2015-07-04, 19:09
Medlem
KatlasAvkommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willzor
Jag känner att detta behövs;

VARFÖR samt HUR;

1; Varför? TL;DR innan texten är kommen; För att se hur långt jag kan gå.

Jag försökte ta mitt liv för att jag var deprimerad. Jag ville dö, men jag ville också se vad som händer när man är sjukskriven för en "psykisk" åkomma.
Jag hamnade på AAvd 64 (Vuxen akut-psyk). Där blev jag övervakad i 9 dagar, en gång i halvtimmen.
Japp, oavsett klockslag så fanns det ALLTID någon som väckte dig och frågade "mår du bra?". En gång i halvtimmen.

Jag fick prata med MÅNGA olika doktorer/psykologer/terapeuter.
Kort därefter; Ute. Jag hade alltså "släppts" efter min tvångsintagning. 9 dagar senare. Allt jag behövde säga var "Jag mår bra, jag har lärt mig varför jag inte ska göra detta igen". SJälvklart så har jag käftat mycket därimellan, men detta är summa-sumarum.

3 dagar "ute". Första ölen. Första fyllan. "ÄNTLIGEN" får jag vara ifred, surfa runt, dricka lite bira osv.

LIFE. P.s, 17000 (16989:-) in på kontot pga "sjukskrivning".

Nivå 3? säg till!
No offense men antingen så är du hög eller så lider du av någon psykisk sjukdom. Du skriver ju så fruktansvärt BEDRÖVLIGT att det knappt ens går att begripa det du försöker framföra. För mkt knark måntro?
Citera
2015-07-04, 19:19
Medlem
Desplats avatar
Hur vet vi att du talar sanning här i tråden om din "fetish" är att ljuga?
Citera
2015-07-04, 19:32
Medlem
FirstAidss avatar
Det är rätt uppenbart på sättet du uttrycker dig att du inte befinner dig i ett "normalt" sinnestillstånd, du uttrycker dig så kaotiskt, upprepar dig, skriver saker som är helt intetsägande. till exempel:

Citat:
Ursprungligen postat av willzor
VAD är sjukt? att jag hittat ett sätt varpå människor tror vad JAG vill eller att DOM tror vad jag vill?
Senast redigerad av FirstAids 2015-07-04 kl. 19:49.
Citera
2015-07-04, 19:48
Medlem
Förjävligt! Blir rent jävla förbannad på dig. Seriöst..

Jag har nu stått i 14 månaders kö för en psykolog och är bipolär. Får käka piller för att kunna sova samt för att komma upp ur sängen. Jag mår verkligen inte bra, så kommer du och utnjyttjar vårt samhälle på detta sätt. Fan för dig!

Tänk på alla som inte får hjälp. Gamla samt unga. Folk som verkligen BEHÖVER hjälp med att klara av vardagen.

Du är värre än en parasit. Fuck you!
Citera
2015-07-04, 20:07
Medlem
Yoshi.crews avatar
Så du lurade vården för att du ville se vad som hände om man var sjukskriven?
Citera
2015-07-04, 20:21
Medlem
Skaffa dig ett jobb istället och börja betala skatt så dom som verkligen behöver vår vård får det..
Som är sjuka på riktigt..Hatar människor som utnyttjar vårt välfärdssystem.
Idiot..
Citera
2015-07-04, 20:35
Medlem
Jag fattar helt ärligt inte vad du skriver! Det är helt osammanhängande, konstiga meningsuppbyggnader och allmänt rörigt. Är det likadant i ditt huvud så förstår jag varför du får vård.
Citera
2015-07-04, 20:36
Medlem
jomensures avatar
Kanske står i tråden, men ganska svårt att snappa upp allt i en så lång och osammanhängande text, men:

Varför vill du lura folk att tro du lider av en sjukdom du själv tror du inte har?
Citera
2015-07-04, 20:47
Medlem
DieBots avatar
Ta sitt liv med lyrica och vitt vin? Haft jävligt bra sex på just den kombon, men det skulle inte vara värt att dö för..

Kan man ens dö på det?
Citera
2015-07-04, 20:50
Medlem
Intrycket man får av tråden är att du mest verkar vara en otrevlig typ.

Vad ska vi diskutera?
Citera
2015-07-04, 20:54
Medlem
Extras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
De vet att
1) du försökte ta livet av dig
2) du uttrycker dig på ett kaotiskt sätt, om ditt osammanhängande inlägg är representativt
3) din syn på samhället, medmänniskor, dig själv, droger m.m ser precis ut som en borderline persons

= Du lurar ingen. Du har psykiska problem, och det ser omvärlden.
Exakt min tanke.

TS. Av dina inlägg att döma verkar du ha psykiska problem. Är det något som du någon gång tänkt, att omvärlden faktiskt har rätt?
Citera
2015-07-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Det är helt osammanhängande, konstiga meningsuppbyggnader och allmänt rörigt. Är det likadant i ditt huvud så förstår jag varför du får vård.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in