Citat:
Ursprungligen postat av
impasto
Tycker Teymur är väldigt trist att titta på. Thaiboxare har ofta en så otroligt stel och tråkig stil.
Stiler kan man ju ha åsikter om, men oavsett så gjorde han bra ifrån sig.
Hans match var riktigt hård; hårda slag och framför allt sparkar, högt tempo, bra hjärta från båda sidor. Det, tillsammans med den nästan kusliga tystnad som rådde (effekten av att McGregor och de andra inte direkt hejade på någon sida) gjorde ett starkt intryck - man kände liksom smärtan i varje träff.
Men visst, han kanske inte kommer gå till historien som en klurig tricksare. Någon McGregor lär han ju inte bli...
Synd att jänkaren, "Juicy" (töntigaste nicket nånsin) klarade sig vidare, men förhoppningsvis kan Artem göra processen kort med honom i semin - jag gillar honom varken i eller utanför ringen.