Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Bild bevis?
2) Jo om kvinnan gör allt som mannen inte vill göra så blir hans livskvalitet bättre.
3) Du vet att det är sant.
4) Min poäng är att om en kvinna som vill bli slagen blir tillsammans med en vanlig man kommer hon att mobba honom. Titta på det här exemplet,
http://www.tube8.com/hardcore/wife-calls-for-epic-gangbang-in-front-of-jerk-husband/18121592/ kvinnan fixar flera killar som grupp-våldtar henne medans mannen blir tvingad att titta på. Det är den sortens sak som kvinnor som vill bli slagna skulle göra.
1) Bild bevis på dessa tjejer och mig? är du så jävla dum att du tror jag kommer lägga upp sådant på ett anonymt forum för att bevisa för dig tror du fel, men av bilderna/videorna som du själv lägger upp på dig så är det inte speciellt snygg en tjej behöver vara för att vara snyggare.
2) Yada Yada om du tror att livskvaliteten blir bättre för att du med hot om våld får en människa att göra som du vill så är du bra dum.
3) Öh nej det gör jag faktiskt inte för du lever i något jävla parallellt lallar land

Jag nöjer mig med ONS istället för ett hjärndött förhållande mellan två människor.
4) Så dina bevis för detta är en porrfilm

ska jag länka en porrfilm med en domina och hävda att män älskar kvinnor som slår dem och förnedrar dem?