• 1
  • 2
2005-10-18, 03:25
Medlem
50 Cents avatar
Hur mycket valium ska man ta för att få en skön upplevelse... Förstår att det e individuellt men men

Tacksam för svar
Citera
2005-10-18, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50 Cent
Hur mycket valium ska man ta för att få en skön upplevelse... Förstår att det e individuellt men men

Tacksam för svar
Svår fråga. Har du aldrig provat så börja med 20-30mg hjälper inte det så gå till 60mg... Funkar det fortfarande inte så är det lika bra att lägga ner...

Eller så dricker du några folköl och tar en tablett i taget per folköl och blir go. Men fan inget starkare. Slutar med kaos.
Citera
2005-10-18, 09:15
Medlem
Robbadobbs avatar
ta 2-3 st varje 20 minut typ sen blir du skev. Men vanligvis brukar man inte fatta att man är skev och fortsätter käka med allt kortare intervaller och det kan sluta olyckligt. Men köp typ bara 10 eller lås in resten så får du en mysig kväll
Citera
2005-10-18, 10:15
Medlem
själv räckar det jag käkar 2-3 st 10mgare så känner jag mig helt go å kan gå ut å gå å lyssna på mp3 i timmar... men inget jag kan ta å vara med folk
Citera
2005-10-18, 20:55
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
ta 2-3 st varje 20 minut typ sen blir du skev. Men vanligvis brukar man inte fatta att man är skev och fortsätter käka med allt kortare intervaller och det kan sluta olyckligt. Men köp typ bara 10 eller lås in resten så får du en mysig kväll

nu slår iåförsig stessarna ganska snabbt men på mig tar det iaf minst 40min innan jag känner av dom!
Citera
2005-10-19, 04:31
Medlem
50 Cents avatar
Tacksam för svaren...
E det någon skillnad på stesolid och valium?
Citera
2005-10-19, 09:46
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50 Cent
Tacksam för svaren...
E det någon skillnad på stesolid och valium?

jag har för mej att båda tillhör Diazepam så det är ingen större skillnad..
Citera
2005-10-19, 14:59
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
jag har för mej att båda tillhör Diazepam så det är ingen större skillnad..

Nej men båda innehåller diazepam. Det är ingen skillnad 10mg stess eller 10mg Valium. Båda innehåller 10mg av det verksamma ämnet. (diazepam)
Citera
2005-10-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Nej men båda innehåller diazepam. Det är ingen skillnad 10mg stess eller 10mg Valium. Båda innehåller 10mg av det verksamma ämnet. (diazepam)

det stämmer ,men jag å alla jag vet tycker att valium blir man mer skönare på an stesolid å på valiga Diazepam10or så blir man mer trött...

varför vet jag ej men dom kanske har framställt olika....?
Citera
2005-10-19, 20:44
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptil
det stämmer ,men jag å alla jag vet tycker att valium blir man mer skönare på an stesolid å på valiga Diazepam10or så blir man mer trött...

håller med till 2000%
Citera
2005-10-20, 09:46
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptil

Det lär ju vara nån skillnad efterssom det är olika mediciner men jag har aldrig fattat vad skillnaden är. Enda skillnaden jag känner till är priset!
Citera
2005-10-20, 10:04
Medlem
Det är ingen skillnad, innehållet är exakt samma. Är nog mest psykiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in