Att inte happy pancake har nämnts är märkligt, där är relativt enkelt att fixa ett knull ifrån om man ger det lite tid, fördelen är att det är gratis och du får skicka hur många mail du vill om dagen, ingen maxgräns. Badoo har jag fixat en tjej ifrån, tycker inte alls badoo är lika bra som HP. HP har gett mig mycket bättre resultat.
Och jag håller med TS om att en bra kommentar efter en stunds mailade/chattende (mailande är det på HP) att fråga "Hur går det, hittar du några vettiga killar på sidan?" Svaret blir 9 av 10ggr "Nej svårt att hitta några seriösa". Och då frågar ibland tjejen samma fråga tillbaka mitt svar blir "Samma här, vill gärna hitta någon tjej det klickar med" Allt är alltså grundat på kemi och inga anspelningar på sex där eller liknande.
Däremot så kan jag inte hålla med om att nämna att tjejen är sexig inledningsvis eller säga vad snygg du är. Det ska tjejen få undra och vara nyfiken på, allt behöver inte sägas med ord. Förmodligen förstår tjejen redan detta eftersom jag kontaktat henne och det är bara dumt att höja hennes ego till skyarna och ge henne komplimanger. Håll allt på kompisnivå, flirta och humor. Inget sexsnack eller ge komplimanger för hennes utseende.
X antal veckor senare ligger man ändå i sängen och knullar, så var det med det seriösa
Hittade en 40+ kvinna för över 1 år sedan på HP som efter ett par dagars mailande fråga mig "när kommer du till mig då

" Hon var väl medel och ok kropp. Just då hade jag redan flera kk så blev inte av något med träff, hade fullt upp med att tillfredställa dom jag hade. Och eftersom hon var medel så ropa jag inte jackpot direkt men hade jag viljat hade jag kunnat sätta på henne.
Har man redan en kk eller fler kk är det alltid enklare att skaffa nya när det gäller internetdejting, då ustrålar man ett lugn, en icke desperation. Precis samma sak som att det är enklare att byta jobb om du redan har ett jobb än om du är arbetslös.
Det tjejer menar med att de vill ha seriösa killar = kille som inte snackar sex utan vill lära känna mig först, när det är gjort så kan vi knulla.
Står det på deras profil att dom inte bara är ute efter sex så är det bara för att sålla så de slipper killar som frågar om knull första meningen, givetvis är dom intresserade av sex men inte efter första mailet.
body contact går att fixa ligg på men svårt, på varje tjej går det minst 10 killar. Lägg där till också alla lesbiska/bitjejer så är det svårt då man blir en i mängden.
Nr1 är Happy pancake utan tvekan för sex och dejting.