2015-07-31, 13:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
1) Nej jag ljuger inte även fast du kanske hoppats på det, jag trivs bäst själv och äcklas av tanken att ha en annan människa att dela mitt liv med.

2) Varför skulle det ens behövas? Du verkar fixerad vid att folk ska toffla för varandra.

3) Du är ju rolig du därför det finns så mkt män som knullar runt?

1) Det gör ingen skillnad för mig. Du rationaliserar bara att ingen kvinna vill ha dig.

2) För att det ger mannen mer bang for the buck. Om han nöjer sig med mindre är han en chump som kvinnan inte respekterar.

3) Det finns extremt få män som knullar runt för att de flesta män är inte tillräckligt attraktiva för att få sex.
Citera
2015-07-31, 14:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det gör ingen skillnad för mig. Du rationaliserar bara att ingen kvinna vill ha dig.

2) För att det ger mannen mer bang for the buck.

3) Det finns extremt få män som knullar runt för att de flesta män är inte tillräckligt attraktiva för att få sex.

1) Du är ju dum i huvudet har fått tjejer som är bra mycket snyggare än dig dock.

2) Nej det gör det inte.

3) Återigen kommer du med skitsnack.
Citera
2015-07-31, 14:27
Medlem
Sorry, felpost.
Senast redigerad av Hiitsme 2015-07-31 kl. 14:33.
Citera
2015-07-31, 14:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Du är ju dum i huvudet har fått tjejer som är bra mycket snyggare än dig dock.

2) Nej det gör det inte.

3) Återigen kommer du med skitsnack.

1) Bild bevis?

2) Jo om kvinnan gör allt som mannen inte vill göra så blir hans livskvalitet bättre.

3) Du vet att det är sant.

4) Min poäng är att om en kvinna som vill bli slagen blir tillsammans med en vanlig man kommer hon att mobba honom. Titta på det här exemplet, http://www.tube8.com/hardcore/wife-calls-for-epic-gangbang-in-front-of-jerk-husband/18121592/ kvinnan fixar flera killar som grupp-våldtar henne medans mannen blir tvingad att titta på. Det är den sortens sak som kvinnor som vill bli slagna skulle göra.
Citera
2015-07-31, 17:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
1) Bild bevis?

2) Jo om kvinnan gör allt som mannen inte vill göra så blir hans livskvalitet bättre.

3) Du vet att det är sant.

4) Min poäng är att om en kvinna som vill bli slagen blir tillsammans med en vanlig man kommer hon att mobba honom. Titta på det här exemplet, http://www.tube8.com/hardcore/wife-calls-for-epic-gangbang-in-front-of-jerk-husband/18121592/ kvinnan fixar flera killar som grupp-våldtar henne medans mannen blir tvingad att titta på. Det är den sortens sak som kvinnor som vill bli slagna skulle göra.

1) Bild bevis på dessa tjejer och mig? är du så jävla dum att du tror jag kommer lägga upp sådant på ett anonymt forum för att bevisa för dig tror du fel, men av bilderna/videorna som du själv lägger upp på dig så är det inte speciellt snygg en tjej behöver vara för att vara snyggare.

2) Yada Yada om du tror att livskvaliteten blir bättre för att du med hot om våld får en människa att göra som du vill så är du bra dum.

3) Öh nej det gör jag faktiskt inte för du lever i något jävla parallellt lallar land Jag nöjer mig med ONS istället för ett hjärndött förhållande mellan två människor.

4) Så dina bevis för detta är en porrfilm ska jag länka en porrfilm med en domina och hävda att män älskar kvinnor som slår dem och förnedrar dem?
Citera
2015-07-31, 17:11
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Jaha, nu förstår jag! Du sitter här och föreslår avrättningar av andras fruar och mammor för att vinna över kvinnor som gillar våldsamma män!

Har du fått många beundrarbrev?

Ja, precis, när man slutar toffla för kvinnor genom att låta dem komma undan med en massa skit så brukar de gilla en bättre.

Hur funkar din strategi att sitta på internet och rädda damsels in distress? Funkar det lika illa som för denna killen?: http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/73250/83305073.gif
Citera
2015-07-31, 17:21
Medlem
Nandus avatar
Citat:

Detta är spot on. Det finns någon slags naiv idé bland vanliga män att de ska rädda en kvinna från en abusive man och sedan ska hon bli evigt tacksam och belöna honom med en massa sex. I verkligheten så är det enda som händer att hon inte respekterar den vanlige mannen och så blir han hennes personliga tjänare. De flesta vanliga män kan dock inte se igenom detta, ser kvinnan söt och gullig ut så är det väldigt svårt att få en vanlig man att inse hur hemsk hon är.
Citera
2015-07-31, 17:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Bild bevis på dessa tjejer och mig? är du så jävla dum att du tror jag kommer lägga upp sådant på ett anonymt forum för att bevisa för dig tror du fel, men av bilderna/videorna som du själv lägger upp på dig så är det inte speciellt snygg en tjej behöver vara för att vara snyggare.

Om du hävdar något är det upp till dig att bevisa det. Så var är bevisen?

Citat:
2) Yada Yada om du tror att livskvaliteten blir bättre för att du med hot om våld får en människa att göra som du vill så är du bra dum.

Ja självklart. Det betyder att mannen får en kvinna som gör det han vill.

Citat:

3) Öh nej det gör jag faktiskt inte för du lever i något jävla parallellt lallar land Jag nöjer mig med ONS istället för ett hjärndött förhållande mellan två människor.

Det finns inga ONS. Kolla upp statistiken själv.

Citat:
4) Så dina bevis för detta är en porrfilm ska jag länka en porrfilm med en domina och hävda att män älskar kvinnor som slår dem och förnedrar dem?

Det är ett exempel på hur kvinnor behandlar män som de tycker är mesiga.
Citera
2015-07-31, 17:37
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Om du hävdar något är det upp till dig att bevisa det. Så var är bevisen?

Ja självklart. Det betyder att mannen får en kvinna som gör det han vill.

Det finns inga ONS. Kolla upp statistiken själv.

Det är ett exempel på hur kvinnor behandlar män som de tycker är mesiga.

1) Du kommer inte få några bilder på mig what so ever! men du är ju inte precis ett jätte kap om man går efter utseendet på en kvinna

2) Återigen visar du hur dum du är, konstigt att de alla de personer jag känner så lever mannen och kvinnan i ett harmoniskt förhållande där det är ett givande och tagande utan våld inblandat.

3) HAHA du är ju fan för mycket snälla jag orkar inte ens med dig människa.

4) Japp precis så gör kvinnor https://www.youtube.com/watch?v=z_GLj7phZQY "här har du en film som visar hur kvinnor älskar snälla och trevliga killar"
Senast redigerad av nousernameneeded 2015-07-31 kl. 17:40.
Citera
2015-07-31, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
. Ja, precis, när man slutar toffla för kvinnor genom att låta dem komma undan med en massa skit så brukar de gilla en bättre.
Ja, kvinnor som vill bli misshandlade och avrättade måste dras till dig som flugor till en sockerbit!
Citat:
Ursprungligen postat av Nandi
.Hur funkar din strategi att sitta på internet och rädda damsels in distress? Funkar det lika illa som för denna killen?: http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/73250/83305073.gif
vad har du fantiserat ihop nu? Tycker du jag verkar bedriva nån räddningsverksamhet på nätet? (Jag klickar inte på länkar.)
Citera
2015-07-31, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Ja, precis, när man gör våldsamma saker handlar det ytterst om att vinna över kvinnor som gillar våldsamma män.

Vems fel är det? Det är såklart talibanernas fel, men det är även de 90 % av afghanska kvinnor som vill ha våldsamma män.

Och det är på grund av deras jävla patriarkala religion. De har blivit hjärntvättade helt enkelt.

När dessa kvinnor vaknar DÅ JÄVLAR BLIR DET PAYBACKTIME!
Citera
2015-08-01, 07:03
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Och det är på grund av deras jävla patriarkala religion. De har blivit hjärntvättade helt enkelt.

När dessa kvinnor vaknar DÅ JÄVLAR BLIR DET PAYBACKTIME!

Vilket projekt det måste ha varit att hjärntvätta 90 % av afghanska kvinnor till att vilja bli misshandlade. Varför tänkte inte hitler på det? Han kunde ha hjärntvättat judarna till att ta livet av sig själva.

Det kommer aldrig bli paybacktime eftersom kvinnorna vill ha våldsamma män. Om något kanske alla afghanska män som dör i eviga strider till slut får nog och vägrar bruka mer våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in