Ta ur lurarna och fråga?! Jag ser att du flinar mot mig. Vill du berätta vad som är så roligt? Jag lovar dig att hennes lilla värld kommer rasa och du kan kliva av bussen med huvudet högt!
Att ha en känsla av att slå ner någon bara för att denna person tittat på dig är inte normalt.
Våga ställa frågor och prata med andra helt främmande människor.
Så kommer du få fler vänner
Jag kan tänka mig att du är en ensam människa. Men det är självförvållat.
Våga prata och säg vad du tycker!
Hallå? Vad är det för fel på folk? Och då syftar jag på de flesta som skrivit i tråden... Vakna för fan! En snubbe har precis skrivit att han vill sparka en tjej i ansiktet och slå henne ordentligt och folk skriver att de lider med honom.
Ursäkta mig, lättkränkta snubbe, men sök för fan hjälp. Ja, en brud titttade på dig och flinade. Varför ska du SLÅ henne för det? Varför tänker du ens på att sparka henne i ansiktet?
För övrigt vill jag säga nåt om manspreading. Det är få tjejer som verkligen har problem med det. På riktigt. Problemet i kollektivtrafiken är fan gemensamt. Det finns tjejer som tar upp en hel plats för att deras handväska måste ha ett eget säte. Oavsett - INGEN FÖRTJÄNAR ATT BLI SPARKAD I ANSIKTET. Sluta tänka sjuka tankar.
Sitter nån och glor på en och flinar i flera minuter så är det förståeligt att det kan leda till bråk
Tror knappast att hon hånade dig för din ensamhet. De flesta åker ju till jobbet/hem från jobbet i sin "ensamhet". Skulle vara om hon kände till att du alltid var ensam annars men det tror jag knappast, så tror att du kan ta bort att hon flinade mot dig för att du var ensam.
Eventuellt trodde hon att du var intresserad av henne. Ofta är tjejer som är lite små söta de som är mest kräver uppmärksamhet.
Svårt att tro att de snackade om dig. Men jag var inte där men jävligt fult gjort av henne att flina o malla sig om det var det hon gjorde.
Synd att du inte sänkte ljudet så att du kunde höra vad de snackade om. Hur gammal var hon?
Typ 14-15, 20 års åldern eller äldre?
Tror dock inte att de skulle snacka om dig helt öppet, eventuellt tänkte hon något negativt om dig o flinade åt det men sånt är ju svårt att bevisa...
Tänk på att det är förmodligen mest hon som är lite konstig. Hon hade kunnat göra samma sak mot en annan, som inte alls behöver vara någon loser för det. Du ger henne för mycket makt över dina känslor.
En som brukar få folk som man märker garvar åt en att hålla käften är att med bredaste léendet typ gå fram till dem som skrattar varpå du utbrister i en otroligt seriös ton "Ha, Ha, Ha, Horunge." varefter du med ett léende och överspelat garv i stil med HAHAHA mycket casuelt går av bussen/ut från krogen som att inget har hänt. Sätter alltid jävlarna på plats. Större fågeholkar än dem som får denna på sig går inte att hitta. KOM IHÅG, EN BRUTALT SERIÖST TON, som om du nyss hade träffat alla chefer på jobbet i möte samtidigt. Detta léende
Senast redigerad av tomtefris 2015-07-13 kl. 18:11.
Det var bra att du inte gjorde något oavsett hur arg du blev. Jag tycker det var mer moget gjort av dig till skillnad från henne. Skit i såna och sjunk inte till deras nivå. Det där är bara omoget gjort av henne.
Jag skulle nog antingen bara kollat bort eller blängt på henne. Eftersom jag alltid har hörlurar i bussen osv. så hade jag nog knappt hört henne ändå.
Hallå? Vad är det för fel på folk? Och då syftar jag på de flesta som skrivit i tråden... Vakna för fan! En snubbe har precis skrivit att han vill sparka en tjej i ansiktet och slå henne ordentligt och folk skriver att de lider med honom.
Ursäkta mig, lättkränkta snubbe, men sök för fan hjälp. Ja, en brud titttade på dig och flinade. Varför ska du SLÅ henne för det? Varför tänker du ens på att sparka henne i ansiktet?
För övrigt vill jag säga nåt om manspreading. Det är få tjejer som verkligen har problem med det. På riktigt. Problemet i kollektivtrafiken är fan gemensamt. Det finns tjejer som tar upp en hel plats för att deras handväska måste ha ett eget säte. Oavsett - INGEN FÖRTJÄNAR ATT BLI SPARKAD I ANSIKTET. Sluta tänka sjuka tankar.
Det är nyttigt att tänka sjuka tankar och sedan reflektera över dem. Det är så man bygger förnuft från grunden. Det är fan så mycket friskare än dem som inbillat sig själva att de bara tänker friska tankar, och därför inte känner behovet av reflektion.
Det är inte lätt att hålla stubinen, men gör ingenting du kommer få ångra för resten av livet. Chilla och låt tjejen glo vidare och även flina om det är så, för de förtjänar ingen våld. Och personen du misshandlar kanske får skador för livet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!