2015-07-25, 19:29
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är misshandlaren som söker sina motståndare. Det trodde jag att du visste! Mig skulle inte en misshandlare ta i första taget. Han skulle inte våga slå mig.

Eftersom du inte är mottaglig för att bli misshandlad kommer han inte vilja ha med dig att göra. Tror du själv att a) du löper någon som helst risk att råka hamna hos en misshandlande man, b) att en misshandlande man vill ha en kvinna som inte alls är mottaglig för det.
Citera
2015-07-25, 19:32
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ja jag är en kvinna. Ja och det är inte det samma som att kvinnor gillar att få stryk av en man. Du blandar ihop begreppen hej vilt.
Som att jag skulle påstå att Judarna ville bli utrotade.

Det har diskuterats förr i tråden exakt hur många kvinnor som gillar att få stryk av en man. Det är varken 0 % eller 100 %. Jag har alltså inte påstått att alla kvinnor vill ha stryk av en man, däremot att alla kvinnor som får stryk av en man vill ha det.
Citera
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja har jag sagt något annat eller? Vore jag så korkad att jag umgicks med en människa som misshandlade mig så skulle jag fått skylla mig själv.

Men lägg ner nu... Skulle du träffa på en som har den läggningen att han klappar till så spelar det ingen roll hur tuff du tror du är det kommer säga pang iafall.
Ja de är medvetna om vilka de skall/kan slå och ser till att göra det när ingen annan ser det...huwa det kan ju komma fram någon som säger vad fan håller du på med din tokfan?
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag är antagligen som dig. Och litar på min egen förmåga. Det gör väl du antar jag. Slåss eller bli slagen.
Nu säger du dessutom emot dig själv och säger med andra ord att du minsann vet om att du kan om du vill slå ned mig som kvinna om jag nu då ej är en Wonder women.
Kallas för makttänk.

Jag litar inte på min egen förmåga speciellt mkt, jag springer hellre än att slåss och om jag måste slåss så ser jag till att minimera skadan på mig själv så mycket som möjligt, för jag räknar inte alls med att jag ska golva min motståndare.
Men du verkar ju tvärsäker på att du kommer sänka varenda man som kommer i din väg, om han inte har vapen eller hoppar på dig bakifrån.
Citera
2015-07-25, 19:33
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Det har diskuterats förr i tråden exakt hur många kvinnor som gillar att få stryk av en man. Det är varken 0 % eller 100 %. Jag har alltså inte påstått att alla kvinnor vill ha stryk av en man, däremot att alla kvinnor som får stryk av en man vill ha det.
Kanske din kvinna då eller också inbillar du dig att hon vill få tänderna utslagna av dig.
Citera
2015-07-25, 19:34
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Kanske din kvinna då eller också inbillar du dig att hon vill få tänderna utslagna av dig.

Jag har aldrig brukat våld mot någon, varken man eller kvinna, för jag är en civiliserad individ.
Citera
2015-07-25, 19:37
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag litar inte på min egen förmåga speciellt mkt, jag springer hellre än att slåss och om jag måste slåss så ser jag till att minimera skadan på mig själv så mycket som möjligt, för jag räknar inte alls med att jag ska golva min motståndare.
Men du verkar ju tvärsäker på att du kommer sänka varenda man som kommer i din väg, om han inte har vapen eller hoppar på dig bakifrån.
Jag med springer snabbt som fan ifrån någon om jag kan. Nej men jag umgås ej med misshandlare och de dras inte mot mig heller.
Jag utstrålar ej misshandelsoffer så att säga.
Citera
2015-07-25, 19:40
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ja de är medvetna om vilka de skall/kan slå och ser till att göra det när ingen annan ser det...huwa det kan ju komma fram någon som säger vad fan håller du på med din tokfan?

Inte många människor som har tillräckligt med civilkurage idag tyvärr. Men som sagt dessa människor som har läggningen att klippa till struntar i vem du eller jag är det säger pang bara de får en "anledning" till det.
Citera
2015-07-25, 19:40
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Eftersom du inte är mottaglig för att bli misshandlad kommer han inte vilja ha med dig att göra. Tror du själv att a) du löper någon som helst risk att råka hamna hos en misshandlande man, b) att en misshandlande man vill ha en kvinna som inte alls är mottaglig för det.
Nej jag vet att jag ej mött mannen som misshandlar. Visst kan jag möte en galning i samhället. Finns många galningar lösa i samhället.
Nej en misshandlande man söker oftast sitt offer. Den stryper ju inte ett lejon men kan strypa en katt eller en råtta.
Citera
2015-07-25, 19:43
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag med springer snabbt som fan ifrån någon om jag kan. Nej men jag umgås ej med misshandlare och de dras inte mot mig heller.
Jag utstrålar ej misshandelsoffer så att säga.

Det är ju bra att du inte umgås med sådana idioter, såna skall man hålla korta och inte ha med att göra alls.

Jag skulle nog "utstråla" misshandelsoffer då jag är så jävla dumsnäll och toffel, men skulle aldrig vara kvar med en kvinna eller en kompis som misshandla mig aldrig någonsin.
Citera
2015-07-25, 19:43
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Inte många människor som har tillräckligt med civilkurage idag tyvärr. Men som sagt dessa människor som har läggningen att klippa till struntar i vem du eller jag är det säger pang bara de får en "anledning" till det.
Ja jag vet det! Därför anser jag att resurser bör läggas på galningarna och att man riktar in sig på dessa istället för att säga att de som får stryk vill ha det. Vill du ha stryk? Få dina tänder utslagna? Bli våldtagen av en man?
Skulle du sluta gå ut om du blev våldtagen av en man? Som du tänker så blir det ju ditt fel om du ger dig ut igen och får skylla dig själv.
Citera
2015-07-25, 19:44
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Det är ju bra att du inte umgås med sådana idioter, såna skall man hålla korta och inte ha med att göra alls.

Jag skulle nog "utstråla" misshandelsoffer då jag är så jävla dumsnäll och toffel, men skulle aldrig vara kvar med en kvinna eller en kompis som misshandla mig aldrig någonsin.
Problemet är att du kan leva ihop med en sådan idiot ett par år INNAN första smällen kommer så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in