2026-07-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej inget jag har tänkt på, men kanske ligger något i det?

Kan man inte uttrycka sig vettigt i text är det ju som omöjligt att få till något annat, så grundläggande skriftlig förmåga krävs skulle jag säga.
Till det krävs att man är någorlunda synkad och drar åt samma håll och har samma stil vad gäller att kommunicera, blir jobbigt om den ena bara vill ställa frågor men inte svara på några och heller inte vill berätta om sig själv.

En del män verkar tro att deras drömpingla ska finnas nästgårds och att dom får till träffar utan någon som helst ansträngning, det är nog väldigt få förunnat om det ens förekommer?
Sen är många män luddiga i sin profil med vad som söker men säger sig söka samma som mig, men det blir tydligt efter några frågor att dom söker något helt annat och då förstår jag att dom räds en del avstånd.
Några kan säkert vara ute på vänsterprassel men det kvittar, tycker dom att 5 mil är för långt för en träff så får dom hitta någon annan.
Detta är en av mina dealbreakers. Kan man inte hantera svenska språket är man inte intressant för mig.

Är verkligen inte intresserad av att höra hur mycket någon vill knulla mig och i vilka hål och satan och hans morsa...
Citera
2026-07-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnSunset
Detta är en av mina dealbreakers. Kan man inte hantera svenska språket är man inte intressant för mig.

Är verkligen inte intresserad av att höra hur mycket någon vill knulla mig och i vilka hål och satan och hans morsa...

Precis, hur ska man annars får veta något om tilltänkt sexpartner?
Här brister många män enligt mitt tycke för dom allra flesta är antingen mest trögpratade eller så börjar dom sexchatta utan att ha kontrollerat om även jag vill det. Då blir det tack och hej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in