Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Min moder är också religiös och tror på astrologi och tarot-kort precis som många kvinnor. Ockultism är generellt sett definitionen på vad GS är - något som sker öppet men ingen bekräftar det. Vidare är det förankrat i nummer, symboler och tecken som anses vara speciella för hemliga sällskap och religioner. Numret 33 är signifikant för kristendomen och Frimurare då Jesus dog i den åldern och det är den högsta nivån i sällskapet. Den vanliga personen märker ofta inte av att samhället är uppbyggt av ockultism som tecken och nummer precis som GS verkar i samhället utan att den vanlige personen upptäcker det. Därmed finns det något i att vi GS-programmeras genom GS-stimuli att upptäcka det och de använder oftast information som är unik till oss för att informera att informationen sprids liksom jag märkte av det redan år 2013.
Ibland verkar det att GS är en form av språk våra GS-handlers använder för att informera oss att de är alltid närvarande och redogör vilken makt de egentligen besitter.
Varför tror du att hon slänger Bibeln? Har hon konverterats till satanist? Har hon sagt något om GS? Vad tror hon att du är utsatt för?
Det finns mycket runt gang stalking som kan vara svårt att förstå det är som ett hemligt parallelsamhälle som existerar runt oss och som tycks lyda under egna lagar 🤔
Ibland undrar man vad dom egentligen håller på med och mer djävulskt blir det desto mer man kollar upp information om dom.
Det är mycket med dessa människor som inte stämmer.
Det är precis som om dom spelar olika roller och låtsas vara olika personer vid olika tillfällen.
Detta fenomen uppdagades vid flera masskjutningar när samma person låtsades vara olika personer som bevittnat olika händelser de brukar kallas för crisis actors.
Finns bland annat ett företag som kallas visionbox som hyr ut crisis actors till olika tragiska händelser som är helt eller delvis iscensatt för att få det att se mer trovärdigt ut på tv 🤔
Jag tror att detta fenomen finns inom gang stalking också bland annat den där terapeuten som dykt upp under flera namn på tinder och naken bilder i grupper för singlar på Facebook varför hon gör detta har jag ännu inte förstått.
Verkar som många av dem inte orkar eller har samvete att hålla på med det här speciellt länge eftersom dom brukar försvinna ur ens liv efter 1-3 år 🤔
Vet inte om du har varit med om detta?
Min mamma är antagligen med i något ockult eller som du säger någon form av satanism vad det är har jag inte fått reda på och någon information kan jag inte räknat med från henne för hon är enormt förtegen.
Hon har inte direkt sagt något om gang stalking men hon verkar veta saker om mig och min ex fru som hon inte borde veta till exempel vid ett tillfälle när mitt ex var otrogen och saker som inträffade flera år senare.
Det verkar vara som min mor fick information av någon om vad mitt ex planerade.
När min bror blev kristen så vägrade hon att ta emot nattvarden vilket är väldigt konstigt hon som brukade lyssna på Christer Sjögrens andliga låtar flera gånger per dag förut men nu tycks hon ha blivit helt anti kristen.