Citat:
Har du funderat på varför jag med flera kommer med dessa jättesvåra ord och begrepp?
Skulle det möjligtvis kunna vara för att du gång på gång använder dig av logiska felslut? Eller är det bara vi andra som är dumma?
Skulle det möjligtvis kunna vara för att du gång på gång använder dig av logiska felslut? Eller är det bara vi andra som är dumma?
Självklart är det ni som är för dumma för att inse. Vad gör det om det är 1, 2 3 eller 100 st som är av samma åsikt som några här är. Ni är av samma skrot och korn, det är inte så konstigt att ni tänker lika men ni har inte mindre fel för det. Och ni kommer verkligen inte med svåra ord. Det ni kommer med är torftiga ord i brist på argumentation och inget annat.
Citat:
Det är en sak du måste förstå - i en diskussion existerar det bara två typer av argument: ett korrekt argument och icke korrekt argument, även kallat argumentationsfel och/eller logiskt felslut.
Ett logiskt felslut är inget man ska behöva bemöta på annat sätt än att påpeka att det är just ett logiskt felslut.
Ett logiskt felslut är inget man ska behöva bemöta på annat sätt än att påpeka att det är just ett logiskt felslut.
HAHAH, enligt vem? Vem har sagt upp kriteriet? Är det helt omöjligt att förklara varför det är logiskt felslut? Ni misslyckas med det för att ni förstår inte ens vad ni själva skriver och diskuterar. Dra nåt gammalt över dig.
Citat:
Det du har misstolkat, är redan påpekat. Jag tänker inte upprepa mig. Ta till dig det som skrivs i stället.
Du kunde gott ha upprepat dig istället för att skriva det där smörjan. Varför gjorde du inte det, om det var sanningen du ville presentera? lögnare.
Citat:
Jag måste alltså sitta och berätta för en vuxen (?) människa, varför det inte går att likställa ett knivhugg i magen med analsex?
Skäms du inte? Är du verkligen såhär dum?
Skäms du inte? Är du verkligen såhär dum?
Jag ställer följdfrågor för att få dig att utveckla dina påståenden. Trots att jag har påpekat det hundratusentals gånger att du och dina gelikar måste utveckla sina påståenden, misslyckas ni med det. Jag ställer följdfrågor för att ni ska kunna utveckla. Så ja. Förklara varför du inte bryr dig om en människa som får kuk i röven men bryr dig om en människa som får kniv i magen? Eller menar du att du inte heller bryr dig om en människa som stoppar kniv i magen trots om du kunde förhindra det?
Citat:
Ja, jag vet att du blint följer vad som står i en gammal sagobok. Och det är din ensak. Poängen är att det inte ska gå ut över någon annan.
Ett påståenden utan utveckling. Vad är sagor i denna bok och varför är det sagor? Kom med förklaring. Påstå inte saker utan att utveckla vad du menar. Kom igen, du har väl gått ut högstadiet?!
Citat:
Att vuxna människor knullar med varandra är inget som påverkar dig. Om det gör det, så är det något fel på dig.
Antingen är du dum i huvudet eller så vägrar du att läsa. Jag har ingenstans skrivit att jag bryr mig om vuxna människor som har sex med varandra. Däremot har jag sagt att jag är emot homosexualitet och om en människa skulle komma till mig ic fråga vad jag tycker, skulle jag inte hymla om det även om människan i fråga var homo, skulle jag säga hur vidrigt det är. Vidare skulle jag med glädje meddela de, om frågan kommer på tal, att de har ett helvete att vänta som arvedel. Vidare menar jag på att samhället ska sända ut signalen att det är fel med homosexualitet precis som samhället sänder ut signaler att det är fel med att använda droger. Sedan att människor ändå ägnar sig åt det skiter i fullständigt i men det är påpekandet och signalerna som är väsentliga här.
Citat:
Nej, det gjorde du inte. Följande skrev du:
efter att jag hade skrivit:
som svar på:
Så jo, du läste fel.
efter att jag hade skrivit:
som svar på:
Så jo, du läste fel.
Inte alls. Du har fått fnatt.
Citat:
Ditt ursprungliga påstående var föjande:
Ingen av artiklarna du länkade till, säger att den psykiska ohälsan beror på läggningen i sig, vilket var vad du påstod.
Ingen av artiklarna du länkade till, säger att den psykiska ohälsan beror på läggningen i sig, vilket var vad du påstod.
Hela artikeln handlade om homosexualitet din dumma idiot. Du gör din svenska lärare besviken som inte kan ta åt dig skriven text och förstå den. .
Citat:
Det är ganska roligt att du anklagar alla andra för att vara falska, när det är helt uppenbart för alla som läser diskussionerna du deltar i, att det är du som är en lögnare.
Alla andra? Det är en handfull människor som deltar i den och alla ni är av samma skrot och korn. Ni är falska, lögnaktiga och dumma i huvudet. Men hur ska ni själva kunna se det på varandra när ni är på samma nivå alla ni som deltagit hittills. Jag har gång på gång visat varför ni är lögnare. Räcker det inte eller?
Citat:
Du bemötte ett påstående/argument som jag aldrig presenterat. Det finns inget att argumentera om.
Jag tycker att du ska läsa mer noggrant. Det är uppenbart nåt fel på din läsförståelse.
Citat:
Det här gällde ditt påstående om att barn till homosexuella mår psykiskt dåligt för att deras föräldrar är just homosexuella. Du har inte presenterat ett enda belägg för det påståendet.
Kan du inte själv söka på det och se att jag har rätt? Måste jag vara din lärare. Jag påstod att barn till homosexuella föräldrar mår sämre och jag förklarade och utvecklade varför. Räcker det inte? Söka på fakta kan du väl göra själv.
Citat:
Jag har bemött varenda argument och varenda lögn du presenterat samt bett dig belägga det du påstår, vilket du inte lyckats med. Det borde räcka.
HAHAH, hopps innerligt att du skojar. Allt du har skrivit är ''halmgubbe'' ''logiska felslut'' ''fel analogi'' ''jag tänker inte upprepa mig'' '' Det har jag redan bemött'' Det är dessa citaten som du har haft som svar på mina argument. Hur i hela fridens namn kan du tycka och tro att du har svarat på mina argument? Du är dum på riktigt du.
Citat:
Att du inte klarar av att hålla dig till sakfrågan har jag fattat.
Sakfrågan har du missat helt eftersom du är inte kapabel att förstå sakfrågan.