2023-04-30, 00:31
Medlem
urress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSJC
Kan någon berätta ifall de upplevt liknande, känns som jag håller på att bli galen. Hittade just denna tråd och tänkte för mig själv, KAN DET VARA MÖJLIGT?
.

Jag är en rationell person men har varit med om händelser där personen skulle "påminna mig" om att de vet vad jag talat om och gjorde research om genom kommentarer och beteende från personer. Det som sas till mig har mest hänt på öppen plats. Det har hänt några gånger. Jag säger mig inte vara gangstalkad på sätt som många här inne hävdar att de varit det på med biovapen, tror det händer mer på andra sätt om man följer en person. Men det är intressant med beteendet och kommentarerna jag fått som inte känts slumpmässiga.
Senast redigerad av urres 2023-04-30 kl. 01:20. Anledning: ..
Citera
2023-04-30, 00:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Hehe, nej. Vet inte hur mycket ork du har till att läsa mellan raderna, men Riktig och Signalspaning är egentligen helt vanliga gang stalkers som har (eller utger sig för att ha) varsin beef med rörelsen.

Båda har uppenbarligen blivit utnyttjade precis som alla andra. Sen om de vet om det själva är mer en retorisk fråga.

Deras klagomål är typiska för vilka besvär man kan få när rörelsen är klar med en.

Man måste alltså ta hem det här med kristus (begreppet) och ingen kan sluta tänka på det så länge man lever.

Så att, det är snarare så att de är helt vanliga och deras syfte i tråden oavsett vem som fått dem att skriva här är att avdramatisera allt som har att göra med hur de jobbar inom ramarna för vår samtid.

Riktig har inga grandiosa tendenser så det är meningslöst att försöka misstänkliggöra honom. Han är bara en i mängden som inte gillar den här skiten helt enkelt, oavsett vad du själv tycker.

Du har fel. Jag är inte en "Gang Stalker". Du har rätt i att jag hatar det de gör mot mig och att jag vill se den ansvariga gruppen i fängelse för allt de gjort mot mig. Människor är tyvärr lättmanipulerade och lättinfiltrerade samt konflikträdda och vågar inte göra en polissak av det hela - därför fortsätter det öppet i det tysta.
Citera
2023-04-30, 01:38
Medlem
Någon som vart med om att all skit dom sysslat med, bara upphör? Det var som att trycka på en knapp, och jag gör ingenting annorlunda. Dom insåg nog art det inte blir roligare än såhär, dom lyckas inte knäcka mitt psyke.

En än viktigare fråga, någon som upplevt att dom riktat om sig, till en annan familjemedlem, i detta fall ett barn (som funnits med sen "allt startade").

Jag misstänker starkt att det är så. Och det känns inte bra. En stor fördel om det skulle vara så är att jag vet exakt vilka det är som terroriserar oss, och jag lär inte behöva mer bevis för att säkra deras framtid.
Citera
2023-04-30, 07:53
Medlem
Apropå utslagning av hjärninplantat/kroppsinplantat så kan jag tillägga att förutom de kroppsliga symptom som jag råkat ut för sedan jag kom på att med EMP modul, (lösningen) i Augusti höstas (22-) så har jag även känt av knäppningar/stick i huvudet (hjärnan) med ganska jämna mellanrum tidsmässigt ibland en gång per mellan 1-3e timme oavsett vad jag gör, trots att jag inte har utsatt mig för emp-strålning dom senaste 3 månaderna. Samtidigt har jag fortlöpande fått sämre inlärningsförmåga, kortidsminne, (glömska) samt periferiseende, samt små mörka prickar och linjer när man tittar på ljusa föremål typ snö etc. jag märker en viss nedsättning av dessa förmågor även dom senaste veckorna utan att jag utsatt mig för själva strålningen, jag läste i Augusti om en person som hade lagt ut ett youtube klipp på ett EMP bygge som förstörde en iPhone på typ två decimeter avstånd från modulen, personen som manövrerade modulen verkade överleva strålningen och den styrkan borde räcka för att slå ut kropps-inplantaten.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.

Jag kan tillägga att de där knäppningarna i huvudet fortgick oftast med precis 30 minuters mellanrum!
Citera
2023-04-30, 09:40
Medlem
Det är viktigt att innerst veta att man inte är något kräk, samt att det är mongolider man har att göra med. Som tjänar på att kräk'ifiera en.

Iaf, om syftet med tråden är att hjälpa oss, så måste konkret info om vad man ska göra för att underlätta för sig själv lyftas fram hela tiden. Lägg mer energi på att skriva om vad som faktiskt funkar, eller kan funka för att 'slå tillbaka'/eller bli fri. Annars begravs vettig info, och ingen av oss pallar läsa upprepningar om samma sak. Det leder ingen vart. 'Hade någon annan varit behjälplig av det jag skriver?'

Eller så får vi ta endast konkreta counter-actions i en separat tråd. Kanske bäst så..

Åter igen:
1) Klappa två gånger rappt invid öron\en med kupade händer för bästa akustiska eko. Bryts en högfrekvent ton av, som försöker surra sig tillbaka? Hur många är det så här för?
2) 15-25 Hz (voice2skull 'röster som går igenom väggar') - går det att blockera/spamma tillbaka inom detta omfång?
3) Tjock metallhjälm (tänk minst mynttjocklek) på knoppen, med resten av kroppen befinnande sig i en bunker.. vad händer då? Har man jammat ut de radiovågor som skiten förlitar sig på?
4) Starka jordmagneter för att slå ut olika former av implantat de lyckats trycka in - kan det hjälpa?
5) Flytta? I Kina ska det tydligen 'bli tyst'. Andra länder som man kan testa att fly till är typ Turkiet.. samt delar av gamla Jugoslavien kanske?

Ge inte upp. Vi måste organisera oss.
<3
Citera
2023-04-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Det är viktigt att innerst veta att man inte är något kräk, samt att det är mongolider man har att göra med. Som tjänar på att kräk'ifiera en.

Iaf, om syftet med tråden är att hjälpa oss, så måste konkret info om vad man ska göra för att underlätta för sig själv lyftas fram hela tiden. Lägg mer energi på att skriva om vad som faktiskt funkar, eller kan funka för att 'slå tillbaka'/eller bli fri. Annars begravs vettig info, och ingen av oss pallar läsa upprepningar om samma sak. Det leder ingen vart. 'Hade någon annan varit behjälplig av det jag skriver?'

Eller så får vi ta endast konkreta counter-actions i en separat tråd. Kanske bäst så..

Åter igen:
1) Klappa två gånger rappt invid öron\en med kupade händer för bästa akustiska eko. Bryts en högfrekvent ton av, som försöker surra sig tillbaka? Hur många är det så här för?
2) 15-25 Hz (voice2skull 'röster som går igenom väggar') - går det att blockera/spamma tillbaka inom detta omfång?
3) Tjock metallhjälm (tänk minst mynttjocklek) på knoppen, med resten av kroppen befinnande sig i en bunker.. vad händer då? Har man jammat ut de radiovågor som skiten förlitar sig på?
4) Starka jordmagneter för att slå ut olika former av implantat de lyckats trycka in - kan det hjälpa?
5) Flytta? I Kina ska det tydligen 'bli tyst'. Andra länder som man kan testa att fly till är typ Turkiet.. samt delar av gamla Jugoslavien kanske?

<3

Grejen att vi måste veta vad som orsakar dessa symptomer är det avancerad teknik? eller är det spirituellt?

Annars är risken att man gör en massa onödiga investeringar som inte fungerar.

Jag hittade i alla fall aldrig någon avancerad teknik som de påstår att dessa gang stalkare har tillgång till däremot tycks kristen Gospel musik vara det bästa skyddet mot directed energy attacker.

Så varför funkar Gospel musik om det är frågan om väldigt avancerad teknik?

Jag var länge ateist och trodde inte att såna här ockulta ritualer hade någon effekt men jag har fått omvärdera hela mitt trossystem att det faktiskt finns en andevärld som du kan känna av i den fysiska världen.
Citera
2023-04-30, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du har fel. Jag är inte en "Gang Stalker". Du har rätt i att jag hatar det de gör mot mig och att jag vill se den ansvariga gruppen i fängelse för allt de gjort mot mig. Människor är tyvärr lättmanipulerade och lättinfiltrerade samt konflikträdda och vågar inte göra en polissak av det hela - därför fortsätter det öppet i det tysta.

Ingen av oss som vet om det är mindre gang stalker än någon annan. De har ju utnyttjat oss, det var ju så vi kom på det om ingen hann berätta om det först.

Det fortsätter därför att de vill att du ska fortsätta. Bl a genom att skriva här. Det är så intresset fortsätter att stimuleras.

Du säger att du gör en sak, de säger att du jobbar. De vet däremot vem som läser och hur de blir påverkade. Så att, du gör ett jobb åt dem oavsett vad du själv tror och tycker.

Det mesta effekten blir är att "då finns de, då finns vi" och så blir 80 - 90 % jätteglada. Anledningen till det är de andra som är ännu värre.

Gang stalking och jobba är något jag själv till viss del drevs in i genom att jag led brist på psykiskt försvar och blev medveten om att om vi säger att vi är två av dem som jobbar, så är alla som inte jobbar i princip helt onödiga att lägga märke till.

Jag försöker inte övertala dig att komma över på den ljusa sidan, utan jag bara resonerar om hur man faktiskt kan bli ren på den här skiten utifrån att det finns såna som oss som verkligen får nog och blir dåliga av det.
Citera
2023-04-30, 12:49
Medlem
Citat:

Åter igen:

<3

Ingen som berättar för dig om röda och bruna färgen? Att Kristus är Gud och att kristus är ljuset? Aldrig fått hjälp att hitta ringen? Fatta att allt det där är åtgärder som bygger på att du aldrig kommer lyckas med hjälp av kristus.

Jag är inne på tre mot fyra nu som är sista steget. Om jag lyckas med hjälp av kristus så kommer det lätt ta ett par månader, säkert mer, för att bli helt klar.

Det finns också en risk att kristus inte hjälper mig p g a att jag är så trött på skiten att jag av någon anledning blivit kroniskt arg och börjar skita med pitten.

I så fall så ska alla som jobbat med mig dö i helvetet. Och det är då man behöver kunskap om andra metoder än kristus eftersom det ändå inte funkar.

Jag har jobbat igenom extremt mycket kristus och som sagt, jag vet nog mer en om det än 99 % av alla människor som någonsin levt. Ändå är jag inte fri än.

Så meningen är väl att folk ska få en utmaning som har en början och ett slut. Tyvärr bryr sig de som ligger bakom inte om oss personligen och i vissa fall kan man tydligen inte sluta utmana sig själv vilket leder till att man går sönder = vi som berättar här.

Obs att jag har jobbat med kristus i 20 år. Jag visste inte att det var kristus först. Det jag visste först var bara namnen; rött/nåden, brunt/barmhärtigheten. Att ljuset är vita färgen kom fram när jag började fatta mer.
Senast redigerad av Ben-Benn 2023-04-30 kl. 12:52.
Citera
2023-04-30, 14:36
Medlem
Citat:

Åter igen:

<3

Tja Turkiet kan du nog glömma eftersom de är både NATO medlem och med på listan i det hemliga sammarbetet 43 eyes.

Risken är att du springer till ett land som ungern med automatisk ansiktsigenkänning i övervakningskameror(40.000 stycken i Budapest), och tio procent av befolkningen som informatörer. spridda. Typ i stort sett vartenda affär i Budapest har en anställd som värvats. Det Sverige har uppe dig för kan i det nya landet kombineras för att passa det politiska landskapet.

Du får se dig själv som en vandrande anslagstavla. Till och med folk inom nätverken utnyttjar detta. Jag vet personligen om att några horor använt min target status att annonsera sig själva . Så illa är det.

Infraljudet är väl installerat från typ grannen och den du hör någon snubbe på något kontor md en massa skärmar framfår sig där du bara ör ett nummer i mängden. Antar du hör någon kommentar med en två timmars mellanrum från dessa.

Har tidigare funderat bilda en tjänst men det går nog inte för långliggarna med target status på heltid verkar bara vara den psykiatriska kategorin. För en tjänst behövs mac gyvers eller folk som gillar vapen och tekniska mojänger. Inte en samling idioter som yrar om utomjordingar och har schizoida inslag där de jämt anklagar alla för att vara inbyggda mullvadar.

Själv hade jag nog mer sneglat mot att vilja stresstesta nätverket. Typ geoom farliga miljöer de kan tänkas ha haft uppe. Typ kriminella, muslimer och våldskretsar. Där skulle man kunna affischera i området att staten nyligen inrättat ett tjallar och informatörsnätverk och att de har ett gemensamt kommunikationssystem till polisen och att de får resor, jobb och förtur i bostadskön om de pladdrar preventivt så att målobjekten hör. Det höäftiga är att kommunikationssystemet avslöjar vilka golarna e och var de befinner sig i närområdet.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-30 kl. 14:40.
Citera
2023-04-30, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Apropå utslagning av hjärninplantat/kroppsinplantat så kan jag tillägga att förutom de kroppsliga symptom som jag råkat ut för sedan jag kom på att med EMP modul, (lösningen) i Augusti höstas (22-) så har jag även känt av knäppningar/stick i huvudet (hjärnan) med ganska jämna mellanrum tidsmässigt ibland en gång per mellan 1-3e timme oavsett vad jag gör, trots att jag inte har utsatt mig för emp-strålning dom senaste 3 månaderna. Samtidigt har jag fortlöpande fått sämre inlärningsförmåga, kortidsminne, (glömska) samt periferiseende, samt små mörka prickar och linjer när man tittar på ljusa föremål typ snö etc. jag märker en viss nedsättning av dessa förmågor även dom senaste veckorna utan att jag utsatt mig för själva strålningen, jag läste i Augusti om en person som hade lagt ut ett youtube klipp på ett EMP bygge som förstörde en iPhone på typ två decimeter avstånd från modulen, personen som manövrerade modulen verkade överleva strålningen och den styrkan borde räcka för att slå ut kropps-inplantaten.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.

Jag kan tillägga att de där knäppningarna i huvudet fortgick oftast med precis 30 minuters mellanrum!

Jag har alla dessa symtom som du nämnde ovan fast jag fick dem efter upprepad och långvarig exponering för skadliga men icke-dödliga koncentrationer av CO2, inte EMP-strålningar. Det sker främst när jag sover ensam (förutom min hund då, även den har dessa symtom).

Händer det inte att du vaknar med yrsel, huvudvärk, bröstsmärta och irritation i näsan?
Senast redigerad av Inst3506 2023-04-30 kl. 14:56.
Citera
2023-04-30, 15:18
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=I58Nq7cdxe4

Här är en kille som visar någon device som ska kunna slå ut diverse chip m.m.

Han säger någonstans efter halva klippet, när han ska visa någonting mer detaljerat, något i stil med "I don't .. with the fishes". Åsyftar han sig själv då eller potentiella TI's som tittar?

Det är jävligt märkligt att allting ska vara så diffust och low-res när det gäller info/logotyper/videos osv., när det viktigaste för en TI borde vara att perfekt kunna replikera viktig kunskap till andra TI's..?

YouTube-kanalen som den ligger på har en del videos inom ämnet. Oroväckande många svenskar som framträder i publika intervjuer (nu när man väl hittat dem).. Alltid lite halväldre Svenssonforskare som själv snackar teknikaliteter, AI, och vill scannas, istället för att snacka om vart fan man vänder sig för att slå ut skiten, hitta förövarna eller vart man kan fly.
Gör man inte det om intervjutillfällena är få och publiken svår att få ihop??
#insidejob
Citera
2023-04-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Jag har alla dessa symtom som du nämnde ovan fast jag fick dem efter upprepad och långvarig exponering för skadliga men icke-dödliga koncentrationer av CO2, inte EMP-strålningar. Det sker främst när jag sover ensam (förutom min hund då, även den har dessa symtom).

Händer det inte att du vaknar med yrsel, huvudvärk, bröstsmärta och irritation i näsan?

Skaffa någon SmartWatch som har koll på dina värden och burrar / påminner dig om när du ska andas lite extra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in