2015-10-11, 22:04
Medlem
Marionettes avatar
Har enbart använt BC men vill bara be folk vara försiktiga och inte lämna ut personlig info innan ni träffat personen. Är så glad att jag är försiktig! Pratade med nån kille och bestämde träff två gånger som lyckligtvis inte blev av. Bestämde mig för vibbarna var skumma att säga bye. Men han fortsätter så där creepy skicka bilder och meddelanden. Och jag har inte svarat! Tänk om han haft mina uppgifter!

Ta hand om er.
Citera
2015-10-13, 15:15
Medlem
ChaozOnceAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Klart att ju snyggare du är desto större chans har du att få någon att nappa, det säger ju sig själv.

Men jag har märkt att det i särklass enklaste sättet att få tjejer intresserade via nätdejtingsidor är att chatta med dem om annat än sex. Helt enkelt börja prata om vad som helst, skriva utförligt, intelligent och inte bara centrerat runt henne, hur hon ser ut, vad hon har på, hennes bilder osv osv.

I regel brukar jag öppna med en kommentar om henne, som "Sexig ". Även om många tjejer säger att dom inte vill ha korta meddelanden är min erfarenhet att långa utläggningar i första meddelandet inte ger någon större utdelning.

Med ett kort uppmuntrande kommentar (som INTE är "Är du kåt?" eller "Knulla?") så kan hon gå in på min profil, läsa mer om mig (min profiltext är i regel väldigt utförlig) och avgöra om hon gillade komplimangen. De flesta svarar efter en stund med ett "Tack" enbart, vilket är helt logiskt.

Då går man in på "Så lite så, har du en bra dag?" och sedan kontinuerligt skriver längre och mer utförliga meddelanden. Humor är viktigt! Ta inte upp hennes sexighet eller utseende igen, var en normal kille som snackar om det mesta. Berätta om dig, fråga om henne. Vad jobbar hon med, vad gjorde hon i helgen, själv gjorde jag det, har du sett den här filmen osv osv.

Jag brukar fråga om dom hittar några intressanta killar på den här sidan, och i många fall så är det "Nja, få som är seriösa" osv.

Och kom ihåg - läs ALLTID deras profil, allt dom skrivit! Om dom skriver att dom inte är ute efter en kk och det är det du letar efter, gå vidare. Respektera det dom skriver, och framförallt, ställ inte frågor om henne där det finns svar på deras profilsida, det betyder att du inte brytt dig tillräckligt mycket för att ens läsa om henne.

Svara inte med sexuella insinuationer heller, om hon säger att hon precis kommit ut ur duschen så svara inte med "åhå, så då är du naken och våt nu???" utan något mer neutralt, som "Jaså? Nice " och om hon är intresserad av att göra en sexuell anspelning så är det upp till henne...

Detta fungerar ju olika på olika tjejer så klart, vissa är arroganta (i regel arrogantare ju snyggare dom är = kräsnare, mer kontakt med drygakåta killar), andra är tokkåta från början.

Så, kort sammanfattning:
1. Se bra ut, eller ha bra foton på dig
2. Naken/kuk-bilder i separat/dolt fotoalbum
3. Fråga om henne, prata inte om henne
4. Humor!
5. Tålamod! Investera tid att prata med henne som om du inte alls ville knulla henne

Källa: Jag har träffat och knullat sammanlagt 19 tjejer från sex/dejtingsidor de senaste åren genom att använda dessa metoder.

Snyggt ! du sammanfattar "raggande" rätt bra där skulle jag säga. Möjligtvis så skulle jag skippa den där första "sexig" genom att påpeka ngn liten detalj hon hintat om i sin profil: "jag älskar kexchoklad" och jag svarar "Kexchoklad är okej men inget slår Marabou Digestive" typ.

Jag föredrar Tinder och tycker den är bättre än Badoo, tror dessutom att den har fler användare. Lyckades på mina första dagar ha så många tjejer att chatta/smsa med att jag helt enkelt inte kunde underhålla dom och fick släppa de som verkade tråkigast och minst engagerade. Nu har jag inte varit aktiv på ett tag men sett att det nu finns en ny funktion där, "SuperLike". Då ser man direkt när en tjejs profil kommer upp om hon redan "Like:at" dig. Vet inte om det var någon slump men den första som kom upp hade "SuperLike:at" mig, kanske är så att dom lägger sig i kö direkt när man börjar "swipe:a"
Citera
2015-11-13, 00:02
Medlem
Hampus97s avatar
Är det någon skillnad på premium lr inte?
Citera
2016-01-31, 14:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus97
Är det någon skillnad på premium lr inte?

Var lite mer specifik kanske? Vad menar du?
Citera
2016-01-31, 18:15
Medlem
6corner

Hej

Fick något mail om någon sida som tydligen heter 6corner.com

Är det någon som vet vad det är och handlar om?
Är det en seriös sida?
Är det massa fejkprofiler?
Eller vad är det för något?
Citera
2016-02-04, 17:18
Medlem
Seriös sexsida där jag kan hitta en kk

Tja!

Jag vet att jag aldrig kommer att få någon flickvän. Där emot har jag tänkte lite på att skaffa en kk. Vilka sidor ska jag vända mig till och som är seriöst. Helst ingen sida där jag måste betala för.

Är en snubbe som heller sitter vid datorn än går till krogen. Om nån av er skulle skriva krogen som förslag.

mvh
Citera
2016-02-04, 17:23
Bannlyst
http://knullkontakt.com/

Använde jag mycket förr vet inte hur den sidan är nu eftersom det är över 10 år sedan man träffade kåta slynor via den sajten men det var en rolig tid. Minns jag träffade en bibliotekarie en riktig nördbrud med brillor och lite blyg men samtidigt otroligt kåt och stor lurvig buske mellan benen (ja jag är inte mycket för helrakade musar) och jag fyllde alla hennes hål
Senast redigerad av Sibboratorn 2016-02-04 kl. 17:36.
Citera
2016-02-04, 18:00
Avstängd
pastregretss avatar
Får man fråga på vilket vis du stack ut från mängden av alla kåta killar och gubbar som ger en taskig sammanfattning på sig själva och sin sorgliga kuk?

Biff eller jävligt snygg eller hur lyckades du?
Citera
2016-02-04, 18:03
Avstängd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
http://knullkontakt.com/

Använde jag mycket förr vet inte hur den sidan är nu eftersom det är över 10 år sedan man träffade kåta slynor via den sajten men det var en rolig tid. Minns jag träffade en bibliotekarie en riktig nördbrud med brillor och lite blyg men samtidigt otroligt kåt och stor lurvig buske mellan benen (ja jag är inte mycket för helrakade musar) och jag fyllde alla hennes hål

Min kommentar var menad till dig. Gjorde fel där haha
Citera
2016-02-04, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Får man fråga på vilket vis du stack ut från mängden av alla kåta killar och gubbar som ger en taskig sammanfattning på sig själva och sin sorgliga kuk?

Biff eller jävligt snygg eller hur lyckades du?

Man ska bara vara sig själv och inte börja snacka snusk med en gång och vis bilder på kuken och att man är kåt o hit och dit då drar sig tjejerna undan utan dom ska känna en nyfikenhet på dig sedan sedan spelar det ingen roll hur man ser ut.

Jag är ingen hunk på något sätt och bruden jag träffade var kanske inte världens vackraste heller men hon var kåt och ganska charmig och det är ju inte dumt det heller när det bara handlar om ett ligg
Senast redigerad av Sibboratorn 2016-02-04 kl. 18:44.
Citera
2016-02-04, 20:08
Medlem
note-its avatar
Så du tror att internet är lösningen på allas våra frågor? Stackars sate.
Citera
2016-02-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Man ska bara vara sig själv och inte börja snacka snusk med en gång och vis bilder på kuken och att man är kåt o hit och dit då drar sig tjejerna undan utan dom ska känna en nyfikenhet på dig sedan sedan spelar det ingen roll hur man ser ut.

Jag är ingen hunk på något sätt och bruden jag träffade var kanske inte världens vackraste heller men hon var kåt och ganska charmig och det är ju inte dumt det heller när det bara handlar om ett ligg

Bruden? 1? Du använde sajten mycket och det var en rolig tid skrev du tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in