2015-07-25, 19:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Nä, och har man hamnat hos en hustrumisshandlare så ska man verkligen inte få någon hjälp. Då ska mannen få slå henne hur mycket han vill utan att samhället ska lägga några resurser på att hindra kvinnan från att bli ihjälslagen. Hon kan ju bli sur annars!

Bra tänkt, grabben!

Förstår du att det är en kink? Här är ett exempel från bög-världen som visar konceptet,

Citat:
He was the worst and everyone knew it. He was huge. Everyone in the school was afraid of him. I avoided him as much as possible, and had been lucky enough to avoid a beating at his hands... until now.

Everyone knew me. I was one of the smartest kids in my class. I wasn't exactly a weakling like the stereotypical "nerd," but I also hadn't ever been in a fight in my life.

He cornered me outside of gym class, and demanded my lunch money. I had skipped breakfast that morning, as I often did, which is one of the only reasons I was stupid enough to say no.

"No?" he sneered. "I don't think you understand me, homo. I want your money. That means I'm going to get your money. Got it?"

"I don't have any," I said, desperate. I knew immediately that was a mistake.

"Don't lie to me," he said angrily. I tried to jump out of the way as he punched me hard in the stomach, but there was nowhere to go, and I doubled over, completely at his mercy. He grabbed me by the collar and slammed me headfirst against the wall. I saw stars, and then I saw him standing over me.

"Get up," he demanded. I was done fighting, and I did as he said. He reached into my pocket, and pulled out the three dollars Mom had given me that morning. I didn't even react as he spat in my face. "Don't ever lie to me again," he threatened.

I started to walk away, and felt him grab my underwear band. Oh God, now he's really going to humiliate me. Sure enough, he yanked the underwear upward, and I screamed. The pain sent me to my knees, and by the time I was about to get up, he was in front of me. His pants were unzipped. Before I could react, he shoved his dick in my mouth.

I was shocked. But before I could do anything, his hands were on the back of my head, holding me there as he thrust deeper and deeper into my mouth.

"You like that, faggot?" he spat. I was crying. He just kept thrusting deeper and deeper into my mouth.

Within a few minutes, he was tired of that, and he dragged me to a nearby stairwell. I was numb with fear and shock at this point, and I didn't even fight as he pulled down my pants and threw me down on the stairs. What happened over the next few minutes... well, I try not to think about it.

det är det här som kvinnorna vill ha fast straight.
Citera
2015-07-25, 19:10
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Klart dem är? Men det är ett stort jävla problem att gå tillbaka till en som slår dig också... om du tar på ett strömförande elstängsel en gång och får en stöt, kommer du ta på det igen då eller kommer du lära dig att det gör ont att göra om samma sak?
Nej det är ju direkt inte samma sak. Ingen har barn med elstängslet eller lever i ihop med elstängslet.
Vet du om att mannen och kvinnan som misshandlar VET exakt vilka de kan slå och trycka ner?
De ger sig inte på en motståndare av samma kaliber.
Det största problemet är misshandlaren , eller den som stryper katter och skär upp fittan på kvinnor .
Jag tror inte en man skulle ge sig på mig i första taget och skulle han mot förmodan göra det så skulle han aldrig mer göra om det. Om han nu inte var så feg då att han hoppar på mig bakifrån eller skjuter mig eller hugger en kniv i mig.
Du kanske vet om att den som slåss regelbundet inom familjen först bryter ned sin motståndare psykiskt, i de flesta fallen?
Citera
2015-07-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Förklara då varför dömda mördare får brev från kvinnor? Vi har för övrigt satsat enorma resurser på att förhindra våldtäktsmän och hustrumisshandlare från att våldta och misshandla. Det har enbart lett till högre konkurrens om de få män som fortfarande misshandlar och våldtar sin partner.
Du kanske tycker att vi istället borde lägga resurserna på att få fler män att börja misshandla och våldta sin partner?

Nu börjar jag undra hur du gör själv faktiskt.
Citera
2015-07-25, 19:12
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Förklara då varför dömda mördare får brev från kvinnor? Vi har för övrigt satsat enorma resurser på att förhindra våldtäktsmän och hustrumisshandlare från att våldta och misshandla. Det har enbart lett till högre konkurrens om de få män som fortfarande misshandlar och våldtar sin partner.
Varför sitter mördaren bakom galler? Den borde väl få vara ute i samhället och mörda bäst den vill och slå bland annat dig på käften då?
Citera
2015-07-25, 19:14
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Kan du förklara på vilket sätt man inte hjälper alkisar och pundare för att de är alkisar och pundare? Eftersom du påstår detta gång på gång. Man tvångsvårdar till och med alkisar och pundare, men det är svårt att tvinga folk som inte vill ha hjälp.

Om man nu skulle tvångsvårda som du påstår så undrar jag varför man ser fullt av dessa människor vid busstationen där jag bor, varför många av mina kompisar dog i överdoser innan de fick den hjälp de behövde? De fick nämligen ingen hjälp av samhället

Citat:
Otur? Har du inte fattat att misshandlare är vanliga på krogen? Vad är det som är så konstruktivt med att gå dit då helt frivilligt och dessutom utsätta sig för en massa skadlig alkohol tycker du?

Ja jättevanligt du, att du blir misshandlad på krogen är liksom 1 på 1000 om ens det, kontra att du frivilligt bor med en människa som slår dig gång på gång, varje dag eller varje helg

Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nej det är ju direkt inte samma sak. Ingen har barn med elstängslet eller lever i ihop med elstängslet.
Vet du om att mannen och kvinnan som misshandlar VET exakt vilka de kan slå och trycka ner?
De ger sig inte på en motståndare av samma kaliber.
Det största problemet är misshandlaren , eller den som stryper katter och skär upp fittan på kvinnor .
Jag tror inte en man skulle ge sig på mig i första taget och skulle han mot förmodan göra det så skulle han aldrig mer göra om det. Om han nu inte var så feg då att han hoppar på mig bakifrån eller skjuter mig eller hugger en kniv i mig.
Du kanske vet om att den som slåss regelbundet inom familjen först bryter ned sin motståndare psykiskt, i de flesta fallen?

Jaha så bara för att du har barn med en person så måste du bo under samma tak som h*n?

Misshandlaren är ett stort problem ja, men fortfarande har du som blir utsatt för detta ett eget ansvar att ta dig ifrån skiten, det är liksom inget barn vi pratar om här.

Som sagt, det är inte barn vi har att göra med utan vuxna individer, dessa bör rimligtvis ha så pass mkt insikt att de vet vad de utsätter sig själva för när det går tillbaka till en sådan idiot som slår dem.

Tror ju vad jag vill om att en man behöver hoppa på bakifrån eller ha vapen för att slå ner dig dock, om du inte är wonder woman.
Senast redigerad av nousernameneeded 2015-07-25 kl. 19:23.
Citera
2015-07-25, 19:16
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Nä, och har man hamnat hos en hustrumisshandlare så ska man verkligen inte få någon hjälp. Då ska mannen få slå henne hur mycket han vill utan att samhället ska lägga några resurser på att hindra kvinnan från att bli ihjälslagen. Hon kan ju bli sur annars!

Bra tänkt, grabben!

Ingen råkar hamna hos en hustrumisshandlare. Hade så varit fallet så hade ju hustrumisshandel varit jämt fördelat på hela den kvinnliga befolkningen. Så är inte fallet, det finns ett antal kvinnor som vill bli misshandlade och söker upp dessa män. Sedan skulle det i princip vara helt omöjligt för en misshandlande man att göra det emot kvinnans vilja, han skulle behöva hålla henne fastlåst 24/7, annars skulle hon lämna så fort hon varit utanför hans direkta kontroll.
Citera
2015-07-25, 19:17
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Om man nu skulle tvångsvårda som du påstår så undrar jag varför man ser fullt av dessa människor vid busstationen där jag bor, varför många av mina kompisar dog i överdoser innan de fick den hjälp de behövde? De fick nämligen ingen hjälp av samhället

Ja jättevanligt du, att du blir misshandlad på krogen är liksom 1 på 1000 om ens det, kontra att du frivilligt bor med en människa som slår dig gång på gång, varje dag eller varje helg
Det är väl tur att du kan gå på krogen då utan att åka på en fet smäll, eller?
Citera
2015-07-25, 19:19
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ingen råkar hamna hos en hustrumisshandlare. Hade så varit fallet så hade ju hustrumisshandel varit jämt fördelat på hela den kvinnliga befolkningen. Så är inte fallet, det finns ett antal kvinnor som vill bli misshandlade och söker upp dessa män. Sedan skulle det i princip vara helt omöjligt för en misshandlande man att göra det emot kvinnans vilja, han skulle behöva hålla henne fastlåst 24/7, annars skulle hon lämna så fort hon varit utanför hans direkta kontroll.
Det är misshandlaren som söker sina motståndare. Det trodde jag att du visste! Mig skulle inte en misshandlare ta i första taget. Han skulle inte våga slå mig.
Citera
2015-07-25, 19:25
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Det är väl tur att du kan gå på krogen då utan att åka på en fet smäll, eller?

Ja har jag sagt något annat eller? Vore jag så korkad att jag umgicks med en människa som misshandlade mig så skulle jag fått skylla mig själv.

Citat:
Det är misshandlaren som söker sina motståndare. Det trodde jag att du visste! Mig skulle inte en misshandlare ta i första taget. Han skulle inte våga slå mig.

Men lägg ner nu... Skulle du träffa på en som har den läggningen att han klappar till så spelar det ingen roll hur tuff du tror du är det kommer säga pang iafall.
Citera
2015-07-25, 19:26
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Du kanske tycker att vi istället borde lägga resurserna på att få fler män att börja misshandla och våldta sin partner?

Nu börjar jag undra hur du gör själv faktiskt.

https://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma

Du tror att bara för att jag ifrågasätter samhällets inställning till misshandlade kvinnor så måste jag tycka att kvinnor ska misshandlas. Självklart ska vi ha ett rättssystem som straffar män som misshandlar sina fruar. Vad jag ifrågasätter är alla samhällsresurser som i onödan sätts in och hur vi har en massa debatter om "mäns våld mot kvinnor". Nej, jag praktiserar inte hustrumisshandel, dock finns det åtminstone en kvinna här i tråden som bevisligen tycker det har varit bra för henne och då måste man ju omvärdera sin världsbild och inte, som många av er gör, helt enkelt omyndigförklara kvinnor genom att säga att de inte vet sitt bästa (hint: de vet precis vad de gör när de medvetet söker upp misshandlande män).

Citat:
Varför sitter mördaren bakom galler? Den borde väl få vara ute i samhället och mörda bäst den vill och slå bland annat dig på käften då?

Är du kvinna? Det finns många kvinnor som snyftar för att försöka få dömda mördare frigivna. Nej, mördare ska få dödsstraff.
Citera
2015-07-25, 19:27
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Jaha så bara för att du har barn med en person så måste du bo under samma tak som h*n?

Misshandlaren är ett stort problem ja, men fortfarande har du som blir utsatt för detta ett eget ansvar att ta dig ifrån skiten, det är liksom inget barn vi pratar om här.

Som sagt, det är inte barn vi har att göra med utan vuxna individer, dessa bör rimligtvis ha så pass mkt insikt att de vet vad de utsätter sig själva för när det går tillbaka till en sådan idiot som slår dem.

Tror ju vad jag vill om att en man behöver hoppa på bakifrån eller ha vapen för att slå ner dig dock, om du inte är wonder woman.
Jag är antagligen som dig. Och litar på min egen förmåga. Det gör väl du antar jag. Slåss eller bli slagen.
Nu säger du dessutom emot dig själv och säger med andra ord att du minsann vet om att du kan om du vill slå ned mig som kvinna om jag nu då ej är en Wonder women.
Kallas för makttänk.
Citera
2015-07-25, 19:29
Medlem
goran744s avatar
Citat:
https://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma

Du tror att bara för att jag ifrågasätter samhällets inställning till misshandlade kvinnor så måste jag tycka att kvinnor ska misshandlas. Självklart ska vi ha ett rättssystem som straffar män som misshandlar sina fruar. Vad jag ifrågasätter är alla samhällsresurser som i onödan sätts in och hur vi har en massa debatter om "mäns våld mot kvinnor". Nej, jag praktiserar inte hustrumisshandel, dock finns det åtminstone en kvinna här i tråden som bevisligen tycker det har varit bra för henne och då måste man ju omvärdera sin världsbild och inte, som många av er gör, helt enkelt omyndigförklara kvinnor genom att säga att de inte vet sitt bästa (hint: de vet precis vad de gör när de medvetet söker upp misshandlande män).

Är du kvinna? Det finns många kvinnor som snyftar för att försöka få dömda mördare frigivna. Nej, mördare ska få dödsstraff.
Ja jag är en kvinna. Ja och det är inte det samma som att kvinnor gillar att få stryk av en man. Du blandar ihop begreppen hej vilt.
Som att jag skulle påstå att Judarna ville bli utrotade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in