2024-07-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Svenskt rättsväsende ser inte med direkt blida ögon på att man gång på gång ändrar sin fakta och inte riktigt minns vad man berättade igår, det är tydliga tecken på att man väver sin historia medans man berättar den och inget annat.

Hade de haft bevis hade de inte fjantat runt i komspirationsforum om illuminati, gud, mind control och dylikt.

Självbedrägeri är nog snarare en försvsrsmekanism mot misslyckanden i sin tillvaro. Att klä upp en fasad lager på lager. Klimaxet kommer när de intalar sig att de är speciella som nåt slags light workers, starseed och dylika vanföreställningar.

Bevisen består i att de filmar random bilar, flugskit på fönsterkarmar som nanokameror, skyller huvudvärkem från en lågfront på mikrovågsvapen, samma med eksém och hudsjukdomar från felnäring, springer omkring med strålningsmätare, tar skärmdumpar från whistle blowers i dårforum, tar bilder på sin blodiga avföring, tar röntgen på sig för att hitta mikrochip och så vidare.

Även om de haft bevis mot låt säga att statsmakten gör sitt jobb som de ser det så finns ingen media eller domstol som kommee ta det. Än mindre någon som granskar åt dem sånt som UD-s undereätelseverksamhet via ambassader, insamling av metadata och hemlig paketöppning via PTS, RPS/SÄK Byrå B subversionsavdelningen, hemliga avtal med andra länder om utvbyte av signalspaning som öppen källa, hemlig husransakan, underrättelsens och myndigheternas med känstyrelsernas trippelkrypterade intranet, totalförsvaret, MSB, psyopsförbundet och gud vet vad.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-07-29 kl. 23:12.
Citera
2024-07-29, 23:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Hade de haft bevis hade de inte fjantat runt i komspirationsforum om illuminati, gud, mind control och dylikt.

Självbedrägeri är nog snarare en försvsrsmekanism mot misslyckanden i sin tillvaro. Att klä upp en fasad lager på lager. Klimaxet kommer när de intalar sig att de är speciella som nåt slags light workers, starseed och dylika vanföreställningar.

Bevisen består i att de filmar random bilar, flugskit på fömsterkameror som nanokameror, skyller huvudvärkem från en lågfront på mikrovågsvapen, samma med eksém och hudsjukdomar från felnäring, springer omkring med strålningsmätare, tar skärmdumpar från whistle blowers i dårforum, tar bilder på sin blodiga avföring, tar röntgen på sig för att hitta mikrochip och så vidare.

Även om de haft bevis mot låt säga att statsmakten gör sitt jobb som de ser det så finns ingen media eller domstol som kommee ta det. Än mindre någon som granskar åt dem sånt som UD-s undereätelseverksamhet via ambassader, insamling av metada och hemlig paketöppning via PTS, RPS/SÄK Byrå B sunversionsavdelningen, hemliga avtal om utvbyte av signalspaning som öppen källa, hemlig husransakan, underrättelsens och myndigheternas med känstyrelsernas trippelkrypterade intranet, totalförsvaret, MSB, psyopsförbundet och gud vet vad.

Är du verklighetsfrånvänd? Människor behöver dela sina erfarenheter. Tror du själv att vi kan skaffa bevis mot en multimiljard-operation som drivs av professionella inom psykologisk krigföring och använder främst elektronisk övervakning via mobilen och dator, som är utformad att verka undangömd? Den bevis som kan samlas är inte ens hållbar. Det bästa sättet är att övertyga GS-förövare att samla bevis av deras kontakt med GS-handlers.

Du inser själv snabbt att om du inte kan samla "bevis" som är expert inom underrättelse hur ska vi? Det är utformat att den bevis vi kan samla är meningslös. Om inte vi kan få GS-förövare att själva erkänna sitt deltagande och inspela det i det undangömda. De flesta medger att GS förekommer men ingen har sagt identiteten bakom det.

Deras huvudmål är att få oss se psykiskt sjuka ut och hjärntvättade att samla "bevis" i förgäves. Jag önskar att det vore så enkelt att upptäcka en bil med mina GS-handlers, skicka regístrationsnummer till polisen som kollar upp det och ser att det till en firma som utför underrättelse. Om det är MSB etc. är de inte dumma i huvudet att köra med bil som tillhör MSB.

Forumet är här för att berätta det som händer oss och dokumentera det permanent online. I framtiden kommer mina inlägg att användas som bevis i någon form av upprättelse. GS kan inte hållas hemligt i länge till.
Citera
2024-07-29, 23:44
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Är du verklighetsfrånvänd? Människor behöver dela sina erfarenheter. Tror du själv att vi kan skaffa bevis mot en multimiljard-operation som drivs av professionella inom psykologisk krigföring och använder främst elektronisk övervakning via mobilen och dator, som är utformad att verka undangömd? Den bevis som kan samlas är inte ens hållbar. Det bästa sättet är att övertyga GS-förövare att samla bevis av deras kontakt med GS-handlers.

Du inser själv snabbt att om du inte kan samla "bevis" som är expert inom underrättelse hur ska vi? Det är utformat att den bevis vi kan samla är meningslös. Om inte vi kan få GS-förövare att själva erkänna sitt deltagande och inspela det i det undangömda. De flesta medger att GS förekommer men ingen har sagt identiteten bakom det.

Deras huvudmål är att få oss se psykiskt sjuka ut och hjärntvättade att samla "bevis" i förgäves. Jag önskar att det vore så enkelt att upptäcka en bil med mina GS-handlers, skicka regístrationsnummer till polisen som kollar upp det och ser att det till en firma som utför underrättelse. Om det är MSB etc. är de inte dumma i huvudet att köra med bil som tillhör MSB.

Forumet är här för att berätta det som händer oss och dokumentera det permanent online. I framtiden kommer mina inlägg att användas som bevis i någon form av upprättelse. GS kan inte hållas hemligt i länge till.

Nej, de flesta medger inte alls att det existerar utan försöker förstå att det är hjärnspöken. Du ser nu vad du håller på med igen, nu finns det absolut inga bevis IGEN, om 2 dagar kommer du säga ni har så sjuinihelvetes med bevis och så snurrar det på. Som sagt anteckna vad du säger så du åtminstone har en ärlig chans till att ljuga ihop historien.
Citera
2024-07-30, 02:55
Medlem
Citat:

.

Så berätta för mig hur ska du till exempel få tag på tre kryptonycklar till kryptodatorn Signe, den ene från signalchef eller nyckeladministratör och tillgång till Själva kryptodatorn Signe kopplad till intranet på kommunens kontor?

Hur ska du få tag på enskilda personers säkerhetsskyddsavta? Ta reda på exakt vem underhållsadministratören till en enskild civil informatör är och få tag på sammarbetsavtlet?

Enda du möjligtvis att med våld tvinga in dig i deras system på en av deras enheter men frågan är vilka behörigheter denne har.

Sen vad ska du göra med informationen. Finns ju i stort sett bara idioter i TI communityn. Media kan du glömma. I bästa fall kam du läcka lokalt genom affischer till gängen, kommunister, nazister, större register om de har alla rasister, etniska grupper, livsstilskriminella osv. Då kanake du får till något upplop eller något. Mycket mer blir det inte.

Du har inget bakom dig som till exempel Jan Guillou hade, tekniken har ändrats, du befinner dig på precis fel ställe och du måste trilla ihop med precis rätt team. Sådana kommer du inte hitta bland dårarna.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-07-30 kl. 03:00.
Citera
2024-07-30, 09:08
Medlem
Citat:

... Deras huvudmål är att få oss se psykiskt sjuka ut ...

Men du, att få er att se psykiskt sjuka ut är inte ett huvudmål, det kan på sin höjd vara en metod att nå något annat mål.

Vad är syftet med att få dig och andra TI att se psykiskt sjuka ut?
Citera
2024-07-30, 11:17
Medlem
Citat:

Är du verklighetsfrånvänd? ... Forumet är här för att berätta det som händer oss och dokumentera det permanent online. I framtiden kommer mina inlägg att användas som bevis i någon form av upprättelse. GS kan inte hållas hemligt i länge till.

Citat:
På min senaste arbetsplats som mjukvaruutvecklare njöt jag av den tjänsten. VD:n (en singel kvinna lite äldre än mig) gillade mig och i princip gav mig jobbet även om hennes kollega inte ville det vilken jag arbetade primärt med för att skapa en avancerad applikation. Jag hade ett eget kontor och det var välmöblerat. Men även här utfördes GS i viss form. GS som utfördes var inte negativ i den mening att det avsåg att skapa negativ arbetsprestation eller skada min psykiskt. Eftersom den VD:n gillade mig oerhört visade hon på några sätt att hon och mina kollegor är rekryterade av GS-handlers. Speciellt min sista dag där när alla hade en avskedsfika. Jag förstod redan innan jag fick anställningen att GS skulle uppkomma på arbetsplatsen som i andra men just denna var speciell på grund av VD:n. Jag och VD:n med två andra kollegor hade en relativ vild after-work tillställning med en barrunda och karaoke på stan.

Det är snarast du som är verklighetsfrånvänd som tror att anekdotiska berättelser om att en VD som var singel gillade dig och att ni gick på karaoke tillsammans har något som helst värde och är värt att "dokumentera det permanent online."

Vad fan tror du ditt och Anders meningslösa chattande om era problem med arbetsplatser och singeltjejer tillför? Tror du seriöst att ert pladder kommer att användas som juridiska bevis?

Ni skriver ju inte ens specifikt utan det är bara ytligt trams om "visade hon på några sätt att hon och mina kollegor är rekryterade av GS-handlers" utan att på något vis gå in på detaljer hur man visar att man är rekryterad.
Citera
2024-07-30, 11:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är snarast du som är verklighetsfrånvänd som tror att anekdotiska berättelser om att en VD som var singel gillade dig och att ni gick på karaoke tillsammans har något som helst värde och är värt att "dokumentera det permanent online."

Vad fan tror du ditt och Anders meningslösa chattande om era problem med arbetsplatser och singeltjejer tillför? Tror du seriöst att ert pladder kommer att användas som juridiska bevis?

Ni skriver ju inte ens specifikt utan det är bara ytligt trams om "visade hon på några sätt att hon och mina kollegor är rekryterade av GS-handlers" utan att på något vis gå in på detaljer hur man visar att man är rekryterad.

Vi umgås. Anders vet vad jag menar eftersom han är utsatt om typisk GS-beteende och hur GS-förövare medvetet visar att de orkestrerar. Det är en psykologisk metod att t.ex. öka paranoia genom att visa en måltavlas umgänge är rekryterad oavsett vad GS-förövare tror att de åstadkommer med de instruktioner som ges av GS-handlers.

Vad du tror och tänker om mina erfarenheter är inte relevant.
Citera
2024-07-30, 11:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Men du, att få er att se psykiskt sjuka ut är inte ett huvudmål, det kan på sin höjd vara en metod att nå något annat mål.

Vad är syftet med att få dig och andra TI att se psykiskt sjuka ut?

Vilket är det andra mål enligt dig? Hypotetiskt.

Hela deras operation kan grunda sig i att göra oss psykiskt sjuka - främst att vi själva är övertygade om det. Psykologisk krigföring handlar precis om att bryta ner psyket ergo ofta leder till en form av mental instabilitet och även psykisk sjukdom. Om de inte kan bryta ner oss kan de istället försöka övertyga om falska saker (bedrägeri, illusioner) som att vi behöver söka vård och är psykiskt sjuka. Det är en form av Mind Control i att få en GS-måltavla att göra saker som går emot sitt egna bästa intresse. Hypotetiskt.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-30 kl. 11:42.
Citera
2024-07-30, 11:42
Medlem
Citat:
På min senaste arbetsplats som mjukvaruutvecklare njöt jag av den tjänsten. VD:n (en singel kvinna lite äldre än mig) gillade mig och i princip gav mig jobbet även om hennes kollega inte ville det vilken jag arbetade primärt med för att skapa en avancerad applikation. Jag hade ett eget kontor och det var välmöblerat. Men även här utfördes GS i viss form. GS som utfördes var inte negativ i den mening att det avsåg att skapa negativ arbetsprestation eller skada min psykiskt. Eftersom den VD:n gillade mig oerhört visade hon på några sätt att hon och mina kollegor är rekryterade av GS-handlers. Speciellt min sista dag där när alla hade en avskedsfika. Jag förstod redan innan jag fick anställningen att GS skulle uppkomma på arbetsplatsen som i andra men just denna var speciell på grund av VD:n. Jag och VD:n med två andra kollegor hade en relativ vild after-work tillställning med en barrunda och karaoke på stan.

Hur som helst. Mycket av GS beror också på hur människors karaktär är. Eftersom de flesta på arbetsplatsen var god människor fick jag inga problem med GS annat än att jag visste att de blivit rekryterade baserat på deras beteenden. Jag tror inte att GS-handlers kan nödvändigtvis tvinga arbetsgivare att anställa en - men om det inträffar kommer arbetsgivaren att rekryteras. Jag tror dock att de kontaktas redan innan en intervju vilket jag personligen märkt av i nästan alla intervjuer redan sedan 2018. Vissa arbetsgivare ställer konstiga frågor som "vem är du egentligen?" och sådant som mina GS-förövare ibland frågar. Jag har ingen oklar bakgrund eller liknande - de försöker fiska information om mig. I vissa intervjuar sker ännu bisarra saker. Utan tvekan tror jag att GS-handlers har påverkat mina chanser att få jobb genom att ta kontakt med arbetsgivare på förhand ofta innan en fysisk intervju (eftersom de övervakar all min kommunikation vet de på förhand).

Sexuell isolering? Jag har dock fått många erbjudanden från tjejer om att gå hem med dem under studietiden. I denna bemärkelse har jag inga problem med det. Däremot avstår jag one-night-stands och sexuella relationer. Min preferens är att sex är till för att älska med den som en älskar djupt.

Journalister är lätta att manipulera eftersom de får lön och måste lyda vad som ska skrivas. Det betyder inte att de är del av GS-nätverket men poängen är alltid hur villiga personer är att bli GS-förövare när de behövs eftersom mycket som händer mot oss koordineras i real-tid. Därmed måste nya GS-förövare rekryteras på någon minut i vissa fall. Jag har hört vittnesmål av måltavlor som blivit tillsagda att någon person viskade/sade något till en annan och denne började på en gång utföra GS-stimuli. I det fallet började denne (total främling) prata om personliga saker till GS-måltavlan (kontexten är en bar). Jag har hört om andra vittnesmål om liknande där en GS-måltavla var i en restaurang och gick till toaletten. När denne kom tillbaka ändrades inställningen mot honom av hans bekanta. Han fick senare veta att någon främling kom fram till dem och berättade något som att "måltavlan (namn) tror att han är Jesus" och gick därifrån. GS-måltavlan fick senare veta om det från en av dessa bekanta. Självklart trodde dennes bekanta att han måste vara psykisk sjuk att han en sådan tro. GS-handlers kan sprida rykten och lögner som dessa för att skada personens sociala ställning i det undangömda. Sedan kan också GS-handlers betala förövare att med uppsåt utmåla GS-måltavlan som en misshandlare speciellt inom romantiska relationer. Jag har lyssnat på 100-tals liknande vittnesmål och det finns likheter i alla. Deras metodik är inte hemlig eller avancerad utöver den elektroniska övervakning där informationen används i syfte att utföra psykologiska operationer och social engineering.

Dr Katherine Horton är en riktigt intressant karaktär som jag följt sedan 2018 och hon började publicera videos 2016/2017. Allt hon påstår om GS är i princip sant och faktabaserat utöver det med energivapen och hjärnavläsningsteknologi som hon verkar göra narr av eller överdriver extremt om effekterna - en alarmist. Hon är ju gift med högprofilen och ex-NSA-tekniska direktören Bill Binney som numera är en TI-aktivist och emot Mind Control av staten. Han är typ 30-40 år äldre än henne men hon fick ju sin Green Card till USA där hon bor med Binney. Sedan hon flyttade dit år 2020 har hennes videos om att bli utsatt för DEW inte blivit av i USA - alltså utsätts hon inte av DEW där uppenbarligen. I EU var hon gift med någon när hon blev en GS-måltavla och skildes troligen på grund av hennes TI-aktivism och videos. Hon är i princip all-in gällande att vara en TI-aktivist i den mån att hon givit sitt liv för det och aktivism mot övervakningsstaten och säkerhetstjänsterna som hon påstod attackerade henne med DEW.

Hon är väldigt attraktiv, charmig och intelligent. Hon ger oss en god modell, teori och terminologi om hur GS fungerar i samhället med praktiska termer som att Frimurare och company med säkerhetstjänster utför social engineering i det undangömda i samhället varav GS är en sådan. I princip är hennes ansats att psykopater har tagit över säkerhetstjänster över tid (hon kallar det för "Deep Capture" och använder systemteori som förklaringsmodell) och styr GS mot oskyldiga. Det överensstämmer med vad mina vänner, bekanta och partners har kallats mina GS-handlers över 11 år - psykopater.

Om de är psykopater och tar kontakt med vår sociala krets - varför avslöjar inte vår sociala krets att de blir kontaktade? Det är sjukt märkligt hur vår sociala krets blir i princip utsatta för Mind Control i den mening att de är övertygade att hålla GS en hemlighet trots utfrågning. Det är liksom meningen att vi ska upptäcka dessa beteenden till slut. Frågan är vad GS-handlers vill att vi ska tro att de kan rekrytera vem som helst som vi har relation med - att de har Mind Control-teknik som används? Att vår omgivning är besatta av demoner som attackerar oss i en slags "Hive Mind" som delar information i realtid?

Utan tvekan är Youtube-sökalgoritm skev mot stormedia som förlöjligar måltavlor som VICE där psykiatriker ska bekräfta det som är uppenbart. Det är precis vad deras avsikt är - att få oss se galna ut och även övertyga våra GS-förövare som känner till termen GS att vi är "galna" precis som våra GS-handlers troligen arbetar ifrån.

Då förstår jag varför du blir behandlad lite annorlunda än många andra targeted individuals eftersom du har yrkeskunskaper som dom inte har.

Dom vill inte upprepa samma misstag som gjordes i Sovjetunionen där dom gjorde sig av med allt kunnigt yrkesfolk och arkitekter vilket resulterade att dom låg långt efter tekniska utvecklingen i jämförelse med andra länder det tog väldigt lång tid innan dom fick tillbaka den kunskapen. Höghusen som byggdes under sovjet tiden håller på att vittra sönder går man in i dessa hus så ser man sprickor överallt.

Gang stalkar grupper består till största delen av skådespelare och clowner och dom saknar ofta speciall yrkes kunskaper precis som bolsjevikerna.

Har sett detta vid byggnads arbeten där finns typ 1 eller 2 som verkligen kan yrket resten är bara GS skådespelare som går runt med gula overaller och låtsas göra någonting.

Jag undrar om någon verkligen går runt och kollar om någon verkligen har de utbildningar som krävs för yrket har hört talas om att det existerar så kallade fejk läkare som inte har någon läkarutbildning och som arbetat som läkare på samma ställe i 15-20 år och när dom kommer på att dom inte var läkare så har dom slutat för flera år sedan.

Jag tror att detta fenomen tillhör gang stalking, arbetare inom många yrken som inte har den utbildning som egentligen krävs har stött på många sådana som inte verkar ha en aning om vad dom håller på med🤔

Speciellt en som var terapeut åt en nära släkting hittade jag några år senare på tinder och där var hon inte terapeut utan en media arbetare/journalist som bodde i Umeå

Men om man däremot inte har några speciella yrkeskunskaper som dom inte redan har så får man ett helt annat gang stalking program där man bland annat kan bli utsatt för total sexuell isolering vilket innebär att man är isolerad från kontakt med det motsatta könet detta kan vara ett väldigt hårt slag och driver många till självmord🤔

Jo har varit med om släkt som rekryterats till gang stalking nätverk man märker det men man vill inte tro att det är så, det var därför det tog lång tid innan jag tog avstånd från min mor.

Genom de här släktingarna får gang stalking nätverk den information som annars hade varit väldigt dyr att skaffa fram så när man bryter kontakt med en sådan släkting så är det till stor nackdel för dem som vill skaffa fram information.

Om man tittar på deras online aktiviteter så upptäcker man ganska snabbt att något inte är som det ska till exempel dom använder whatsap klockan 3 på natten.

Dessutom en enorm beteende förändring hon var till exempel väldigt religiös tidigare men så mitt i allt börjar hon slänga bort alla biblar som hon har i hemmet det är därför jag misstänker att gang stalking också inkluderar ockultism🙄
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-30 kl. 11:47.
Citera
2024-07-30, 11:56
Medlem
Citat:
Vilket är det andra mål enligt dig? Hypotetiskt.

Knasig fråga. Det finns såklart inget syfte med att få dig eller andra TI att framstå som psykiskt sjuka. Ni är ju inte direkt några makthavare, bedriver politisk opposition eller sitter inne med några hemligheter. Ni utgör inte ett hot mot någon utan är väl snarast att anses som obetydliga.
Citera
2024-07-30, 12:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Knasig fråga. Det finns såklart inget syfte med att få dig eller andra TI att framstå som psykiskt sjuka. Ni är ju inte direkt några makthavare, bedriver politisk opposition eller sitter inne med några hemligheter. Ni utgör inte ett hot mot någon utan är väl snarast att anses som obetydliga.

Jag är intresserad av vad du tror. Om du har den förmågan att tänka hypotetiskt. Det är inte en "knasig fråga".
Citera
2024-07-30, 12:02
Medlem
Citat:
Vi umgås. Anders vet vad jag menar eftersom han är utsatt om typisk GS-beteende och hur GS-förövare medvetet visar att de orkestrerar. Det är en psykologisk metod att t.ex. öka paranoia genom att visa en måltavlas umgänge är rekryterad oavsett vad GS-förövare tror att de åstadkommer med de instruktioner som ges av GS-handlers.

Vad du tror och tänker om mina erfarenheter är inte relevant.

Ni umgås? Är det isf inte bättre att ni skickar PM till varandra? För som nu är för ni inte tråden framåt.

Och min fråga som du undviker var att om du seriöst tror ert meningslösa chattade om jobb och singeltjejer verkligen är värt att "permanent dokumentera". Tror du seriöst att något i den här tråden kan användas som bevis för att GS förekommer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in