2015-08-04, 15:25
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Okej. Är det någon distinkt skillnad på tjejerna från BC jämfört med Badoo som du noterat?. Alltså inte i kräsenhet men exempelvis utseende, friskhet eller är det typ sak samma? Är det främst dårar på BC? Lite det jag undrar över.

Nä, det är ingen skillnad alls. Snarare att på Badoo får man mer en uppfattning om hur tjejen är som person och ser ut, medan på BC är det lite mer anonymt, kanske lite rumpbilder, fittbilder vilket ju är nice, men ger inte alltid så bra uppskattning om personen som sådan.

Senast i förrgår hämtade jag upp en kort söt thailändsk tjej och åkte ut till ett skogsbryn och knullade i baksätet, sjukt söt och väldigt sexig, och det var via Badoo. Vi hade snackat ett par veckor till och från
Citera
2015-08-04, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Nä, det är ingen skillnad alls. Snarare att på Badoo får man mer en uppfattning om hur tjejen är som person och ser ut, medan på BC är det lite mer anonymt, kanske lite rumpbilder, fittbilder vilket ju är nice, men ger inte alltid så bra uppskattning om personen som sådan.

Senast i förrgår hämtade jag upp en kort söt thailändsk tjej och åkte ut till ett skogsbryn och knullade i baksätet, sjukt söt och väldigt sexig, och det var via Badoo. Vi hade snackat ett par veckor till och från

Aha okej. Jag är en kampsportare iofs så skulle det vara en rånare prylar jag honom bara. men man vill helst undvika sånt och ändå hitta en porrdrottning, utan att gå igenom den jobbiga den dejtingprocessen....Veckvis snackande pallar jag inte med. Framförallt inte när många backar ur eller var fejkprofiler. Energislöseri. Jobbigt mentalt.

Jag har fem av av fem i rank för mina båda online- bilder, vill därmed testa om man kommer förbi alla på BC, i inkorg-spammet
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-04 kl. 15:41.
Citera
2015-08-04, 16:30
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Aha okej. Jag är en kampsportare iofs så skulle det vara en rånare prylar jag honom bara. men man vill helst undvika sånt och ändå hitta en porrdrottning, utan att gå igenom den jobbiga den dejtingprocessen....Veckvis snackande pallar jag inte med. Framförallt inte när många backar ur eller var fejkprofiler. Energislöseri. Jobbigt mentalt.

Jag har fem av av fem i rank för mina båda online- bilder, vill därmed testa om man kommer förbi alla på BC, i inkorg-spammet

Då är det bara att hoppas på tur. Tålamod är väldigt viktigt för kvalitet. Är man någon som måste hitta någon precis nu så blir urvalet mycket sämre. Jobba hellre över tid, ta kontakt med en tio-tjugo stycken och jobba upp dem över tid, efter en viss tid så kommer du ha tjejer som är "redo" att träffas och snart nog har du en fyra-fem KK's du kan alternera mellan.

Blanda inte ihop dem bara :-D
Citera
2015-08-04, 16:52
Bannlyst
Citat:
Då är det bara att hoppas på tur. Tålamod är väldigt viktigt för kvalitet. Är man någon som måste hitta någon precis nu så blir urvalet mycket sämre. Jobba hellre över tid, ta kontakt med en tio-tjugo stycken och jobba upp dem över tid, efter en viss tid så kommer du ha tjejer som är "redo" att träffas och snart nog har du en fyra-fem KK's du kan alternera mellan.

Blanda inte ihop dem bara :-D

Japp. Men visst kan man outa sig där hur man ser ut i privata konversationer, eller det är inte som Badoo? Alltså vanliga bilder, så får de direkt en uppfattning av mig. Du skrev att många var anonyma, utöver könsbilder.. Är det mer tabu på BC att avslöja sitt ansikte?
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-04 kl. 16:59.
Citera
2015-08-04, 20:36
Medlem
lobstoks avatar

Har dejtat lite på badoo och alltid undrat hur det är på bc eftersom det går 100 killar på varje brud
Hur fan väljer bruden en kille?

I slutändan känns det som det är lättare att doppa med badoo om man är lite vass

Använder ni samma taktik på badoo och bc?
Citera
2015-08-05, 08:14
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Japp. Men visst kan man outa sig där hur man ser ut i privata konversationer, eller det är inte som Badoo? Alltså vanliga bilder, så får de direkt en uppfattning av mig. Du skrev att många var anonyma, utöver könsbilder.. Är det mer tabu på BC att avslöja sitt ansikte?

Ja, då BC är en uttalad sexsida så har killar och tjejer mer anonyma bilder överlag. Badoo har möjligheten att lägga upp "privata" bilder, som man kan be att få se för en person, så det förekommer nakenbilder där med.

Och på badoo kan du skicka bilder via meddelandefunktionen, det kan du inte via BC, så det påverkar ju också
Citera
2015-08-06, 02:53
Medlem
Klopeks avatar
Att inte happy pancake har nämnts är märkligt, där är relativt enkelt att fixa ett knull ifrån om man ger det lite tid, fördelen är att det är gratis och du får skicka hur många mail du vill om dagen, ingen maxgräns. Badoo har jag fixat en tjej ifrån, tycker inte alls badoo är lika bra som HP. HP har gett mig mycket bättre resultat.

Och jag håller med TS om att en bra kommentar efter en stunds mailade/chattende (mailande är det på HP) att fråga "Hur går det, hittar du några vettiga killar på sidan?" Svaret blir 9 av 10ggr "Nej svårt att hitta några seriösa". Och då frågar ibland tjejen samma fråga tillbaka mitt svar blir "Samma här, vill gärna hitta någon tjej det klickar med" Allt är alltså grundat på kemi och inga anspelningar på sex där eller liknande.

Däremot så kan jag inte hålla med om att nämna att tjejen är sexig inledningsvis eller säga vad snygg du är. Det ska tjejen få undra och vara nyfiken på, allt behöver inte sägas med ord. Förmodligen förstår tjejen redan detta eftersom jag kontaktat henne och det är bara dumt att höja hennes ego till skyarna och ge henne komplimanger. Håll allt på kompisnivå, flirta och humor. Inget sexsnack eller ge komplimanger för hennes utseende.

X antal veckor senare ligger man ändå i sängen och knullar, så var det med det seriösa

Hittade en 40+ kvinna för över 1 år sedan på HP som efter ett par dagars mailande fråga mig "när kommer du till mig då" Hon var väl medel och ok kropp. Just då hade jag redan flera kk så blev inte av något med träff, hade fullt upp med att tillfredställa dom jag hade. Och eftersom hon var medel så ropa jag inte jackpot direkt men hade jag viljat hade jag kunnat sätta på henne.

Har man redan en kk eller fler kk är det alltid enklare att skaffa nya när det gäller internetdejting, då ustrålar man ett lugn, en icke desperation. Precis samma sak som att det är enklare att byta jobb om du redan har ett jobb än om du är arbetslös.

Det tjejer menar med att de vill ha seriösa killar = kille som inte snackar sex utan vill lära känna mig först, när det är gjort så kan vi knulla.

Står det på deras profil att dom inte bara är ute efter sex så är det bara för att sålla så de slipper killar som frågar om knull första meningen, givetvis är dom intresserade av sex men inte efter första mailet.

body contact går att fixa ligg på men svårt, på varje tjej går det minst 10 killar. Lägg där till också alla lesbiska/bitjejer så är det svårt då man blir en i mängden.

Nr1 är Happy pancake utan tvekan för sex och dejting.
Citera
2015-08-13, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Har dejtat lite på badoo och alltid undrat hur det är på bc eftersom det går 100 killar på varje brud
Hur fan väljer bruden en kille?

I slutändan känns det som det är lättare att doppa med badoo om man är lite vass

Använder ni samma taktik på badoo och bc?

Det är nog mkt, "första vettiga kille, får först vässa..pennan
Citera
2015-08-26, 14:45
Medlem
Så, vart letar man efter en extra tjej för trevlig gemenskap i sängen?
Citera
2015-08-26, 17:18
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Är nog fler på Badoo som är intresserade än vad dom utger sig för. Jag kan säga att säkert 70% av de jag snackar med kommer vi in på sex förr snarare än senare, och det är inte ovanligt att det leder till något efter det.

Klart det hjälper om du inte är så himla kräsen, då kontaktar du bara de få procent som ser ut som du vill att dom ska se ut, och av dem så är kanske procenten låg på de du kan få i säng. Men söker man en KK kanske just utseendet inte alltid är hög prio. Jag menar inte att du ska gå på de skitfula heller, så klart, men slappna av i kraven på utseende helt enkelt

Själv så har jag mer krav på vad dom gillar/ställer upp på än hur dom ser ut, vilket gör det enklare. Jag går igång på dominans och analt, och brukar ofta (när vi kommer in på det) säga saker som att jag är nyfiken på dominans och analt men aldrig riktigt testat det, det ger i regel ett mycket bättre resultat än att säga att det är det man går igång på. Då är "nivån" en öppen fråga och det kanske kan verka inbjudande att hjälpa till att utforska den delen tillsammans med mig

Som jämförelse kan jag säga att jag bara legat med tjejer från Badoo i hela mitt liv. Dock har jag använt en helt annan metod, nämligen så frågar jag i första messet om de kan tänka sig kk i princip. Detta är matchningar. Sen tar jag ett steg tillbaka och pratar normalt som du säger och till slut kan man komma in på sex. Dock är det rätt ineffektivt och 99.9% försvinner ju direkt.

De som jag inte inlett på detta vis med har lett till nåt slags seriöst dejtande.

Just nu har jag så dåliga bilder att jag i princip inte har några matchningar, men om det ändras så hade det ju varit intressant att förbättra oddsen.
Citera
2015-08-26, 23:13
Bannlyst
Jag har mycket större framgång på Bodycontact än Badoo. Skickade direkt en helkroppsbild, fångar intresset bland mängden, utbyte av kik och vips tre potentiella kks. Söker dock inte engångsträffar.
Citera
2015-10-09, 09:53
Medlem
Jag vet om flera som har haft det rätt enkelt att mötas för en sex dejt på hemsidan för sockerdejting... betala för några glas vin för att värma upp och sen tuta och köra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in