2015-07-11, 22:19
Medlem
Europes avatar
Om TS är seriös, så borde han söka för det där. Det finns inget i hans beskrivning som stödjer hans antaganden. Jag har också varit med om att kvinnor har tittat på mig och lett mot mig när de är med sin kille, men i andra situationer. Någon gång, när det t.ex. har hänt vid någon tillställning, har det hänt att tjejen kommer fram senare och flörtar med mig när killen är någon annanstans... I det fall TS nämner, så kan jag tänka mig att tjejen bara var fnittrig eller generad.
Citera
2015-07-11, 23:03
Medlem
Idiot rör dig inte ute med folk i fortsättningen stanna hemma
Citera
2015-07-11, 23:08
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är fan skrämmande att vistas ute när man vet att psychon likt TS bara kan flippa helt plötsligt, håll er inne om ni inte kan hålla fan på er! :O
Citera
2015-07-12, 02:26
Fast hur fan kan hon veta något om din ensamhet? Att åka buss själv är ju något som väldigt många gör dagligen. Känns snarare som att du har hjärnspöken som du måste börja jobba med snarast.
Citera
2015-07-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är fan skrämmande att vistas ute när man vet att psychon likt TS bara kan flippa helt plötsligt, håll er inne om ni inte kan hålla fan på er! :O
Jag brukar ogilla att gå ute på stan. Tycker att människor är som tickande bomber, man vet aldrig vad som kan hända.
Senast redigerad av Spark7 2015-07-12 kl. 12:13.
Citera
2015-07-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluttopeden
Nej jag hade ingen snorkråka heller. Förmodligen hade hon bara roligt åt min ensamhet.

du tycker bara synd om dig själv för att du är ensam och inte har flickvän.
Citera
2015-07-12, 22:16
Medlem
bollinnehavs avatar
TS borde givetvis söka hjälp för sina aggressionsproblem som ni säger, men finns det verkligen någon hjälp att få? Vad skulle hända om TS hörde av sig till vården rent hypotetiskt? Är det någon som vet?
Citera
2015-07-12, 23:11
Medlem
Fattar inte hur man är funtad när man blir aggressiv av att en tjej tittar.
Liksom stör du dig, gå därifrån då.
Inte konstigt att vi har krig i världen när det finns sådana som ts.
Sparka en tjej. Alltså sparka någon överhuvudtaget. Så idiotiskt.
Håller med de andra kloka i tråden, sök hjälp.
Citera
2015-07-13, 00:01
Bannlyst
Really, vad är för tokjönsar i tråden som anklagar TS för att vara sjuk. Han är inte alls sjuk i huvet. Det är rätt att klargöra när någon går över gränsen. Och det är normala reaktioner TS får. Det är dumt och tro att man kan göra och säga vad som helst utan konsekvenser. Men det märks dock att TS behöver jobba lite på självkänslan.
Senast redigerad av Sanndetektiv 2015-07-13 kl. 00:06.
Citera
2015-07-13, 00:17
Bannlyst
TS är inte sjuk. Alla tjejer är värdelösa slynor som måste straffas.
Citera
2015-07-13, 00:39
Medlem
Vikilitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanndetektiv
Really, vad är för tokjönsar i tråden som anklagar TS för att vara sjuk. Han är inte alls sjuk i huvet. Det är rätt att klargöra när någon går över gränsen. Och det är normala reaktioner TS får. Det är dumt och tro att man kan göra och säga vad som helst utan konsekvenser. Men det märks dock att TS behöver jobba lite på självkänslan.

Läs några av hans tidigare trådar så förstår du varför folk säger han är sjuk...
Citera
2015-07-13, 01:05
Medlem
Dem flesta har väl velat slå någon på käften någon gång, kvinnor som män, sen att man inte gör det - speciellt inte slår tjejer, det är en annan historia. Om man varit utsatt för mobbing eller att folk skrattat åt dig tidigare så är det lätt att man blir osäker och tror att folk menar illa fast dem egentligen inte gör det, nu säger jag inte att just den tjejen inte gjorde det.

När sånt här händer så är det sämsta man kan göra att fortsätta leva i sin bubbla och sen gå hem med en klump i magen. Om en tjej ler pga intresse, då missar man kanske en chans att få kontakt med henne(jaja jag vet att just denna tjej hade pojkvän). Le tillbaka och börja snacka. Om hon hånler så ska man sträcka på ryggraden och säga ifrån för helvete, ta inte skit från någon. För det behöver man ju inte ta till våld.

Jag har själv varit osäker, och det är lätt att man sjunker in i sin bubbla. Bättre att öppna upp sig och bemöta folk istället.
Senast redigerad av No6 2015-07-13 kl. 01:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in