• 1
  • 2
2015-07-15, 10:24
Medlem
Som sagt du skulle ha skriftligt avbokat vilket framgick av avtalet och inte skrivit mejl i efterhand.
Citera
2015-10-21, 12:32
Medlem
Men varför skriva upp sig på en kurs man inte har för avsikt att medverka i ?
Citera
2015-10-21, 12:42
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael_N1973
Men varför skriva upp sig på en kurs man inte har för avsikt att medverka i ?

För att jag ångrade mig sen och inte ville bränna broar när jag skrev upp mig i början? Trodde helt enkelt inte ett webbformulär var bindande förräns man fick bekräftelse och trodde inte jag hade något att förlora på att skriva upp mig.
Citera
2015-10-21, 20:03
Medlem
Tro inte du behöver betala. Känns väldig oseriöst. Det normala är att man betala före man få sina varor/tjänster. Stå det inget om att anmälan är bindande så kan du nog skita i fakturan.
Citera
2015-10-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
För att jag ångrade mig sen och inte ville bränna broar när jag skrev upp mig i början? Trodde helt enkelt inte ett webbformulär var bindande förräns man fick bekräftelse och trodde inte jag hade något att förlora på att skriva upp mig.

De flesta brukar utgå i ifrån att folks anmälan är bindande... i allafall fall när man fyller i ett formulär på en hemsida.

Vill man bara fjanta sig, kan man ju evt hitta eventet på facebook och skriva upp sig där...
Citera
2015-10-23, 12:24
Medlem
RostigHinks avatar
Bara att strunta i att betala. Upp till dem att bevisa att just du fyllt i formuläret och inte någon annan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in