Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-10, 20:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Du missar min poäng. Hur avgör man att det "inte råder någon tvekan" att det handlar om kognitiv krigföring?". För att avgöra det måste du använda hjärnan. Men en hjärna som är drabbat av psykisk sjukdom fungerar inte som den ska. Den kan inte avgöra ifall det råder någon tvekan om någonting alls.

En av de svåraste insikter man kan uppnå är insikten att man kanske inte kan lita på sin egen upplevelse av verkligheten. Att man inte längre kan bedöma vad som är sant och vad som är hjärnspöken. Att man behöver hjälp, vård och terapi för att bota en sjukdom som sedan länge gömt sig i ens egen skalle. Jag hoppas du når dit, för det är uppenbart att du lider av din nuvarande situation.

Jag lider inte i dagsläget än att vilja avslöja skitet och få upprättelse. Sätta de ansvariga i fängelse. GS-operationen i sig är genialisk eftersom den fungerar precis med grund i psykiska sjukdomar. För att dölja deras olagliga krigföring måste något göras för att diskreditera GS-måltavlor före att ens "undersökningen" påbörjas. Därmed tror alla inblandade att vi redan är "sjuka" och ska testas eller testas för vad än GS-handlers påstår.

Som jag skrev i tidigare inlägg vill GS-gruppen att vi blir besatta av GS-stimuli och att avslöja deras operationen därmed ska vi alltså samla "bevis" och tänka på det dygnet runt. Det i sig är en form av mental ohälsa som skapas genom att vi hjärntvättas av deras GS-stimuli att konstant ha uppsikt om det som utförs. Hur hjärntvättningen ("programmet") sker förklaras i detalj här: https://zersetzung.org/audio/ayt/TS-...rgeted.com.mp3

Jag har ingen hjärnskada. Däremot har jag blivit utsatt för kognitiv krigföring i 12 år. Redan år 2013 erkända en av mina bekanta att denna blev kontaktad via telefon för att fråga ut mig och samla information. Efter sådan lång tid har jag knappast blivit sämre men bättre på att motstå deras GS-stimuli eftersom jag förstår vad som sker och varför. De destruktiva effekterna uppkommer mest de först tre åren (enligt 1000-tals vittnesmål) och därefter brukar de flesta upptäcka GS-sällskapet online. Jag är en av 1000-tals i väst som utsätts för snarlika GS-stimulier.

Oavsett vad du tror på finns det ett undangömt system i samhället som kan utverka psykologisk krigföring på vem som helst i olika grader. Vissa psykologiska uppsättningar är mer känsliga mot påverkan. Läs mer om perceptionshantering här: http://exposinginfragard.blogspot.co...anagement.html

Sedan om det används för forskning, sociala, politiska eller religiösa ändamål beror på vem GS-måltavlan är och vad GS-sponsorn vill.
Citera
2025-01-10, 20:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynk21
Det kan vara så att hans hjärna är för skadad för att kunna svara!

Eller så blir svaret automatiskt felaktigt för att hjärnan är felkopplad.

Hjärnor är ömtåliga saker som man skall vara rädd om.

Fel. Hjärnan är en de starkaste och anpassningsbara organen. Håller med att alla ska ta hand om sin mentala hälsa och biologiska hjärna genom att undvika rökning, droger, koffein, alkohol och dålig sömn. Jag är en livslång nykterist, tränar gym 2-3 gånger i veckan, tar en hel del kosttillskott som är gynnsam för kropp och hjärna, dricker mycket grönté (inget kaffe), tränar min hjärna intellektuell dagligen genom kodande (mjukvaruutvecklare) och annat. Jag använder tre olika språk flytande dagligen + programmeringsspråk. Hjärnan i sig kan hållas ungt livet ut vid rätt skötsel är min egna uppfattning.
Senast redigerad av RiktigTI 2025-01-10 kl. 21:25.
Citera
2025-01-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har kontakt med en väldigt smart (mjukvaruutvecklare) 23-årig tjej i USA som är en GS-måltavla och fick en schizofreni-diagnos. Hon har provat medicinerna, gick upp typ 20 kg och sade att medicinen inte alls hjälpa i att få bort GS vilket hon trodde på till att börja med. Sedan upptäckte hon GS online och började förstå och inse att hon har blivit lurad.

Vad kom först, hönan eller ägget?

En ganska typisk TI historia som även passar in på dig. Insjuknande och misslyckad vård för att därefter gå ned sig i en masspsykos där man försöker rationalisera sin sjukdom genom att skylla på Illuminati, strålkanoner och en världsomspännande konspiration.
Citera
2025-01-10, 21:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad kom först, hönan eller ägget?

En ganska typisk TI historia som även passar in på dig. Insjuknande och misslyckad vård för att därefter gå ned sig i en masspsykos där man försöker rationalisera sin sjukdom genom att skylla på Illuminati, strålkanoner och en världsomspännande konspiration.

Ironiskt nog lever du och alla förnekare i en fantasivärld där ondska, korruption och mind control-system inte existerar. Konspirationer finns överallt precis som mind control-operationer finns överallt. Ingen bryr sig förrän de blir drabbade. Cambridge Analytica och USA-valet 2016 är typexempel på 5:e generationens krigföring genom att använda en civil resurs som Facebook. Nåväl.
Citera
2025-01-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ironiskt nog lever du och alla förnekare i en fantasivärld där ondska, korruption och mind control-system inte existerar.

Absolut inte. Jag är helt övertygad om att ondska och korruption är väldigt vanligt.
Citera
2025-01-10, 23:47
Medlem
magis avatar
...
Om ni känner er trakasserade av främmande människor ute på stan eller på gallerior ska ni börja följa efter dem tills de kommer till en bil, där ni tar bilnummer .
Sedan tar ni fram ägaren och bostadsadress till bilen på trafikverket.
Sedan kollar ni ägarens Facebook och andra sociala medier efter tex religiösa aktiviteter eller andra grupperingar.

När jag läste till civilingenjör i teknisk fysik på LTH blev jag mobbad för första gången i mitt liv
och de gav sig på mig på föreläsningar, raster och ute på stan.
När jag stängde av telefonen dagen och natten innan tentor saboterades min bil och cyklar.
Fick telefonhot på natten innan tentor och mycket värre saker.

Jag upptäckte efter ett år att alla var religiösa.
jag jämförde min population av identifierade individer med statistiska centralbyråns data över andelen olika aktiva religiösa grupper i samhället.
Låt säga jag inbillade mig alltihop och identifierade slumpmässigt folk.
Då borde andelen aktiva religiösa vara lika stor som med SCS statistik.
Men jag hade mellan 7 och 10 ggr högre andel religiösa i min population.
Mellan 2000 till 2006 tog jag stickprov på de som var tydligt aggressiva
och alla var medlemmar i en speciell kyrka.
Jag har skrivit om detta på flashback och andra forum och Facebook grupper osv
och blivit kontaktad av personer som känt igen sig i mobbingen jag beskriver.
Jag hjälper dem då med att identifiera folk
och kan bara konstaterar att i samtliga fall varit religiösa grupper.

Är det vanliga personer som identifieras så luras de tex till en tjej då de sprider ut att tjejen är lätt efterbliven och om de står utanför på natten så kallar hon dem osv osv.
Tror nu efter 20 år att religiösa är desperata då folk sluta betala kyrkoskatt och lämnar religion i mängder. Det kommer fram mer och mer horribla historier om övergrepp och värre från de religiösa skolorna i Kanada och tex Irland där man hittat hundratals döda skolbarn utanför och runt de religiösa skolorna och man har inte ens undersökt alla religiösa skolor i världen.
Bara i Kanada tror man det kan ligga ca 30 000 döda barn runt de religiösa skolorna.
När detta kommer ut till allmänheten kommer religiösa att upphöra i vårt moderna samhälle.

Så även i USA och Kanada lämnar folk sin tro och kyrkor i mängder.
Så de är nu desperata och angriper fanatiskt folk som de anser vara ett hot mot deras religion.
Det är inte bara Kristna sekter ska ni ha klart för er ......

Så blir ni mobbade så försök identifiera dem och att ta deras bilnummer är en effektiv metod
om det sker ute på stan.

Gang stalking är på riktigt.
2006 började jag ta personlig kontakt med politiker och berättade om hur jag kartlagt folk mellan den 21 maj 1998 till 2006 och gav dem all information och utbildade dem i vad som pågår i samhället.

Det vart först då mobbing och trakasserier minskade för mig.
De förstod att jag hade kartlagt och identifierat mängder av dem.
Då trakasserier minskade 2006 var det ännu ett bevis på att jag hade rätt.

Sedan vi fick religiösa skolor i Sverige har detta bara ökat då ungdomar drivs in i religiös fanatism
under hela sin skoltid.

Kan tipsa om att det inte bara är religiösa sekter som håller på med detta.
Gissa vilka andra grupper på universiteten som gallrar ut folk
om de anser man är ett problem.

Folk måste vakna upp och förstå att man idag inte kan skoja hur som helst längre
och speciellt inte på universiteten.

MagI
....
Citera
2025-01-11, 06:39
Medlem
Man förtalar Targeted Individuals grovt genom att påstå att de är psykiskt sjuka, deprimerade och självmordsbenägna. Sedan sätter man dem under "suicidal watch" via militär (military protection service), polis och kommun som övervakar TI, bostad, bil, datorer och telefoner 24/7 tillsammans med Grannsamverkan och andra organisationer som övertygas om att TI måste ha "hjälp" och måste övervakas överallt. För de som ändå tvivlar, presenterar man t.ex falska sjukjournaler och/eller ändrar och klipper och klistrar i befintliga sådana.

Eftersom TI inte är självmordsbenägen eller psykiskt sjuk - allt är lögn, måste man försöka skapa det narrativet. Så man sätter in terror med vansinniga övergrepp - dygnet runt bevakning, förföljer och fotograferar TI överallt, hackar telefon och dator, sätter spårning på bilen och övervakning i hemmet, gangstalking samt övriga taktiker som "same exit/entrance" av grannar, brightening, crowding, gaslighting med mera och inte att förglömma - attackerar dem med elektroniska vapen.

Man ger (eller säljer) alla personer som TI känner och inte känner tillgång till övervakningsutrustningen, även den i och utanför TI:s hem. Alla som vill spionera på TI dygnet runt ges chansen. Man förstör TI:s relationer, arbete, hemfrid, ägodelar, dödar deras husdjur, trakasserar deras barn och terroriserar dem dygnet runt och överallt... Allt för att försöka få lögnen om TI:s "självmordsbenägenhet" som man spridit ut om TI att "stämma". Man vill försöka få TI att ta livet av sig.

Det är en militär operation och familjemedlemmar är involverade. Men det är inte hela historien... och det handlar om pengar.
Senast redigerad av FiF 2025-01-11 kl. 07:22.
Citera
2025-01-11, 22:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Man förtalar Targeted Individuals grovt genom att påstå att de är psykiskt sjuka, deprimerade och självmordsbenägna. Sedan sätter man dem under "suicidal watch" via militär (military protection service), polis och kommun som övervakar TI, bostad, bil, datorer och telefoner 24/7 tillsammans med Grannsamverkan och andra organisationer som övertygas om att TI måste ha "hjälp" och måste övervakas överallt. För de som ändå tvivlar, presenterar man t.ex falska sjukjournaler och/eller ändrar och klipper och klistrar i befintliga sådana.

Eftersom TI inte är självmordsbenägen eller psykiskt sjuk - allt är lögn, måste man ...

Mycket av det som sker mot en GS-måltavla beror på vad GS-gruppen kan komma undan med till att börja med. Det är ett samspel mellan många faktorer som GS förhåller sig till som GS-måltavlans beteende, psykologi, sociala nätverk, intelligens, familj, boendeform, arbete och annat. Därmed beror mycket av deras effekter på hur väl GS-måltavlan kan motstå och motverka GS-stimuli. Därför är uppbyggnaden av mental motstånd, mental hälsa och sund livsstil mycket viktigt i att minimera GS-effekterna i ens liv.

I militärtermer är det ett program som grundar sig i 5:e generationens krigföring vilket utnyttjar samhället och civila resurser. I kort handlar det om kognitiv krigföring men för GS-måltavlor är vi i huvudsak utsatta för perceptionshantering där våra perceptioner manipuleras.

GS-gruppen kommer undan med att utföra social och psykologisk krigföring/kontroll genom att genomföra "undersökningar" med premissen att vi potentiellt har paranoid schizofreni. Det testas genom att provocera våra reaktioner genom att utföra GS-stimuli som stimulerar schizofreni och ska aktivera delar av hjärnan relaterat till sjukdomen - kan även ses som neurokrigföring om medicinering används på en icke-schizofrenisk hjärna vilket skadar den (om GS-måltavlan har otur att bli diagnostiserad). Det är täckmantel som GS-förövare arbetar ifrån. Men det är bedrägeri. Hela syftet är att utnyttja och komma undan med 5:e generationens krigföring öppet och lagligt samt få samhällets passiva medgivande och uppmaning att hemlighålla faktiska brott mot mänskligheten och många grova brott samtidigt som GS-måltavlan lider av det.

Se Milgram-psykologi där vetenskapsmän med auktoritet kan få 80% av populationen (testpersoner) att seriöst skada målpersonen via elektroniska stötar även målpersonen öppet klagar om stötarna men testpersonerna fortsatte ge stötar frivilligt under uppsikt av vetenskapsmännen. Det är så GS-förövare som familj och vänner blir lurade av den auktoritet som GS-handlers är.

Den sociala och psykologiska kontroll av GS-måltavlor och GS-förövare sker under bedrägeriformer. En populär teknologi i 5:e generationens krigföring (sociala nätverk, sociala medier och massmedia) är den s.k. "Nudge Technology" som ska "knuffa" GS-måltavlor mot viss riktning indirekt och utan att göra det medvetet för GS-måltavlan främst genom att manipulera perceptioner, psykologi och information som ges mot GS-måltavlan samt i huvudsak genom att få GS-förövare utföra GS-stimuli och på det sätt använda Nudge-teknologi (information som delas mellan GS-förövare som familj, vänner och partners) för att styra, kontrollera och manipulera en GS-måltavlas liv. Det efterliknar en typ av "Hidden Hand" som styr samhället. Därför är narcissister, psykopater och andra kluster-B personligheter utmärkta förövare eftersom dessa är ofta besatta av att ha kontroll över andra. Vidare lockar GS också wannabe-häxor eftersom dessa vill kontrollera andra genom sin påstådda häxkonst - GS-förövare som tror på irrationella saker och har personlighetsstörningar med sadistiska tendenser och låg empati är perfekta romantiska partners ur GS-gruppens agenda. Det här är troligen varför familj, vänner och partners deltar - att ha kontroll av en. Det ser oskyldigt ut också och många tror att det som sker är för GS-måltavlans bästa.

5:e generationens krigföring sker genom att manipulera ens hela liv under olika bedrägerier där GS-förövare motiveras genom lögner om att det sker för medicinska, politiska, säkerhets, sociala eller religiösa ändamål. Det är ett genialiskt system som arbetar som mentala sjukdomar, olika agendor och utifrån dessa premisser i syfte av att verka öppet och med samhällets "hjälp". Men det här är absolut inget nytt fenomen. GS ger metoder och verktyg till familj, vänner och partners att utverka social och psykologisk kontroll på ett "oskyldigt" sätt - även bara för att "testa" en för att hjälpa i en form av "undersökning". Det kan motiveras på många sätt. Huvudsaken är att rekrytera och bygga ett dynamiskt GS-nätverk som ska utnyttjas av GS-gruppen för att undersöka, påverka och kontroller GS-måltavlan via proxy.

Det är ett modernt kontrollsystem integrerat i informationssamhället där full-dominans av all information och perception eftersöks. I vissa fall skapar GS-stimuli artificiellt vanföreställningar och falska diagnoser. All information som samlas görs till nya PSYOPS också beroende på vad GS-gruppens agenda är. I en annan mening kan GS-sponsorna använda systemet att styra en GS-måltavlans liv bakom scenen i 5-10-20 år. Sådan kontroll utförs av eliter i underrättelse (NSA, CIA, Mossad, FSB, InfraGard etc), militär (USA-armén), sällskap (Frimurare, Jesuiter etc.), kyrkor (Katolska, Vatikanen etc) och den finansiella eliten. Intressen för social, finansiell och psykologisk kontroll är ENORM och det sker överallt i olika former. GS-måltavlor har blivit utvalda för hyper-targeting av kontrollsystemet som är integrerad genom infiltration av sociala nätverk, sociala medier och massmedia.Mycket utförs av PSYOP-förband och BIT-förband som GS-handlers antagligen är eller rapporterar till men görs under bedrägeriformer så det ser ut som "gäng som stalkar" och är något lokalt - meningen är inte att väcka misstänkar mot kontrollsystemet som infiltrerar ens sociala nätverk med olika metoder som lögner, undersökningar och dylikt.

Frågan är hur och varför kontrollsystemet används mot vissa - medicinska, politiska, sociala, religiösa eller experimentella ändamål? Användning av denna oetiska, kriminella och amoraliska kontrollsysten döljs officiellt som en "psykiskt sjukdom" --systemet skyddar sig självt genom att styra media-- men vänner och familj förstår efter en tid att inget sådant föreligger men blir troligen övertalade av den GS-gruppens auktoritet att fortsätta för nya "undersökningar" och troligen olika former av belöning och annan motivation som att hålla koll på oss oavsett "för eget bästa" istället för att avslöja operationen. Kruxet finns i att "undersökningen" måste ge sken av att all GS-stimuli.

Kort sagt handlar det om att en okänd sponsor vill utverka social och psykologisk kontroll mot vår vilja och utan samtycke. Familj, vänner och partners tror också att det handlar om effektiv kontroll av ens "utveckling" vare sig i beteende, kognition, psykologi, spiritualitet och information. Det här är absolut bedrägeri - väldigt få får veta hur stort och inflytelserikt kontrollsystemet är som kan ge oskyldiga i samhället schizofreni genom kognitiv krigföring som är baserad icke-kinetisk våld. Kontrollsystemets effektivitet baseras i många faktorer i GS-måltavlans liv och GS-sponsorns agenda. GS-måltavlor har ett krigföringssystem mot sig som försöker göra ens familj, vänner och andra till "vapen" mot en genom GS-stimuli. Deras mål är att förändra hur vi processer information och därmed manipulerar vår perception och information vi konsumerar - hjärntvätt fungerar optimalt i förvirring, rädsla, paranoia och dylika mentala tillstånd som ökar mottagningen av suggestioner från extern GS-stimuli. GS-gruppen vill "hacka" vår mentala motståndskraft och på det sätt lättare utverka kontroll av oss.

Om det är mot ockulta och sociala ändamål kan GS leda GS-måltavlor till misär, trauma och lägsta punkt i klivet i syfte av en sorts "spirituellt uppvaknande" och "pånyttfödelse" utfört av en kult/sekt/sällskap som har en upplysningsfilosofi och gnostiker. Det illustreras i filmen "The Game" (1997) som utför något mycket likt GS. I kort: trauma-baserad mind control som ska leda oss till en mer spirituell uppfattning och göra oss till spirituella/religiösa radikaler genom att vi vänder oss till Gud av GS-trakasserier. Därför finns skäl att förneka det så det ser ut som att en osynlig spirituell kraft utför en typ av demonisk "Hive Mind"-informationsdelning och även att människor blir besatta och utför GS-stimuli. Då handlar kontrollsystemet mot religiösa ändamål.

Länkar:
Artikel 1: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button

Artikel 2: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button

Artikel 3: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button

Artikel 4: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button

Artikel 5: https://www.reddit.com/r/TargetedSol...t=share_button
Senast redigerad av RiktigTI 2025-01-11 kl. 22:46.
Citera
2025-01-11, 23:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Att GS-gruppen utför "undersökning" genom att observera oss och studera oss via sociala nätverk grundas i att undersöka hur vi förändrats av GS-stimuli som utverkas av den GS-kontrollsystem. GS-förövare som familj, vänner och partners är medvetna att GS efterliknar psykiska sjukdomar som schizofreni. Syftet är att testa våra reaktioner och beteende genom att utsättas för GS-stimuli och se hur vi utvecklas men premissen för "undersökningen" är alltid att "testas". Det är bedrägeri. Kontrollsystem och dess PSYOP-effekter på vår hjärna är egentligen det som testas. Självklart hålls alla inblandade att psykologisk krigföring inte alls utförs på en seriös skala i syfte att bryta ner vår mentala motståndskraft och ge oss schizofreni-liknande symptom. Om vi får behandling genom medicin för det en artificiellt-skapad diagnos på en frisk hjärna är det tekniskt sett neurokrigföring. NATO har nyligen adopterat sin sjätte domän av krigföring "Kognitiv krigföring" vilket innefattar Nudge-teknologi och användning av civila och samhället samt neurokrigföring. GS-stimuli i sig är ämnat att stimulera vår kognitiva och emotionella reaktion men i syfte att förändra hur vi tänker till följd av att utsättas för GS-stimuli mot vår vilja - därför vill de förstöra vår mentala motståndskraft med att göra oss paranoida, rädda och stressade genom sabotage och förnedring. Det är ett kontrollsystem som använts senaste 2000-talet för att utverka social kontroll och social engineering i det undangömda för sociala, politiska, forsknings och religiösa ändamål med sponsorer i eliten inom underrättelse, militärer och sällskap.
Citera
2025-01-12, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF

Eftersom TI inte är självmordsbenägen eller psykiskt sjuk - allt är lögn, måste man försöka skapa det narrativet. Så man sätter in terror med vansinniga övergrepp - dygnet runt bevakning, förföljer och fotograferar TI överallt, hackar telefon och dator, sätter spårning på bilen och övervakning i hemmet, gangstalking samt övriga taktiker som "same exit/entrance" av grannar, brightening, crowding, gaslighting med mera och inte att förglömma - attackerar dem med elektroniska vapen.

Man ger (eller säljer) alla personer som TI känner och inte känner tillgång till övervakningsutrustningen, även den i och utanför TI:s hem. Alla som vill spionera på TI dygnet runt ges chansen. Man förstör TI:s relationer, arbete, hemfrid, ägodelar, dödar deras husdjur, trakasserar deras barn och terroriserar dem dygnet runt och överallt... Allt för att försöka få lögnen om TI:s "självmordsbenägenhet" som man spridit ut om TI att "stämma". Man vill försöka få TI att ta livet av sig.

Det är en militär operation och familjemedlemmar är involverade. Men det är inte hela historien... och det handlar om pengar.

Vi gang stalkers skyddar bara vårt grannskap mot lösdrivare och annat skräp. Värst är de som kallar sig TI för där finns alla dårarna.

Just nu har det flyttat in en under mig som inte betalade en av våra hantverkare så jag hoppar upp och ner ovanför honom som super mario hela dagarna och gapflabbar över "idioten" och säger
jag ser honom jag är gud. Hen tror nu jag är en illuminati
Citera
2025-01-12, 01:45
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Vad fan yrar du om din tölp? Vi har en intellektuell diskussion om olika typer av brott mot mänskligheten och diverse mind control-metoder. Att du ständigt utmålar oss som farliga och våldsamma utan bevis visar varför du egentligen skriver här. Du fattar ingenting om det mänskliga psyket heller. Att vi utsätts för dessa provokationer i många år visar på deras jävla inkompetens i att uppnå deras mål oavsett vad GS-handlers påstår. I grunden är det oetiskt, olagligt och kriminellt att utverka krigföringsmetodiker mot oskyldiga medborgare.

Dina argument betyder inte ett skit i våra sammanhang. Snarare försvarar du de riktiga kriminella som försöker provocera från brott och våldsamhet än att förhindra det. Samt alla GS-måltavlor som tagit självmord och tagit självskada ignoreras.

Ni som läser ska absolut inte anta att GS är ett form av polisiär verksamhet som ska "hjälpa" alla inblandade. Det är 5:e generationens krigföring som grundas sig i att utnyttja civila resurser i syfte av psykologisk krigföring och andra ändamål som politiska, sociala och även religiösa (påstår). Systemet används för social kontroll och social engineering i det undangömda under bedrägeri och falska motivationer som ska rekrytera civila i att utverka olika former av emotionell, mental och ekonomisk skada genom emotionella reaktioner vilket är varför deras "undersökning" är fixerat på våra reaktioner och beteende. Mer specifikt är det kognitiv krigföring ämnad att påverka vårat psyke genom GS-stimuli i en full-dominans av ens perception och information. I annat perspektiv kan det också vara en led i psyko-informatik där psykologi studeras och manipuleras genom information. Självklart görs det här olagligt och mot våra viljor därmed hålls det i allra största hemlighet mycket för att det handlar om psykologisk krigföring genom sociala media, massmedia och sociala nätverk. Om inte krigföring ämnas kontroll av våra liv som mål.

Vi är fler som är utsatta.
Citera
2025-01-12, 02:58
Medlem
Citat:
Att GS-gruppen utför "undersökning" genom att observera oss och studera oss via sociala nätverk grundas i att undersöka hur vi förändrats av GS-stimuli som utverkas av den GS-kontrollsystem. GS-förövare som familj, vänner och partners är medvetna att GS efterliknar psykiska sjukdomar som schizofreni. Syftet är att testa våra reaktioner och beteende genom att utsättas för GS-stimuli och se hur vi utvecklas men premissen för "undersökningen" är alltid att "testas". Det är bedrägeri. Kontrollsystem och dess PSYOP-effekter på vår hjärna är egentligen det som testas. Självklart hålls alla inblandade att psykologisk krigföring inte alls utförs på en seriös skala i syfte att bryta ner vår mentala motståndskraft och ge oss schizofreni-liknande symptom. Om vi får behandling genom medicin för det en artificiellt-skapad diagnos på en frisk hjärna är det tekniskt sett neurokrigföring. NATO har nyligen adopterat sin sjätte domän av krigföring "Kognitiv krigföring" vilket innefattar Nudge-teknologi och användning av civila och samhället samt neurokrigföring. GS-stimuli i sig är ämnat att stimulera vår kognitiva och emotionella reaktion men i syfte att förändra hur vi tänker till följd av att utsättas för GS-stimuli mot vår vilja - därför vill de förstöra vår mentala motståndskraft med att göra oss paranoida, rädda och stressade genom sabotage och förnedring. Det är ett kontrollsystem som använts senaste 2000-talet för att utverka social kontroll och social engineering i det undangömda för sociala, politiska, forsknings och religiösa ändamål med sponsorer i eliten inom underrättelse, militärer och sällskap.

Fundera lite över ditt liv. Som riktig TI har du nog varit förföljd, övervakad och mer eller mindre trakasserad i hela ditt liv. Det är ett militärt program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in