brukar vanligtvis somna hyfsat lätt efter 2tim på 3 droppar, vad skulle hända om jag hypotetiskt slukade i mig hela flaskan med 200mg? Skulle jag sova flera dagar?
Förmodligen skulle du ligga och må skit som du har bakfylla och varken vara vaken eller sovandes som någon zombie med stickande känsla i kroppen som foten har somnat och rastlösa ben som ett tillägg.
Har du 3 DROPPAR som ordination? Jag tror du kommer ångra det du gjort rätt hårt. Jag har 2 ml (rör) det är 80 mg. Hade som mest max 8 ml/dygn när jag var psykotisk. Efter 8 ml (640 mg) blev huvudet tungt och fastnade i golvet. Jag fick inte upp skallen hur jag än gjorde. Jag somnade och sov i 3 timmar. Sen var jag som vanligt igen.
Theralen är en jävla ungdomsvårdskole-drängdrog! Den substansen kan väl allena aldrig bli för stark? 200 mg theralen är inte farligt sålänge du inte är en näbbmus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!