2024-08-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Lära sig av mig? Det låter precis som GS-förövaren "Agent 9" påstår vara en del av motivationen av GS. Se mitt tidigare inlägg om "Agent 9" och Youtube-länkar till dennes avslöjanden.

Kanske är det mer en forskningsmotiv bakom min egna GS. Däremot enligt Agent 9 lär sig GS-förövare att utföra operationen mot oskyldiga i syfte av träning och utbildning. GS är alltså en del av en större kontrollsystem som används mot måltavlor som visselblåsare men även andra kriminella verksamheter som penningtvätt, hämnd, ta bort affärskonkurrenter etc. - främst är det seniora frimurare som missbrukar makt i syfte av personliga agendor exempelvis.

Jag vet mycket väl att mitt bidrag är högt uppskattat vilket jag får veta i Facebook-grupper och Reddit-trådar.

Enligt min bekant som avslöjade GS för mig år 2013 sade att GS-handlers vill samla information om mig vilket sammanfaller med många motiv bakom GS-operationerna. Dessvärre fick jag reda om GS som term online år 2018 och under fem år var jag i mörker om varför det pågick en uppenbar trakasseri- och påverkansoperation mot mig.

I andra ord är det välkänt historiskt sett att statliga myndigheter utför oetiska experiment rörande psyket och olika sjukdomar mot medborgare i alla länder. Därmed ska det inte vara överraskande för de oinsatta att myndigheter har hemliga projekt i syfte av forskning och experiment. I mitt fall kan det röra sig om hjärnforskning och neurovetenskap - det kan vara en form av neurokrigföring vilken grundar sig i informationsspridning och denna information ska in i hjärnan och på det sätt ändra hjärnans neurostruktur genom konstant GS-stimuli.

Du har alltså gjort någonting mot dig själv i över 10 år och nu när du har kommit över sig själv ser du att felet sitter i hjärnan?

De har alltså utnyttjat dig som ett publikt offer i över 10 års tid med att dina vänner antagligen ville få dig att börja skriva här och vara dumpad?

Och du är fortfarande osäker på om det är så, så att du misstänker allvarlig nervskada?

Eller är det en rolig personlighet du har hittat på? Eller ett roligt tillstånd där du får hitta på hela världshistorien? Och låtsas vara arg så att hela världen älskar dig som ett hemlöst fyllo?

Är det så jag ska tolka din berättelse? I så fall bra jobbat.
Citera
2024-08-10, 00:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Du har alltså gjort någonting mot dig själv i över 10 år och nu när du har kommit över sig själv ser du att felet sitter i hjärnan?

De har alltså utnyttjat dig som ett publikt offer i över 10 års tid med att dina vänner antagligen ville få dig att börja skriva här och vara dumpad?

Och du är fortfarande osäker på om det är så, så att du misstänker allvarlig nervskada?

Eller är det en rolig personlighet du har hittat på? Eller ett roligt tillstånd där du får hitta på hela världshistorien? Och låtsas vara arg så att hela världen älskar dig som ett hemlöst fyllo?

Anledningen till att jag misstänker neurokrigföring, neuroforskning och liknande i mitt egna GS-fall är för att jag föddes med en neurologisk åkomma som jag träffade många olika medicinska doktorer i barndomen och vissa var neurodoktorer. Min hjärna har skannats några gånger under uppväxten. Därmed är det tänkbart att någon doktor var kopplad till oetisk forskning och satt mig på deras GS-lista i syfte att studera mig och även forska (experimentera) genom GS-stimuli.

Sedan år 2013 har jag blivit öppet utsatt för GS. Vad har jag åstadkommit sedan dess:
  • Tagit masterexamen i företagsekonomi
  • Tagit högskoleexamen i datateknik
  • Studerat på doktorandnivå (en termin)
  • Byggt ett internationellt vänskapsnätverk
  • Startat och drivit framgångsrikt företag (med andra; lämnat pga GS)
  • Arbetat några jobb som ekonom och mjukvaruutvecklare (utsatt för GS)
  • Haft några flickvänner (relation fallerade pga GS)
  • Varit involverad i rättsmål (skapat pga GS)
Citera
2024-08-10, 19:37
Medlem
Citat:
Dissociative Identity Disorder (DID) är målet med Illuminati-programmering och CIA trauma-based mind control - att bryta ner psyket och skapa en ny identitet. Jag har alltid misstänkt att mitt ex nar borderline (BPD) (alternativt autistisk) men hon har haft en väldigt konstig beteende angående hennes identitet. Hennes humörsvängningar och ilska kan relateras till BPD men DID kan också vara en diagnos. Det skrämmande är att hon arbetar som först-årig medicinsk doktor i onkologi samt tror på häxkraft och tarot.

Jag har också funderat ifall hon är en GS-måltavla eftersom hon verkar vara utsatt för en form av GS-stimuli på jobbet. Men inget jag hade direkt insyn i. Mitt ex verkar ha två identiteter som hon skiftade mellan men i mina ögon försökte hon bli en bättre person trots sin personlighetsstörning (sjukdom) vilket jag uppskattade. I slutändan var det hennes BPD/DID skälet till att jag fick nog och vi gjorde slut (inget jag önskade men var tvungen för min egna skull). Hon verkade dock leva dubbla liv och det mesta som kom från henne var halv-sanningar också vilket tyder på BPD/DID. Sådana kvinnor som är alfa och högpresterande men lider av personlighetsstörningar kan vara lojala och fina om de kan kontrollera sina problem dock måste partnern vara förstående och tålmodig. Oftast är de "skadade" redan i ung ålder till följd av trauma och skada eftersom de får inte diagnos förrän i vuxen ålder och kan inte behandla sina problem effektivt.

I en av mina hypoteser om målet med min GS är att bryta ner ens psyke i syfte av programmering och att skapa en ny GS-identitet. Därmed är deras första mål att bryta ner vår identitet och ta det ifrån oss. Kanske är det därför GS-handlers får andra att härma oss och trakassera oss i syfte att få oss hata vår egna identitet som att det är något fel med oss och att vi måste förändra oss och genomgå en pånyttfödelse? Vi får aldrig veta den riktiga anledningen till att personer påverkar och övervakar oss vilken är meningen eftersom det får oss att ifrågasätta vår verklighet och vår identitet som att något är "fel". GS-identitet är den personlighet som är medveten om att GS pågår med ens vanliga identitet låtsas som att GS inte förekommer eftersom den vanliga identiteten måste funktionera i samhället utan att tänka och reagera på GS.

Du borde lyssna på Youtube-videos om "Agent 9" i mina senaste inlägg. Denne påstår att GS har i syfte att ta ifrån ens identitet i syfte att bygga ett nytt som grundar sig i GS och att bli en GS-slav - alltså en GS-handler vilket betyder att rekryteras till GS-gruppen. Enligt Agent 9 är det bara en tidsfråga innan en GS-måltavla bryts och rekryteras. Till dess används en GS-måltavla för att lära sig att förfina GS-stimuli.

Jo jag lyssnade på agent 9 och jo flera saker som han säger verkar stämma 🤔

Dock förklarar han inte varför det finns flera gang stalkers i vissa städer och andra städer har betydligt färre 🤔

Precis som du säger att gang stalking pågår runt en skapar en slags split personlighet man måste låtsas som om det inte finns när man umgås med andra för att inte verka alltför onormal.

Men ibland kan släktingar vänner notera att mystiska saker händer runt oss och då måste man ju erkänna att det är så att man blir gang stalkad.

Till exempel mitt ex som inte trodde på att jag blev gang stalkad hörde vid ett tillfälle när vi kom tillbaka från en resa en man som kom gående på en gata och pratade i en mobiltelefon och sa han är tillbaka nu och tittade på mig🤔

Samma sak hände i en mataffär några år senare en kvinna som gick med en mobiltelefon och pratade och titta på mig han är tillbaka nu men den gången var jag ensam.

Det finns en orsak till varför dom vill isolera oss från nära relationer eftersom dom kan få vittna att gang stalking faktiskt förekommer 🙄
Citera
2024-08-10, 19:55
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Anledningen till att jag misstänker neurokrigföring, neuroforskning och liknande i mitt egna GS-fall är för att jag föddes med en neurologisk åkomma som jag träffade många olika medicinska doktorer i barndomen och vissa var neurodoktorer. Min hjärna har skannats några gånger under uppväxten. Därmed är det tänkbart att någon doktor var kopplad till oetisk forskning och satt mig på deras GS-lista i syfte att studera mig och även forska (experimentera) genom GS-stimuli.

Sedan år 2013 har jag blivit öppet utsatt för GS. Vad har jag åstadkommit sedan dess:
  • Tagit masterexamen i företagsekonomi
  • Tagit högskoleexamen i datateknik
  • Studerat på doktorandnivå (en termin)
  • Byggt ett internationellt vänskapsnätverk
  • Startat och drivit framgångsrikt företag (med andra; lämnat pga GS)
  • Arbetat några jobb som ekonom och mjukvaruutvecklare (utsatt för GS)
  • Haft några flickvänner (relation fallerade pga GS)
  • Varit involverad i rättsmål (skapat pga GS)

Ljuga kan du i vart fall, ditt enda nätverk av vänner är andra sjuka människor som du dragit med dig ner i din avgrund.
Citera
2024-08-10, 19:56
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J

Dock förklarar han inte varför det finns flera gang stalkers i vissa städer och andra städer har betydligt färre 🤔

Precis som du säger att gang stalking pågår runt en skapar en slags split personlighet man måste låtsas som om det inte finns när man umgås med andra för att inte verka alltför onormal.

Men ibland kan släktingar vänner notera att mystiska saker händer runt oss och då måste man ju erkänna att det är så att man blir gang stalkad.

Till exempel mitt ex som inte trodde på att jag blev gang stalkad hörde vid ett tillfälle när vi kom tillbaka från en resa en man som kom gående på en gata och pratade i en mobiltelefon och sa han är tillbaka nu och tittade på mig🤔

Samma sak hände i en mataffär några år senare en kvinna som gick med en mobiltelefon och pratade och titta på mig han är tillbaka nu men den gången var jag ensam.

Det finns en orsak till varför dom vill isolera oss från nära relationer eftersom dom kan få vittna att gang stalking faktiskt förekommer 🙄

Efter vad du skriver här är det absolut ingen som kan ta dig för att vara normal, inte ens lite på kanten är du normal.
Citera
2024-08-10, 20:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Kan det också vara meningen att vår sociala krets ska verka som informatörer och agenter åt GS-handlers? Exempelvis är våra familjer, vänner och partners medvetna att vi är utsatta för påverkan och troligen får de instruktioner av GS-handlers vad att göra och säga när vi uppmärksammar GS-stimuli. GS-operationens primära mål är att skapa en feedback-loop mellan vår perception och våra handlingar mot deras GS-simuli där deras stimuli ska reagera på vårt beteende. Exempelvis delar jag en Tiktok av en drömbil som en grön M5-BMW och dagen efter står det en grön BMW liknande M-5 parkerad bakom ens bil på ICA efter shoppingen. Troligen är GS-systemet automatiserat sedan minst 10 år tillbaka med artificiell intelligens och på det sätt kan algoritmer och även interaktion online ske i realtid.

Min poäng är att de vill att vi ska dokumentera våra upplevelser och skriva om dessa eftersom då får de data om hur vi reagerar på deras GS-stimuli. Därefter kan de förfina sina GS-stimuli och sitt GS-system om det är för forskning och utveckling eller liknande. Åtminstone en del av operationen är just denna feedback-loop.

Frågan är hur snabbt information kan spridas och användas i GS-systemet och bland GS-förövare i praktiska vis. Manipulation av psykologi och perception är grunden i deras försök att kontrollera våra beteenden i hypergame-spel där GS-måltavla är medvetna om spelets regler och hur GS-förövare agerar. Vi behöver inte veta varför spelat finns och dess ändamål eller vilka som ansvarar - det enda intresse för GS-handlers och GS-förövare är vilka beslut vi tar och hur vi reagerar till GS-stimuli. Självklart utfallsmatrisen i spelet noga utstuderat och GS-handlers har insyn i hur vi kommer reagera. Därmed betyder det att samhället är spelplanen och det intressanta är också hur vi spelar GS-spelet i samhället och hur vi väljer att möta GS-stimuli och därmed bygga mental motståndskraft mot deras försök att utverka påverkan i våra liv. Därför är det ett spel eftersom reglerna är satta efter instruktioner från GS-handlers - meningen är att vi ska upptäcka spelet och förhålla oss till det. Därför slutar de inte och upprepar beteenden i sociala kretsen.

Hur djupt går deras psykologiska manipulation? Ända ner till neuro. GS-stimuli som vi utsätts för ändrar i det långa termen kemin och neurostrukturen i vår hjärna via den information vi blir tvingade att konsumera genom GS-stimuli. Effektivt ändras vi som person över tid vilket sammanfaller med att GS-stimuli antagligen ändrar vår kärnpersonlighet eller skapar en ny s.k. GS-personlighet som vi håller gömt i vardagen.

Det är olagligt, oetiskt och amoraliskt att försöka kontrollera oskyldiga personer och förfölja, spionera och förtala bakom ryggen i syfte att orsaka emotionell och psykologisk skada som post-trauma, trauma, kronisk stress, oro, depression etc. Jag tror på mina vänner när de refererar till mina GS-handlers som "psykopater". Speciellt om det handlar om kriminella och oetiska forskningsprojekt inom t.ex. medicin och psykologisk krigföring.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-08-10 kl. 21:30.
Citera
2024-08-11, 03:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn

Citat:

Vad tror ni om att GS-handlers övertygar personer i vår social nätverk att låtsas "hata" oss för att de påstår att vi är "Guds utvalda"? I den meningen att vi ska utsättas för förföljelse (GS-stimuli) för att vi är "kristna" - det betyder inte att alla måste vara kristna?

GS vill att vi ska ha förakt till GS-förövare för att dessa är "demoner" eller "satans agenter" som fått betalt att "hata oss" och därmed att förakta pengar och ondska också? Inte nog med att vår sociala krets kallar GS-handlers för "psykopater" vilka är i extrema kristna synsätt demoner som saknar en själ.

Bara för att GS-handlers använder kristendomen för att motivera existensen av GS som att förverkliga bibliska koncept som att "Guds utvalda" ska bli förföljda (trakasserade) av satans agenter? Är det passande för Dr Robert Duncan att kalla "vapnet" som används för S.A.T.A.N i hans bok "Project: Soul Catcher"? Samt att teknologi för beteendeförändring kallas för C.H.R.I.S.T. vilket insuerar att GS ska i bästa fall få oss att bli mer som Kristus efter beteendemodifikation? Ju mer våra familjer, vänner, bekanta etc förföljer oss desto mer tror de att bibliska koncept och skript uppfylls - därmed ser GS-förövare det här som positivt.

GS-instruktioner innefattar att kalla oss "galna" och gaslighta oss eftersom "satan" vill få oss tro att Gud inte finns och all GS-stimuli vi upplever är bara psykisk sjukdom. GS-förövare utför GS-stimuli för att sedan gaslighta och kalla oss "schizofrena" när vi påpekar deras GS-stimuli vilket i praktiken är manipulation av psykologi och perception via metoder i psykologisk krigföring. I GS-gruppens syns är GS-måltavlor "utvalda av Gud" att utsättas för psykologisk krigföring för att få oss inte bli som Guds utvalda men det är egentligen omvänd psykologi eftersom vi är utsatta för de facto beteendemodifikation via GS-stimuli.

I termer av hypergame-spel måste GS-måltavlan veta spelets regler för att verka och ta beslut samt att anpassa sig i ett spel som vi inte vill spela men är tvingade att förhålla oss till. GS-handlers vill att vi drar egna slutsatser om spelets syfte och mål som att vi ska vara "Guds utvalda" och vi attackeras av världsliga krafter som DEW och psykologisk krigföring av psykopater som använder mind control och manipulation för att ljuga och bedra samt betala av familjer, vänner, bekanta etc. att svika oss och utföra GS-stimuli.

I korta drag anser GS-förövare att vi ska tro att "Gud är med oss" när vi utsätts för GS och ska vara ett testamente till gudomlig skydd och skydda våra själ så vi inte "förändras" av GS-stimuli för att bli "onda". Bibelns skriver att Jesus blev hatad för att han var utvald av Gud och alla som tror på Jesus kommer också bli förföljda speciellt om det är kristna utvalda.

GS är i andra ord en global social engineering-program som betjäna den extrema kristna (religiösa) eliten som Jesuiter, Katolska kyrkan och Frimurare i den mening att vi är ett testamente på Gud och Bibelns vilket är hur de faktiskt övertygar samhället och nära personer att delta. Ironin är att vi utsätts för bedrägeri, förtal och lögner enligt Bibeln av vår sociala nätverk som anspelar som satans agenter när de är krypto-kristna som anser att de har gudomlig skyldighet att mörda och driva personer till vansinnes i Guds namn och Bibeln.

Kristna extremister med auktoritet och makt som End-Time-kristna anser att de måste göra allt mellan himmel och jord att förverkliga domedagsprofetia och bibeln - de tar saker i egna händer och försöker manifestera det. Därför finns denna domedagsältande om DEW, Mind Control-vapen och att GS kan göra vem som helst till att hata och bedra - så vi sätts i rädsla och oro. Självklart ska GS också stärka vår tro eftersom det ser ut som att någon övernaturlig kraft är bakom GS och vi måste anta att det är satan/demoner som använder DEW-vapen men samtidigt anta att Gud/änglar skyddar oss eftersom vi ska vara "Guds utvalda". Främst vill de manifestera fram anti-Kristus per Bibeln eftersom denne spelar en central roll i End-Times (inför domedagen) som Jesus kommer förgöra med en enkel handgest. Ibland verkar de tro att jag ska bli anti-Kristus vilket går in på deras besatthet av identitet och misstagen identitet där de bara antar saker om oss som inte är sanna likt att GS-handlers ljuger om oss och påstår t.ex. att vi är "Guds utvalda" eller "anti-Kristus"/Lucifer och ska behandlas på ett visst sätt därefter.

Vi får inte underskatta den kristna extrema eliten i USA och Italien som verkar genom militären, underrättelsetjänster, Jesuiter, Frimurare etc. (Illuminati) - de har enorma tillgångar och resurser att manifestera vad de är önskar genom psykologiska operationer och social engineering. Åtminstone kan den kristna perspektivet av GS vara en sektion av den globala social engineering-systemet som eliten styr mot massan och såklart individer.

En sak är säker: om ens familj kan övertalas att delta och hålla tyst om det oavsett utfall och misär finns det inte en "enkel" förklaring utan familjen måste tro stenhårt på vad GS-handlers säljer och familjen måste veta att vi utsätts för GS-stimuli överallt och inte enbart från familjen själv. Det är riktigt psykopatiskt:

GS-gruppen påstår att vi är "Guds utvalda" eller liknande och utför GS-stimuli för att förstärka vår egna tro om det genom direkt erfarenhet av att vi ska känna oss "speciella". GS-förövare vet redan skälet till GS-stimuli men spelar spelet med instruktioner. Målet är att övertyga GS-måltavlor om en viss verklighet genom GS.stimuli eftersom direkt erfarenhet av "Gud/Satan" är hur kristna radikaler och extremister skapas - de vill att vi ska tro djupt om det som GS-operationen "säljer". I mitt fall kanske ska jag känna mig speciell som att Gud utför det och att jag är utvald att uppleva GS i syfte att förändras i beteende och tro precis som Jesus blev och hans följare till följd av förföljelse av romerska auktoriteter och judiska religiösa eliten som hatade det Jesus påstod.

Därmed är kristna familjer som min egna lätta att övertala till att stödja och utföra GS i över 11 år. Vad tror ni om ovanstående?
Senast redigerad av RiktigTI 2024-08-11 kl. 04:08.
Citera
2024-08-11, 06:18
Medlem
Citat:
Vad tror ni om att GS-handlers övertygar personer i vår social nätverk att låtsas "hata" oss för att de påstår att vi är "Guds utvalda"?

Störd, narcicist, rasist, barnmisshandlare, djurmisshandlare, coronaspridare, nazist, pedofil, autist, psykos, mytoman, tjuv, idiot, kommunist, fake news, svensk Breivik, bidragsfuskare, tvångsvård, omhändertagande av barn, fuskare, skojare, ryssvän, terrorist, vaccinvägrare, gängkriminell, nättroll, knäppgök, inbillad osv

Anmärker de på din tro så är det väl bara stimuli. Det är knappast grunden de har dig uppe för utan du är lurad undan vad de egentligen har dig uppe för. Får de dig att skriva saker som gör att du ser löjlig ut i deras nätverk passar det dem utmärkt.

Du gör arbetet åt dom och binder dessutom upp en hel tråd i social media medan de gapflabbar runt dig i din omgivning.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-08-11 kl. 06:54.
Citera
2024-08-11, 06:44
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Vad tror ni om att GS-handlers övertygar personer i vår social nätverk att låtsas "hata" oss för att de påstår att vi är "Guds utvalda"? I den meningen att vi ska utsättas för förföljelse (GS-stimuli) för att vi är "kristna" - det betyder inte att alla måste vara kristna?

GS vill att vi ska ha förakt till GS-förövare för att dessa är "demoner" eller "satans agenter" som fått betalt att "hata oss" och därmed att förakta pengar och ondska också? Inte nog med att vår sociala krets kallar GS-handlers för "psykopater" vilka är i extrema kristna synsätt demoner som saknar en själ.

Bara för att GS-handlers använder kristendomen för att motivera existensen av GS som att förverkliga bibliska koncept som att "Guds utvalda" ska bli förföljda (trakasserade) av satans agenter? Är det passande för Dr Robert Duncan att kalla "vapnet" som används för S.A.T.A.N i hans bok "Project: Soul Catcher"? Samt att teknologi för beteendeförändring kallas för C.H.R.I.S.T. vilket insuerar att GS ska i bästa fall få oss att bli mer som Kristus efter beteendemodifikation? Ju mer våra familjer, vänner, bekanta etc förföljer oss desto mer tror de att bibliska koncept och skript uppfylls - därmed ser GS-förövare det här som positivt.

GS-instruktioner innefattar att kalla oss "galna" och gaslighta oss eftersom "satan" vill få oss tro att Gud inte finns och all GS-stimuli vi upplever är bara psykisk sjukdom. GS-förövare utför GS-stimuli för att sedan gaslighta och kalla oss "schizofrena" när vi påpekar deras GS-stimuli vilket i praktiken är manipulation av psykologi och perception via metoder i psykologisk krigföring. I GS-gruppens syns är GS-måltavlor "utvalda av Gud" att utsättas för psykologisk krigföring för att få oss inte bli som Guds utvalda men det är egentligen omvänd psykologi eftersom vi är utsatta för de facto beteendemodifikation via GS-stimuli.

I termer av hypergame-spel måste GS-måltavlan veta spelets regler för att verka och ta beslut samt att anpassa sig i ett spel som vi inte vill spela men är tvingade att förhålla oss till. GS-handlers vill att vi drar egna slutsatser om spelets syfte och mål som att vi ska vara "Guds utvalda" och vi attackeras av världsliga krafter som DEW och psykologisk krigföring av psykopater som använder mind control och manipulation för att ljuga och bedra samt betala av familjer, vänner, bekanta etc. att svika oss och utföra GS-stimuli.

I korta drag anser GS-förövare att vi ska tro att "Gud är med oss" när vi utsätts för GS och ska vara ett testamente till gudomlig skydd och skydda våra själ så vi inte "förändras" av GS-stimuli för att bli "onda". Bibelns skriver att Jesus blev hatad för att han var utvald av Gud och alla som tror på Jesus kommer också bli förföljda speciellt om det är kristna utvalda.

GS är i andra ord en global social engineering-program som betjäna den extrema kristna (religiösa) eliten som Jesuiter, Katolska kyrkan och Frimurare i den mening att vi är ett testamente på Gud och Bibelns vilket är hur de faktiskt övertygar samhället och nära personer att delta. Ironin är att vi utsätts för bedrägeri, förtal och lögner enligt Bibeln av vår sociala nätverk som anspelar som satans agenter när de är krypto-kristna som anser att de har gudomlig skyldighet att mörda och driva personer till vansinnes i Guds namn och Bibeln.

Kristna extremister med auktoritet och makt som End-Time-kristna anser att de måste göra allt mellan himmel och jord att förverkliga domedagsprofetia och bibeln - de tar saker i egna händer och försöker manifestera det. Därför finns denna domedagsältande om DEW, Mind Control-vapen och att GS kan göra vem som helst till att hata och bedra - så vi sätts i rädsla och oro. Självklart ska GS också stärka vår tro eftersom det ser ut som att någon övernaturlig kraft är bakom GS och vi måste anta att det är satan/demoner som använder DEW-vapen men samtidigt anta att Gud/änglar skyddar oss eftersom vi ska vara "Guds utvalda". Främst vill de manifestera fram anti-Kristus per Bibeln eftersom denne spelar en central roll i End-Times (inför domedagen) som Jesus kommer förgöra med en enkel handgest. Ibland verkar de tro att jag ska bli anti-Kristus vilket går in på deras besatthet av identitet och misstagen identitet där de bara antar saker om oss som inte är sanna likt att GS-handlers ljuger om oss och påstår t.ex. att vi är "Guds utvalda" eller "anti-Kristus"/Lucifer och ska behandlas på ett visst sätt därefter.

Vi får inte underskatta den kristna extrema eliten i USA och Italien som verkar genom militären, underrättelsetjänster, Jesuiter, Frimurare etc. (Illuminati) - de har enorma tillgångar och resurser att manifestera vad de är önskar genom psykologiska operationer och social engineering. Åtminstone kan den kristna perspektivet av GS vara en sektion av den globala social engineering-systemet som eliten styr mot massan och såklart individer.

En sak är säker: om ens familj kan övertalas att delta och hålla tyst om det oavsett utfall och misär finns det inte en "enkel" förklaring utan familjen måste tro stenhårt på vad GS-handlers säljer och familjen måste veta att vi utsätts för GS-stimuli överallt och inte enbart från familjen själv. Det är riktigt psykopatiskt:

GS-gruppen påstår att vi är "Guds utvalda" eller liknande och utför GS-stimuli för att förstärka vår egna tro om det genom direkt erfarenhet av att vi ska känna oss "speciella". GS-förövare vet redan skälet till GS-stimuli men spelar spelet med instruktioner. Målet är att övertyga GS-måltavlor om en viss verklighet genom GS.stimuli eftersom direkt erfarenhet av "Gud/Satan" är hur kristna radikaler och extremister skapas - de vill att vi ska tro djupt om det som GS-operationen "säljer". I mitt fall kanske ska jag känna mig speciell som att Gud utför det och att jag är utvald att uppleva GS i syfte att förändras i beteende och tro precis som Jesus blev och hans följare till följd av förföljelse av romerska auktoriteter och judiska religiösa eliten som hatade det Jesus påstod.

Därmed är kristna familjer som min egna lätta att övertala till att stödja och utföra GS i över 11 år. Vad tror ni om ovanstående?

Jag vet nu att du med flera i din släkt är i akut behov av hjälp.
Du verkar vara den som inte vill de ska få detta och du har högst osunda tankar om kvinnor.
Citera
2024-08-11, 09:13
Medlem
Citat:

.... GS-instruktioner innefattar att kalla oss "galna" och gaslighta oss eftersom "satan" vill få oss tro att Gud inte finns och all GS-stimuli vi upplever är bara psykisk sjukdom. GS-förövare utför GS-stimuli för att sedan gaslighta och kalla oss "schizofrena" när vi påpekar deras GS-stimuli ...

Så dina påhittade "GS-förövare" (släkt och vänner) kallar dig galen och schizofren. Och de anser att det du kallar "GS-stimuli" beror på psykisk sjukdom.

Aldrig funderat på om det ligger något i det? Aldrig funderat på att låta någon utomstående, som t.ex en läkare, undersöka om du är sjuk?
Citera
2024-08-11, 13:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Störd, narcicist, rasist, barnmisshandlare, djurmisshandlare, coronaspridare, nazist, pedofil, autist, psykos, mytoman, tjuv, idiot, kommunist, fake news, svensk Breivik, bidragsfuskare, tvångsvård, omhändertagande av barn, fuskare, skojare, ryssvän, terrorist, vaccinvägrare, gängkriminell, nättroll, knäppgök, inbillad osv

Anmärker de på din tro så är det väl bara stimuli. Det är knappast grunden de har dig uppe för utan du är lurad undan vad de egentligen har dig uppe för. Får de dig att skriva saker som gör att du ser löjlig ut i deras nätverk passar det dem utmärkt.

Du gör arbetet åt dom och binder dessutom upp en hel tråd i social media medan de gapflabbar runt dig i din omgivning.

Menar du att alla orsaker ovan medför aktiva GS-åtgärder? Vad betyder "skojare" och "nättroll"?

Det jag skriver om är aktiva åtgärder i syfte av total dominans genom manipulation av psyke och perception samt via social kontroll (GS-nätverk) påverka en GS-måltavla.
Citera
2024-08-11, 15:45
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Menar du att alla orsaker ovan medför aktiva GS-åtgärder? Vad betyder "skojare" och "nättroll"?

Det jag skriver om är aktiva åtgärder i syfte av total dominans genom manipulation av psyke och perception samt via social kontroll (GS-nätverk) påverka en GS-måltavla.

Det är ingen som behöver tvinga dig att ljuga om att du är företagare, har svårt med kvinnor, tror att kvinnor visar brösten. Allt det sjuka gör du helt själv och det roligaste är att absolut ingen organisation är intresserad av det över huvud taget.

Tror nog rådet att söka hjälp innan du skadar fler i din omgivning är korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in